محاصبه کبرا در تاریخ ژوئن ۲۰۲۲

 

 

 

سوال: روز ۲۶ نوامبر ۱۹۷۷ در بخش‌هایی از جنوب انگلستان، زمانی که فرماندهی کهکشانی آشتار پخش تلویزیونی جنوب را قطع کرد و هشدار به جمعیت زمین ارائه شد، آیا کنفدراسیون کهکشانی از فناوری‌های منفی اگزاتیک زمین مطلع بود؟

پاسخ کبرا : از برخی بله اما نه از همه

 

سوال: کنفدراسیون کهکشانی و حرکت مقاومت قادرند افکار جمعیت سطح را به نحو تلپاتیک بخوانند، با این حال، کیهان به طور کلی چطور قادر نبود قبل از موعد، خلق و گسترش پیچیده فناوری‌های عظیم منفی را تشخیص دهد، در طول میلیون‌ها سال؟

کبرا: اول، حرکت مقاومت قادر نیست افکار جمعیت سطح را بخواند. کنفدراسیون کهکشانی می‌تواند این کار را انجام دهد، اما وقتی میلیون‌ها سال پیش تاریکی منتشر شد، یک وضعیت بسیار بسیار وخیم ایجاد شد که طی آن نیروهای تاریکی کل جهان را به وسیله فناوری تاریک تهدید کردند و خواستند منبع، اطلاعاتی درباره آن فناوری‌ها به موجودات صعودیافته، و کنفدراسیون کهکشانی ارائه ندهد. بنابراین کنفدراسیون کهکشانی می‌دانست که مشکلی وجود دارد اما همه جزئیات را نداشتند. همه جزئیات در سالهای اخیر منتشر شده‌اند، زیرا ما به پایان چرخه رسیده‌ایم و همه این مسائل بایستی حل و رفع شود.

 

سوال: درباره آتش‌سوزی‌های گسترده در سالهای اخیر در سطح جهان، چرا کنفدراسیون کهکشانی قادر نیست با فناوری‌های پیشرفته آتش‌سوزی‌های بسیار گسترده را خاموش کند؟

کبرا: دو عامل در اینجا وجود دارد: اول، کنفدراسیون کهکشانی روی سطح زمین مستقیما دخالت نمی‌کند زیرا انجام این کار توپلت B را تریگر می‌کند که نتایج بسیار وحشتناک‌تری خواهد داشت. دوم، بخشی از پاسخ این است که ناهنجاری اولیه زیادی نزدیک سطح زمین وجود دارد و کنفدراسیون کهکشانی هنوز نمی‌تواند این مقدار ناهنجاری را با فناوری خودش مدیریت کند.

 

 

سوال: در طول تخلیه سیاره حین وقوع فلش خورشیدی، علاوه بر انسانها، دهها میلیارد موجودات هوشیار غیرانسان که در مزارع و در طبیعت هستند، آیا آنها هم منتقل می‌شوند؟

کبرا: بسیاری حیوانات، به ویژه حیوانات بزرگتر، نیز منتقل می‌شوند، و حداقل چند عضو از هر گونه‌ای نیز منتقل خواهد شد، مگر آن گونه‌هایی که هدف آن است که منقرض شوند، زیرا برخی گونه‌ها از نظر ژنتیک دستکاری و مانیپولید شده‌اند و هدف این است که آنها دیگر وجود نداشته باشند. بنابراین پاسخ من این است، بیشتر حیوانات بزرگ و پیشرفته منتقل خواهند شد.

 

سوال: آنها به کجا منتقل می‌شوند و خانه جدیدشان کجا است؟

کبرا: آنها با سفینه‌ها منتقل خواهند شد، بسیاری از آنها به همان سیاره‌ای در خوشه پروین که انسان‌ها زندگی خواهند کرد، و برخی به سیارات دیگری که از محیط طبیعی خالص و بکری برخوردار هستند.

 

سوال: آیا پس از رخداد، برخی از آنها به زمین جدید باز خواهند گشت؟

کبرا: تعداد منتخب بسیار معدودی بله، اما بیشترشان خیر.

 

سوال: آیا ما خواهیم توانست حیوانات خانگی خودمان را در طول انتقال بزرگ همراه خودمان بیاوریم، و نیز بعدها هرجا که رفتیم پس از آنکه زمین تحولات رخداد را پشت سر گذاشت..؟

 

کبرا: اساسا هر فرد انسان، باید انتخاب خودش درباره انتقال را انجام دهد، و حیوانات هم به انتخاب و رضایت خودشان منتقل خواهند شد، و اگر هدف بالاتری هست آن دو به هم مجددا مرتبط خواهند شد، این رویکرد فعلی که روی سطح زمین وجود دارد تغییر خواهد کرد زیرا اکثر حیوانات انتخاب خواهند کرد که در محیط‌های طبیعی زندگی کنند. پیوند عاطفی که بین انسان و حیوانات ایجاد شده باقی خواهد ماند، اما بیشتر جنبه‌های آن ارتباط از میان خواهد رفت.

 

سوال: یعنی اگر انتخاب کنیم سگ خودمان را بیاوریم آیا می‌توانیم یا خیر؟

 

پاسخ کبرا: شما باید انتخاب خودتان را فارغ از سگتان داشته باشید. بیشتر سگ‌ها فارغ از انتخاب انسان‌ها منتقل خواهند شد‌.

 

سوال: چقدر پس از رخداد، خواهیم توانست دوستان و اقوام قدیمی زمینی خود که سالها پیش از رخداد درگذشتند را ملاقات کنیم یا به آنها ملحق شویم؟

 

کبرا: این یک موقعیت بسیار شخصی است.. برای افراد مختلف متفاوت است.. به آنهایی در جمعیت سطح که آگاه‌تر و بیدارتر هستند، دسترسی به فناوری‌هایی داده خواهد شد که کمی پس از رخداد بتوانند به سطح اختری دسترسی داشته باشند، و سایر انسان‌ها باید منتظر انتقال بزرگ باشند، اما به نظر من بخش هوشیار و بیدار جمعیت سطح زمین می‌توانند توقع داشته باشند که در عرض چند ماه پس از رخداد به آن فناوری دسترسی داشته باشند.

 

سوال: آیا حتی یک احتمال یک درصدی وجود دارد که رخداد پس از سال ۲۰۳۰ روی دهد؟

 

کبرا: نمی‌توانم هیچ تاریخی بدهم، فقط می‌توانم گمانه‌زنی کنم، یا تاریخ ارینتیشن ۲۰۲۵ را بدهم، اما این فقط یک تاریخ ارینتیشن است (orientation date). من نمی‌دانم رخداد چه زمانی خواهد بود. همه ما کار می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد و نیروهای نور هم کار می‌کنند برای رخداد، و وقتی که باید رخ دهد رخ خواهد داد.

 

سوال: تا چه مدت پس از آزادسازی هنوز از پول استفاده خواهیم کرد؟

 

کبرا: در لحظه رخداد یک ریست سیستم اقتصادی خواهد بود، سپس سیستم اقتصادی به آرامی از فاز خارج می‌شود، و سپس در لحظه پولار شیفت (تغییر قطب‌ها) و انتقال نهایی، کاملا از میان خواهد رفت.

 

سوال: چقدر پس از آزادسازی تا نقطه‌ای که کل سیاره «فقط» از انرژی رایگان و رپلیکیتور‌ها (تکثیرکننده‌ها) استفاده می‌کند، طول می‌کشد؟

 

کبرا: مجددا، این هم زمانی رخ می‌دهد که ترنسفورمیشن تکمیل شود، در لحظه پولار شیفت و انتقال نهایی.

 

سوال: تقریبا چقدر پس از آزادسازی، «همه» انسان‌های زمین بدن‌های جدید، جوان و درمان‌شده خواهند داشت؟

 

کبرا: بیشتر انسان‌ها منتقل خواهند شد و پس از انتقال در سفینه‌های مادر وارد یک فرایند معین همسویی و درمان می‌شوند، و سپس بدن‌های سالم و جوان خواهند داشت. بیشتر انسان‌ها درمان دراماتیکی قبل از رخداد خواهند داشت اما به نظر من تغییر نهایی در سفینه‌های مادر روی خواهد داد.

 

سوال: به علت تأخیرهای متعدد در آزادسازی، آیا بین آزادسازی و رخداد زمان کافی برای انسان‌های بیدار نشده وجود خواهد داشت که بتوانند واقعیت شُک‌آور جدید و افشای مسائل سرکوب شده را هضم کنند؟

 

کبرا: ممکن است باشد و شاید نباشد، اما زمان در حال به پایان رسیدن است، پس مردم تحت یک فرایند شتاب‌دار خواهند بود که می‌تواند برای موجودات زیادی بسیار تکان‌دهنده باشد، زیرا اکثر انسان‌ها انتخاب کردند که مسائل زیادی را نادیده بگیرند و توجهی نکنند. اما دیگر نمی‌توانیم منتظر جمعیت‌ها بمانیم… برای افراد زیادی تا حدی تکان‌دهنده خواهد بود، اما چاره دیگری باقی نمانده است.

 

سوال: آیا تا زمانی که اعلام آزادسازی شود، همه کودکان ربوده شده در سراسر جهان نجات داده شده‌اند؟

 

کبرا: من فکر می‌کنم اکثریت وسیع آنها بله، زیرا برخی عملیات‌های نجات تا چند روز پس از رخداد هم ادامه خواهند داشت.

 

سوال: بلافاصله پس از رخداد، آیا وقت کافی خواهیم داشت که ده‌ها میلیارد موجود آگاه که حیوان می‌نامیم و اکنون در سراسر جهان در اسارت هستند، نجات دهیم، آزاد کنیم، درمان کنیم، و به پناهگاه‌های طبیعی امن منتقل کنیم؟

 

کبرا: بلافاصله پس از رخداد، تیم‌های ویژه نجات، آنها را از مزارع و تأسیسات پرورشی و کشتارگاه‌ها نجات خواهند داد، این عملیات‌ها بدون معطلی پس از رخداد انجام خواهند شد.

 

سوال: چه تعداد انسان می‌توانند در رفاه به خوشه پروین منتقل شوند و آنجا اسکان یابند؟

 

کبرا: همه ارواح انسانی که حدود ۷۰ میلیارد هستند. فضا بیش از حد کفایت موجود است.

 

سوال: خانه جدید انسان‌ها در خوشه پروین در چه بعدی است؟

 

کبرا: یک سیاره فیزیکی است اما در مورد فرکانس ارتعاشی، جایی بین بعد ۴ و بعد ۵ قرار دارد.

 

 

سوال: آیا همه انسان‌هایی که قادر/مایل نیستند کمی پس از رخداد صعود کنند، در خوشه پروین می‌مانند یا برخی تصمیم می‌گیرند جای دیگری بروند؟

 

کبرا: اکثر انسان‌ها بایستی در آن سیاره پروینی خاص یک فرایند معین درمان و همسویی مجدد را پشت سر بگذارند، و آنهایی که آن تحول را پشت سر بگذارند، قادر خواهند بود به اماکن دیگر سفر کنند.

 

سوال: آیا پلیدین‌ها بعد پنجمی هستند؟

کبرا: من می‌گویم بعد ششمی هستند.

 

سوال: آیا کنفدراسیون کهکشانی بعد پنجمی است؟

کبرا: بعد ششمی، بعد هفتمی و بالاتر.

 

سوال: آیا همه اعضای حرکت مقاومت هومانوید (فرم و شکل شبیه انسان) هستند؟

 

کبرا: بیشتر آنها بله، و تعداد بسیار معدودی خیر. ۹۹/۹ درصد آنها انسان هستند.

 

سوال: آیا آنها بعد پنجمی تا ششمی هستند؟

کبرا: بله دقیقا درست است.

 

سوال: آیا کنفدراسیون کهکشانی شامل اعضایی از نژادهای کیهانی با ظاهر عجیب و اگزاتیک متعددی هم هست؟

 

کبرا: بله اکثریت وسیع آنها هومانوید هستند اما برخی نژادهای کاملا اگزاتیک (غیرعادی و‌ فوق‌العاده) هم هستند.

 

سوال: اندازه قامت کوتاه و بلندقدترین اعضای کنفدراسیون کهکشانی در چه حدودی است؟

 

کبرا: خب حرکت مقاومت شباهت زیادی به جمعیت سطح زمین دارد، اما طیف کنفدراسیون کهکشانی بسیار وسیع‌تر است. بیشتر گونه‌ها جایی بین ۱۰ سانتی متر (حدود ۴ اینچ) تا ۱۰ تا ۲۰ متر هستند.

 

سوال: از نقطه نظر آناتومی، آیا اعضای کنفدراسیون کهکشانی شبیه انسان‌های زمینی هستند؟

 

کبرا: بیشتر آنها هومانوید هستند و درصد بالاتری سیستم نخاع عصبی را دارند، و بیشترشان مهره‌ها را دارند، بیشترشان… اما برخی دیگر آناتومی متفاوتی دارند. با این حال بیشترشان شبیه انسان‌های زمینی هستند.

 

سوال: آیا آنها مانند نژاد انسان تولید مثل و زاد و ولد می‌کنند؟

کبرا: بیشترشان خیر.

 

 

سوال: به عنوان هواداران بزرگ موسیقی دهه ۸۰ که به ارتعاشات بالا آمیخته بود، آیا می‌توانیم بگوییم موسیقی دهه ۸۰ نتیجه الهام‌بخشی پلیدین‌ها بوده است؟

 

پاسخ کبرا : بسیاری از آنها بله… در واقع می‌دانم که حدودا از سال ۱۹۸۳ تا حدود ۱۹۸۷ تأثیر زیادی از پلیدین‌ها وجود داشت و موزیسین‌های زیادی را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار داد.

 

 

سوال: آیا رقص بخش بزرگی از فعالیت‌های تفریحی حرکت مقاومت و کنفدراسیون کهکشانی است؟

 

پاسخ کبرا : بله قطعا.

 

سوال: درباره پارتنرهای سولیمت فعلی انسان‌ها… آیا آنها پس از رخداد جدا خواهند شد تا بتوانند به جفت‌های روحی خودشان مجددا ملحق شوند؟

 

کبرا: اینجا هر فرد تصمیم خودش را می‌گیرد، بنابراین برخی از بیدارترین افراد جمعیت زمین به جفت‌های روحی خود متصل می‌شوند و برخی از آنها ارتباط خود با سولمیتشان را هم حفظ می‌کنند و برخی از آنها خیر. بنابراین این یک انتخاب بسیار فردی است.

 

سوال: برخی از ما چه کمی پس از رخداد بتوانیم صعود کنیم یا نتوانیم، آیا قادر خواهیم بود آزادانه بین زمین جدید و خانه جدید انسانها در خوشه پروین یا جای دیگری سفر کنیم؟

 

کبرا: هر فردی باید یک فرایند پاکسازی و خالص‌سازی را پشت سر بگذارد، و وقتی آن فرد معین به سطح ارتعاشی لازم رسید، فرایند معینی را پشت سر می‌گذارد و سپس می‌تواند در هر جای کهکشان آزادی حرکت داشته باشد.

 

سوال: آیا هنوز سیاره دیگری خواهد بود که مثل زمین رنج و جنگ و غیره باشد؟

 

کبرا: خیر خیر… این وضعیت قرار است تمام شود. مطلقا خیر.

 

سوال: پس از رخداد، آیا زمین هنوز کالبد فیزیکی دارد؟

 

کبرا: بله.

 

 

سوال: زمین جدید در چه بعدی خواهد بود، درست پس از فلش خورشیدی (رخداد)؟

 

کبرا: فرکانس ارتعاشی زمین با بعد پنجم و بالاتر همسو می‌شود.

 

سوال: آیا هرگز سیاره‌ی دیگری در جهانِ شناخته‌شده و تاریخِ معلوم کیهانی بوده که شرایطی شبیه زمین داشته؟

 

کبرا: خیر، خیر. این وضعیت بسیار منحصربفرد است. چیزی مثل این هیچ گاه جای دیگری تجربه نشده است.

 

سوال آخر: آیا تجربه زمین به طور کلی توانسته به کیهان نشان دهد که از حالا همه چیز باید به نحو بسیار متفاوتی از آنچه تا به حال بوده مدیریت شود؟

 

کبرا: بله قطعا. در حقیقت این یک درس بزرگ برای جهان بوده و هست.

 

با تشکر و عشق فراوان، از شما بسیار ممنونیم برای این مصاحبه امیدبخش و برای هر کاری که برای این آفرینش انجام داده‌اید و هنوز هم انجام می‌دهید. شما برای همیشه ابرقهرمان کیهانی ما خواهید بود. دوستتان داریم و سپاسگزاریم.

 

کبرا: خیلی ممنونم.

 

پایان مصاحبه

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *