پلیدین در گذشته حال و آینده

پلیدین

پلیدین

گذشته:

در افسانه های یونان پلیادنها به عنوان هفت دختر اطلس و پلیون(آلکونه،مروپه،الکترا،کلاینو،تایگتا،مایا و آسترو‌په) شناخته میشن.اطلس و پلیون دو ستاره همسایه هستند و در زبان یونان باستان پلیادن به معنای کبوتر هست.

دوهزار و چهارصدسال قبل از میلاد عیسی منجمان چینی از پلیادن و مردمانش نوشتن.معروفترین روایت در مورد پلیادنها رازی هست که پشت برج شیطان در آمریکای شمالی ویومینگ مخفی شده،صخره های سنگی آتشفان که بومیان به اونا کیووا ایندیانا میگن.

در اسرار این آتشفشان گفته میشه که هفت خواهر جوان کنار رودی نشسته بودن که خرس اونا رو دنبال میکنه و روح بزرگ برای حفظ جون اونا اجازه میده که بجای زمین در آسمان کنار هم باشن.

یک چنین افسانه ای از نظر طبیعی قطعا اتفاق نیفتاده ولی نشون میده که در پنج هزار سال پیش انسان دقیقا با جزئیات کامل این مجموعه ستاره رو میشناخته، حتی چرخش زمین رو و به همین علت هم هست که هرم خورشید در خارج شهر مکزیکو در منطقه تئوتیخواکان دقیقا به پلیادن و موقعیت اونا در آسمان هماهنگ و ساخته شده.

در بیش از دوهزارسال قبل از میلاد عیسی پلیادن در ژاپن سوبارو،در استرالیا ماکارا و در سنسکریت کریتیکاس نامیده میشدند.این یعنی تقریبا در زمان خاصی همه نقاط زمین از نظر علمی در یک سطح مشابه و نسبتا بالایی قرار داشتند، در زمانی که هنوز سفرهای دور و پرواز و کشتی ساخته نشده بود.

حال:

نگاهی به نتیجه تحقیق و مقالات فضانوردان عصر امروز بکنیم متوجه میشیم که ما در مرکز یک دایره که در دایره ای دیگر قرار گرفته و یک ماشین زمان کهکشانی هست قرار داریم.

بطوری که کل سیستم کهکشانی زمین ما از نظر محاسباتی حول پیکربندی(کونفیگوریشن) پلیادن میچرخه چرا که اینا ثابت هستند.فضانوردان بهش میگن «مِسیِر چهل و پنج یا«ام ۴۵». امروزه در سنگنوشته و کتیبه و الواح باستانی متنهایی دیده میشه که نشون میدن خیلی از افسانه ها از سیستم پلیادن گرفته میشن و روحها و فرشتگان و دیوهایی که از اونجا به زمین میامدند چه صمیمی و چه خصمانه.

 آینده:

نمیدونم «کلید صد و شش» رو برای دروازه آسمان درموردش شنیدید یا نه ولی طبق اون پلیادن تخت پادشاهی حافظه و آگاهی انسان هستند، در اصل میشه گفت اونا در سطح و بُعد بالایی قرار دارند که آینده صعود ما به اونا ختم میشه.یه جورایی از یک نوع آگاهی برخورداریم.خیلی اوقات خونده میشه که کسانی که در ابعاد پنجم و ششم ذهنی و ارتباط با چاکرای هشتم دارن،از رویارویی ذهنی و تله پاتی با پلیادن حرف میزنن. مقوله زیبا و قابل تأملی هست پلیادن.

کاوه_سیبکی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *