مدلینگ مشهور آمریکایی بلا حدید محجبه شد + بیوگرافی بلا حدید و همسرش

خبر محجبه شدن مدلینگ مشهور آمریکایی به سرعت در فضای مجازی پیچیده است.

مدلینگ مشهور آمریکایی بلا حدید

محجبه شدن بلا حدید سوپر مدلینگ مشهور ایالات متحده امریکا یکی از پر بازدیدترین عکس های‌ مجله هارپر بود. بلا حدید سوپرمدل آمریکایی که همراه با خواهرش جی‌جی از معروف ترین مانکن‌های‌ جهان هستند

ماه گذشته در هفته‌های‌ مد نیویورک، لندن، میلان و پاریس حضور داشته و محصولات بیش از ۲۰ برند مختلف را تبلیغ کردند ودر ماه جاری نیز عکس‌هایشان روی جلد مجلات معتبر دنیای مد به چاپ رسیده است.

بیوگرافی بلا حدید و همسرش

بلا حدید با نام کامل ایزابلا خیر حدید به انگلیسی Bella Hadid در ۹ اکتبر ۱۹۹۶ لس آنجلس متولد شد. پدرش محمد حدید ثروتمند فلسطینی و مادرش یولاندا فاستر مانکن هلندی هستند.

قد او ۱۷۴ سانتیمتر می‌باشد و بلا خواهر کوچک تر جی جی حدید سوپرمدل ویکتوریا سیکرت و خواهر بزرگ‌تر انوار حدید مدل است، همچنین او دو خواهر ناتنی به نام های‌ آلانا و ماریله دارد.

بلا حدید قصد داشت تا در المپیک ۲۰۱۶ ریو دو ژانیرو در رشته اسب سواری شرکت کند اما بدلیل بیماری لایم ناچار شد این ورزش را کنار بگذارد، مادر و برادرش هم به این بیماری مبتلا هستند.

او مدلینگ را از سن ۱۶ سالگی شروع کرده ودر فشن شوی برند های‌ معتبری از جمله ورساچه، گوچی، شنل و دیور حضور داشته است. بلا درسال ۲۰۱۶ بعنوان مدل ویکتوریا سیکرت انتخاب شد.

بلا مدتی با خواننده ی کانادایی دی ویکند رابطه داشت اما این دو در نوامبر ۲۰۱۶ بدلیل مشغله کاری از هم جدا شدند، دی ویکند در حال حاضر با سلنا گومز رابطه دارد.

ثروت بلا حدود ۱۲ میلیون دلار تخمین زده می شود ، او پس از سیاست های‌ مهاجرتی جدید دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات امریکا نسبت به مسلمانان در گفتگو ای اعلام کرد از این که مسلمان است به خودش افتخار می‌کند.

بلا حدید با حجاب اسلامی

لباس‌هایی که بلا حدید پوشیده را مارین سره طراحی کرده و جواهراتش هم متعلق به برند بولگاری است. عکس‌ها نیز توسط ماریانو ویوانکو گرفته شده است.

عدد ویژه اکتبر مجله هارپر بازار Store عربی با عکس‌هایی از بلا حدید به انتشار رسیده که این مدل آمریکایی در بعضی عکس‌ها با حجاب کامل دیده می شود. حدید از تبار فلسطینی و هلندی است. مادر او یک هلندی‌تبار و پدرش محمد حدید یک ثروتمند اهل فلسطین است.

بلا حدید متولد ۹ اکتبر است و دو روز پیش ۲۲ ساله شد. پدر بلا یکی از عکس‌های‌ محجبه دخترش که برای مجله بازار گرفته شده رابه اشتراک گذاشت و نوشت.

“تولدت مبارک عزیزم. یک فرشته از ناصره… شاهزاده خانم عربی من دوستت دارم.”

بلا حدید با حجاب شد

چهره بلا حدید دراین عکس‌ها نیز همان‌ گونه بی‌روح و عبوس بنظر میرسد. این نقدی است که بارها متوجه او شده و حتی بعضی از منتقدین می گویند اگر بلا حدید یک چهره خشک و بی روح از خودش به نمایش نمی‌گذاشت، اکنون به اندازه خواهرش جی‌جی موفق و معروف بود.

با این حال بلا حدید میگوید عادتی به لبخندهای مصنوعی ندارد و چهره بی‌روح هم جزئی از شخصیتش است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *