مراقبه با باران

مدیتیشن

مدیتیشن

✨ مراقبه با باران ✨

✨ همراه با پاڪسازے چاڪراے دوم ✨

پاڪسازے ڪلے همراه با پاڪسازے چاڪراے دوم و مراقبه اے عالے ، همه و همه در این تمرین ڪاربردے و اثر بخش قابل دستیابے است.

از اینجا شروع ڪنیم‌ ڪه باران مظهر رحمت الهے ست و فضا و هوا رو بشدت پاڪیزه و سبک میڪنه ڪه براے نیایش و دعا یڪے از بهترین زمانهاست. همچنین در این تمرین از عنصر آب ڪه مظهر پاڪیزگے ست و در بسیارے از پاڪسازے ها استفاده میشه میخواهیم بهره بگیریم.

در ضمن میدونیم ڪه عنصر چاڪراے دوم یا سوادهیستانا چاڪرا آب هست پس براحتے میتونیم با یک ارتباط گیرے با عنصر آب تمامے این موارد رو همزمان با هم تجربه ڪنیم و از نتایج فوق العاده اون استفاده ڪنیم.

روش ڪار بسیار بسیار ساده هست و فقط ڪافیست در یک روز بارانے مثل امروز زیبا چترمون رو ڪنار بزاریم و بریم زیر بارون و البته اگر بتونیم این تمرین رو در طبیعت و یا فضاے سبز انجام بدیم تاثیر گذارے بسیار بیشترے خواهد داشت.

میتونید همزمان با اینڪار از قدرت ذهن هم ڪمک بگیرید و تصور ڪنید ڪه باران باریزش بر روے سر ، صورت و بدن تمام وجود شما رو از درون و بیرون شستشو میده و پاڪسازے میڪنه. این رو هم بگم ڪه لازم نیست حتما ڪاملا خیس بشید هر چند اگر خیس بشید بهتر هست و هیچ مشڪلے پیش نمیآد پس حتے دقایقے زیر بارون بودن هم این توانایے رو داره ڪه ڪار پاڪسازے شما بخوبے پیش بره و همینطور چاڪراے خاجے شما تا حدودے به تعادل دربیاد اما این تصویرسازے ذهنے هرقدر بیشتر باشه و شما هرچقدر زمان بیشترے رو در زیر باران باشید انرژے بیشترے رو بهتون منتقل میڪنه و تاثیرات بیشترے رو بر تمام ابعاد وجودے شما خواهد گذاشت.

نڪته مهم : چاڪراے خاجے ، چاڪراے احساسات و لذت هاے ماست پس هر چقدر از بودن در زیر بارون لذت بیشترے ببرید پاڪسازے بهتر انجام میشه و مراقبه اے قویتر خواهید داشت. بالطبع این مراقبه و پاڪسازے ، تمامے موارد مربوط به چاڪراے دوم اعم از اندامهاے مربوطه ، حس هاے مربوط به این چاڪرا و همینطور موضوعات مرتبط با سوادهیستانا عملڪرد بهترے رو خواهند داشت.

پیشنهاد میڪنم هر وقت بارش باران تمام شد یک بار هم این تمرین رو در حال و هواے پس از باران انجام بدید و با هواے بارانے پاڪسازے رو در وجودتون تثبیت ڪنید. تاڪید میڪنم ڪه حتما از مراقبه تون تا حد ممڪن لذت ببرید و اثراتش رو درونے ڪنید. در اون لحظاتے ڪه فارغ از همه چیز حال ِ دلتون خووووووبه ، یاد ِ ما هم باشید …..

        “حال دلتون همیشه خوب”

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *