معمایِ فرازمینی خاکستری ها – دستکاری ژنتیکی، تولید انسان های جهش یافته با اهداف خاص

خاکستری

بیگانگان

و اما به راستی چه داستانی در مورد خاکستری هاست که ما نمی دانیم.

داستانهای زیادی درباره خاکستریهایی که آدمها رو به فضاپیمای خودشون برده اند وجود داره داستانهایی از آبستنی با آلات تلقیحی و به وجود آمدن بچه های دورگه بوده ، که این جنینها از بدن مادر جدا شده اند.

تا در فضاپیما رشد کنند و بزرگ بشن در بعضی موارد حتی گزارش شده که این افراد دوباره به فضاپیما برگردانده شده اند و تونسته اند این فرزندان دورگه رو ببینند .

گزارشی از یکی از ربوده شده توسط این موجودات فرازمینی

از DNA من استفاده شده اینها میخواستند بچه های دورگه ای رو از تخمک من و اسپرم دیگری با ترکیب DNA و اسپرم خودشون تولید کنند . من با جنین غریبه باردار شدم و اونها این جنین رو به مدت چند ماه در بدن من نگه داشتند .

بعد من رو دوباره به فضاپیما برگرداندند و جنین رو خارج کردند برای من خیلی ترسناک بود خیلی وحشت آور بود .(طبق گذارش یک ربوده شده به نام کیم کارلزبرگ)

اتفاق عجیب که برای روبوده شده افتاد چه بود؟

بیش از حد لزوم شهادت افرادی بسیار زیادی در دست هست که کاملاً این موجودات رو به خاطر میارند و یادشون هست که اونها رو با خودشون برده اند بله من فکر می کنم که خاکستریها کاملاً روشن عمل می کنند.

اما سوال اینجاست که اینها اهل کجا هستند؟

ما وقتی درباره این غریبه های خاکستری صحبت می کنیم ، که سر بزرگی دارند با جثه هایی کوچک ، این سوال پیش میاد که چرا فقط این غریبه ها دائماً مطرح هستند؟ به عنوان یک دانشمند شما همیشه باید دو طرف قضیه رو ببینید تا درباره هر دو وجه ماجرا فکر کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *