مهیج ترین تفریحات کیش برای یک دل شجاع!

 

مهیج ترین تفریحات کیش دلیل اصلی بسیاری از گردشگران برای انتخاب و سفر به منطقه توریستی کیش است. چرا که جزیره کیش رشد چشمگیری در زمینه تفریحاتی داشته و هر گونه تفریح مهیج آبی و غیرآبی را در این منطقه می توان تجربه کرد. اگر شما هم مهیج ترین تفریحات کیش را بر سایر تفریحات ترجیح می دهید، باید در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کنید. در این نوشتار اطلاعاتی مفید در این باره تشریح می شوند که به عنوان راهنمای انتخاب مهیج ترین تفریحات کیش می توانید از آنها بهره ببرید.

 

کیش

کیش

مهیج ترین تفریحات کیش.

فرصت های تفریحی مهیج در کیش

اغلب ما با تفریحات مهیج آبی که در اکثر نقاط کشور نیز موجود هستند، آشناییم. اما، به خوبی می دانیم که با فرا رسیدن سرما این تفریحات دیگر گزینه مناسبی نیستند. با این حال، در کیش به عنوان قطب اصلی تفریحات مهیج همواره تفریحات مهیج آبی و غیرآبی را می توان امتحان کرد؛ چرا که آب و هوا همواره معتدل بوده و تنوع اماکن تفریحی مهیج پیشرفته کیش بسیار بالا است. بنابراین جا دارد در اینجا یک لیست کامل از مهیج ترین تفریحات آبی کیش را به اطلاع شما عزیزان برسانیم. در ادامه نوشتار نیز به تشریح جزئیات مهمترین و مهیج ترین تفریحات کیش مناسب برای تمام فصول سال؛ یعنی هتل زامبی کیش، اتاق فرار کیش و بانجی جامپینگ کیش خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

  1. تفریح آبی پاراسل: پاراسل یک مجموعه متشکل از بالن رنگارنگ بزرگ متصل شده به یک قایق تندرو است. در این تفریح شما در اتاقک بالون نشسته‌اید و با سرعت بالا یک حرکت تناوبی را به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه تجربه می‌ کنید. در این تفریح به طور همزمان می‌ توانید از زیبایی دریا و  جزیره کیش به صورت هیجان انگیز بهره‌ مند شوید.
  2. شاتل ‌سواری: در تفریح مهیج شاتل سواری شما از مجموعه یک قایق تندرو و تیوپ بزرگ استفاده و روی آب‌ های خلیج فارس با سرعت زیاد و البته به صورت ایمن گردش می کنید.
  3. غواصی در زیر آب: با غواصی در زیر آب و امکاناتی که در کیش در اختیار شما گذاشته می‌ شود می‌ توانید دنیای جذاب زیر آب را از نزدیک شاهد باشید.
  4. اسکوتر در زیر آب: اسکوتر هم در واقع نوعی غواصی زیر آب به حساب می‌ آید که به شما امکان می‌ دهد گونه‌ های جانوری دریایی و به خصوص ماهی های گوناگون را از نزدیک ببینید و از دیدن آنها لذت ببرید.
  5. فلای برد: اگر علاقمند به پرواز بر فراز دریا و شیرجه زدن به داخل آب هستید، گردش مهیج فلای برد به شما توصیه می‌ شود. در این تفریح ابتدا پرواز و پس از آن شیرجه به داخل آب های خلیج فارس خواهید داشت.

مهیج­ترین تفریحات کیش

هیجان همیشه در تفریحات خطرناک که دل شجاع می طلبند، مانند پرش از ارتفاع و… نیست. بلکه، دیدن برخی از صحنه ها و حضور یافتن در برخی اماکن نیز شجاعت می طلبد و انجام آن بسیار هیجان انگیز است. از این رو، برخی از خاص ترین و مهیج ترین تفریحات کیش را در ادامه به شما معرفی می کنیم:

کیش

هتل زامبی کیش؛ یکی از تفریحات مهیج کیش.

 

هتل زامبی کیش

هتل زامبی کیش یک محیط تفریحی هیجان انگیز خارق‌ العاده می‌ باشد که تمام اجزای آن دست به دست هم داده‌ اند تا فرد بازدید کننده را بترسانند. به همین علت، نظیر هتل زامبی کیش را در هیچ کجای ایران تجربه نخواهید کرد. هتل زامبی کیش محلی مناسب برای تفریح و گردش کسانی است که می‌ خواهند یک مکان متفاوت را تجربه کنند. در این مکان نه فقط جوانان و نوجوانان بلکه تمام طیف‌ های سنی علاقمند به هیجان می‌ توانند حضور به هم برسانند.

از خصوصیات بارز هتل زامبی کیش این است که تصاویر دیوارها، معماری بنا و گریم و لباس کارکنان همگی هیجان انگیز و ترسناک هستند. کل مجموعه حدود ۵۵۰ متر مربع زیربنا دارد و خصوصیات گفته شده در کل مجموعه و حتی در ورودی آن به چشم می آید. همین امر ممکن است سبب شود که همه هتل زامبی کیش را محلی مناسب برای گردش ندانند. با این حال، این مجموعه در تمام طول سال با استقبال خوب علاقمندان به مهیج ترین تفریحات کیش روبرو است. این مجموعه به طور همزمان می‌ تواند پذیرای بازدیدکنندگان زیادی از سراسر کشور باشد. پخش موسیقی و نورپردازی ترسناک نیز خصوصیت دیگر آن است. در هتل زامبی کیش می‌ توانید اقامت یک ساعته داشته باشید. در این مدت کارکنانی از شما پذیرایی به عمل می‌آورند که چهره و ظاهری کاملاً ترسناک و شبیه به زامبی دارند.

اتاق فرار کیش

اتاق فرار کیش یک نمونه واقعی از اتاق‌ه ای فراری است که اغلب ما آنها را به صورت مجازی تجربه کرده‌ایم. هدف از ساخت این مجموعه مهیا ساختن شرایط برای یک تفریح مهیج و ترسناک است. چرا که برخی از افراد مهیج ترین تفریحات کیش که جنبه ترسناک داشته باشند را بر هر نوع تفریح دیگر ترجیح می‌دهند. از خصوصیات مهم این مکان این است که شما با یک معما مواجه می‌شوید و با پشت سر گذاشتن چالش‌ها یک تفریح فوق العاده هیجان انگیز را تجربه می‌کنید.

کیش

نمایی از اتاق فرار و تفریحات مهیج در کیش.

 

همانطور که تصویر فوق نیز به خوبی بیانگر است، دکوراسیون اتاقهای فرار کیش نیز کاملاً خاص و ترسناک می باشد. در این تفریح هر کس باید با توجه به نشانه‌هایی که در اتاق موجود است، چالش‌ها را پشت سر بگذارد و قفل درها را باز کرده و به اتاق بعدی راه پیدا کند. اگرچه اکثر ما نمونه این جریانات را در فیلم‌ها دیده‌ایم؛ اما با وجود اتاق فرار کیش می‌توانید آن را در واقعیت تجربه کنید. تنوع معماها در اتاق فرار کیش بالا می‌باشد. شما با استفاده از دانسته‌های ذهنی، ریاضی، مکانیکی و غیره می‌ توانید معماهای آنها را حل کنید. لازم به ذکر است بدانید که اتاق فرار کیش در ردیف تفریح‌های مهیج گروهی قرار دارد. بنابراین یک فرصت استثنایی را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد تا به صورت خانوادگی یا دوستانه هم بتوانند از این فرصت تفریحی مهیج بهره‌مند شوند. شرکت در این تفریح چالش انگیز حدود یک و نیم تا ۳ ساعت زمان نیاز دارد.

کیش

سکوهای پرش بانجی جامپینگ کیش.

 

بانجی جامپینگ کیش

علاقمندان به تفریح‌های هیجان انگیز پرش از ارتفاع با بانجی جامپینگ کیش قطعاً یک تجربه متفاوت خواهند داشت. این مکان تفریحی مهیج دارای دو سکوی ارتفاع ۴۰ و ۶۰ متری برای پرش می‌باشد پریدن از این ارتفاع واقعاً شجاعت می‌طلبد و با انجام آن در نهایت ایمنی می‌توانید یکی از خاطره انگیزه‌ترین و مهیج ترین تفریحات کیش را تجربه کنید.

بانجی جامپینگ کیش در نهایت استانداردهای روز دنیا ساخته شده است. پرش را با استفاده از طناب‌های بسیار محکم و تجهیزات لازم انجام می‌دهید. همچنین پیش از پرش باید آمادگی‌های لازم را کسب کرده باشید. پرش از سکوهای بانجی جامپینگ کیش در یک لحظه صورت می‌پذیرد و در مدتی که در هوا هستید، بهترین منظره ها را می توانید شاهد باشید.

رزرو و خرید بلیط تفریح های مهیج کیش

برای حضور یافتن در هر کدام از اماکن تفریحی فوق باید بلیط تهیه کنید. اگر می خواهید بلیط ها را به صورت مستقیم و با قیمت های واقعی تهیه کنید نیازمند مراکز معتبر هستید. در سایت برتر کیش تک علاقه مندان می توانند به صورت فوری و آنلاین اقدام به رزرو و خرید بلیط کنند و راهنمایی های بیشتر را از طریق این سایت دریافت کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *