موجودات فضایی سفر در زمان – مقاله جامع در مورد تئوری سفر در زمان


ایا انسان ها و یا موجوداتی قادر به سفر در زمان هستند

افسانه هایی از موجوداتی فرازمینی …که ایا در زمان سفر می کردند

این احتمال هیچ دور از ذهن نیست که این غریبه ها در حقیقت، مسافران زمان بوده باشند و تئوریهای علمی اسرار جهان را آشکار می کنند.

اگر کسی بتونهدر اینصورت از نظر تئوری سریعتر از نور حرکت کنه در اینصورت از نظر تئوری می تونه در زمان هم سفر کنه در حقیقت، مسافران زمان بوده باشند و تئوریهای علمی اسرار جهان را آشکار می کنند اگر کسی بتونه سریعتر از نور حرکت کنه در اینصورت از نظر تئوری می تونه در زمان هم سفر کنه.

آیا موجودات غریبه، حقیقتاً از دنیایی دیگرند؟

یا اینکه ممکن است دلیلی بر دستاوردهای تکنولوژیک بشر در آینده باشند؟

آدم از خودش می پرسه که آیا اینها مسافران فرازمینی زمان هستند؟ یا انسانهایی هستند که از آینده خودِ ما آمده اند؟

میلیونها نفر در سراسر جهان بر این باورند که ما در گذشته با موجوداتی فرازمینی ملاقات داشته ایم.

اگر این موضوع واقعیت داشته باشد چطور؟ آیا غریبه های باستانی حقیقتاً در شکل گرفتن تاریخ به ما کمک کرده اند؟

در اینصورت آیا ممکن است که شواهد اخیر آشکار کننده وجود مسافران زمان باشد؟

بیست و شش سپتامبر ۱۹۰۵ “البرت آینشتاین” تئوری نسبیت خاص خود را منتشر کرد . بر اساس کشف علمی حیرت انگیز او فضا و زمان یکی هستند.

در تئوری قدیم “نیوتن” ، “فضا” یک محفظه سخت بود، و “زمان” یک جریان مطلق اما در تئوری “آینشتاین”، این نظریه دگرگون شد حالا “فضا” یک انتقال دهنده قابل انعطاف و “زمان” نیز قابل تغییر بود.

“آینشتاین” متوجه شد که اگر سرعت بیشتر باشه تیکهای ساعت ، واقعاً تغییر می کنند

پیش از “آینشتاین” هیچکس این درک را نداشت و حتی انتظارش را هم نداشت چون این موضوع فقط زمانی اتفاق می افته که شما خیلی خیلی به سرعت نور نزدیک باشید.

 

در قوانین فیزیک، راهی هست که بشه به مسافتهای دور سفر کرد و همچنان هم زنده ماند و این هم در واقع مربوط به نسبیت خاص و این ایده هست که میگه :

گر بتونید خیلی به سرعت نور نزدیک باشید زمان برای شما کُند میشه و در چنین وضعیتی، اگر بتونید خیلی به سرعت نور نزدیک باشید.

به جای اینکه همه چهار سال بر شما گذشته باشه فقط یک یا دو روز بر شما می گذره سی ام ژانویه ۱۹۳۳ “برلین” آلمان “ادالف هیتلر” و حزب نازی او به قدرت رسیدند و “البرت آینشتاین” عازم ایالات متحده شد با هراس از قدرت “هیتلر” او به ایالات متحده و کل دنیا درباره خطر بزرگی که بشریت را تهدید می کرد هشدار داد خصوصاً در صورت دست یافتن نازیها به تکنولوژی پیشرفته.

اما با انتشار تئوریهای خارق العاده او آیا ممکن است که “آینشتاین” به نازیها در ساخت ماشین زمان کمک کرده باشد؟

نازی ها و سایت های توسعه ماشین زمان و بشقاب پرنده

جنوب غربی لهستان

برسی انچه که در مورد سفر در رمان در این منطقه رخ داده است

کوههای “آول” اینجا، پنهان در تپه هایی مارپیچ هفت مجموعه زیرزمینی مخصوص برنامه فوقِ سرّی “نازی” بنا شد برنامه ای موسوم به “دی گلاک” برخی از محققین معتقدند که در همین تاسیسات مخفیانه و بین سالهای ۱۹۴۳ تا ۱۹۴۵ بود که دانشمندانِ “رایش سوم” آزمایشات مخفی خود را برای برنده شدن جنگ جهانی دوم به انجام رساندند.

ادوات غیر عادی زیادی تولید می کردند برنامه موشکی “وی۱” و “وی۲” کارِ اونها بود اما فکر می کنم که اوجِ کارشون همان “دی گلاک” یا “زنگ” بود که به این دلیل به این نام موسوم بود که شبیه یک “زنگ” بود.

به نظر می رسید که این وسیله یک جور دستگاه بسیار نیرومندی بود میدان مغناطیسی عمودی تولید می کرده و بعضی ها هم بر این باور هستند که این یک ماشین زمان بوده.

ایده اولیه اون هم این بوده که بتونید در زمان به جلو یا عقب برید تاریخ رو عوض کنید رویدادهای به خصوصی رو دستکاری کنید و زمان و واقعیت تازه ای ایجاد کنید اختراع ماشین زنگ شکلِ اسرار آمیز ،با قطر ۹ فوت و ارتفاع ۱۲ فوت اولین بار به وسیله ژنرال ارشد نازی “جیکاب اسپورنبرگ” ارائه شد که بعد از جنگ هم مورد بازجویی دولت لهستان قرار گرفت .

اما وقتی که متحدین مرکز تحقیقاتی آلمانها را یافتند نه از “زنگ” نازیها خبری بود و نه از مسئول پروژه آن“هانس کملر” .

“هانس کملر” مسئول تمامی تکنولوژیهای فوقِ سرّی نازیها بود و این آدم بعد از جنگ به طور کل ناپدید شد.

در واقع چهار نوع روایت درباره مرگ او وجود داره . بنابراین واقعاً هیچکسی نمی دونه که چطور مرده، کی مرده اصلاً مرده یا نه؟ کجا رفته یا چه اتفاقی براش افتاده !

آیا ممکن است که ارتش آلمان در حال کشف تکنولوژی ماشین زمان بوده باشد؟

در اینصورت، آیا ممکن است که “زنگ” نازیها واقعاً به آینده رفته باشد؟ نهم دسامبر ۱۹۶۵ هزاران نفر شاهد نور گلوله ای آتشین در آسمان بودند پیش از اینکه در “کیکزبرگ” پنسیلوانیا و در ۳۰ مایلی جنوب شرقی “پیتزبرگگ” سقوط کند .

ککسبورگ

ارتش فوراً دست به کار شد همه چیز را جمع آوری کردند و بعد گفتند: چیز مهمی نبوده موضوعی که مرا درباره سقوط “کیکزبرگ” به فکر می بره توصیف این شئ بود.

برعکس بشقابهای پرنده این یکی “پیازی شکل” بود ،شبیه میوه بلوط بود و آنچه که من می بینم یک چیزی شبیه به همان “زنگ” نازیهاست

برسی انچه که هیتلر با ان می خواسته یا توانسته است سفر در زمان انجام دهد

آیا ممکن است که شئ سقوط کرده در “کیکزبرگ” همان “زنگ” گم شده نازیها باشد که ۲۰ سال پیش از این مفقود شده است؟

و آیا ممکن است که دانشمندان آلمانی راهی برای انتقال انسانها از یک زمان و مکان به زمان و مکان دیگری یافته باشند؟

همانگونه که برخی از محققین هم به آن معتقدند؟ اگر چنین بوده باشد، آیا از نظریه “آینشتاین” برای تولید ماشین زمان خود بهره برده اند؟ یا اینکه الهام بخش آنها امری “الهی” بوده است؟

تبت”، ماه مِه ۱۹۳۸″ محققین نازی در حال عبور از منطقه شمال شرقی ،کوههای هیمالیا و در مسیر ماموریت ریشه “نژاد آریایی” یا نژاد برتر با یک آموزش بودایی آشنا شدند .

ماندلا

“کالاچاکرا

موسوم به “کالاچاکرا ” در سنت بودایی، یک مفهوم وجود داره به نام” سامسارا” یا چرخِ زمان این آموزش، در آشنایی با “کالاچاکرا” برای درک زمان و مشخصاً زمان بیولوژیک ، تقویم زمان، تقویم نجومی و چگونگی تاثیر امور بر شماست.

دیسیپلین “کالاچاکرا” به ما میگه ،که برخلاف آنچه که ما می بینیم زمان خطی نیست

برسی ماهیت سفر در زمان و کالاچاکرا ایا این ایین روشی برای سفر در زمان دارد و به نوعی، حرکت دایره ای داره و ما هم می تونیم به شکلی اون رو تحت کنترل در بیاریم ،در دنیای بودایی به اون “استوپا” گفته میشه خیلی شبیه به “زنگ” نازیهاست .

اینطور به نظر می رسه که در “استوپا” میشه از این فرم استفاده کرد تا به صورتی، با خدایان ارتباط یافت .

حالا ما وقتی “کالاچاکرا” را با این بناها کنار هم میذاریم آنچه به دست میاد نوعی تمرین انتقال زمان هست آموزش “کالاچاکرا” به افراد تمرینات و تکنیکهای به خصوصی میده تا بتونند از زمان خارج بشن و بتونند در زمان حرکت کنند بنابراین ، کاملاً محتمل هست که نازیها هم به دنبال اسرارِ سفر زمان بوده باشند آیا حقیقتاً ممکن است که نازیها در جستجوهای خود در “تبت” به اسرارِ سفر زمان دست یافته باشند؟

در اینصورت، آیا ممکن است که آموزشهای باستانی “کالاچاکرا” دلیل بر آن باشد که بوداییان تَبتی باستان از دانش سفر زمان در هزاران سال پیش از این برخوردار بوده اند؟ همانگونه که برخی از نظریه پردازان فضانوردان باستانی هم مدعی آنند؟

ادامه دارد…

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *