مونا لیزا، دختر بیگانه ای که توسط فضانوردان آپولو ۲۰ در کره ماه پیدا شد

 ماموریت فوق سری آپولو ۲۰ و کشف فضاپیمای مادر بهمراه خلبان آن 

★★★

برنامه آپولو به طور رسمی در سال ۱۹۷۲ با آپولو ۱۷ که آخرین مأموریت به ماه و بازگشتش بود، به پایان رسید.
با این حال، ناسا سه مأموریت دیگر، آپولو ۱۸، آپولو ۱۹ و آپولو ۲۰ را برنامه ریزی کرد. بر طبق نظریه پردازان توطئه، در واقع مأموریت های آپولو، ساختارهای مصنوعی باستانی را در ماه کشف کردند و میخواستند بدون اگاهی عمومی و مخفی کاری آنها را تحقیق و بررسی کنند.

آپولو ۲۰ یکی از بحث برانگیز ترین عملیات یوفو گانه در تاریخ است. در سال ۲۰۰۷، چندین ویدئو در یوتویوب آپلود شد و کاربر ادعا کرده بود تصاویر از آپولو ۲۰ میباشند.

بسیاری از نظریه پردازان توطئه معتقدند که برنامه فضایی مخفیانه آپولو ۱۸ و ۱۹ حضور بیگانگان در روی ماه را یافته بودند اما آپولو ۱۹ به دلیل برخورد فاجعه بار از بین رفت و اپولو ۱۸ فضانوردان آن بطور مرموزی در روی ماه بقتل رسیدند.

فردی که فیلمهای ماموریت اپلو ۲۰ را تهیه کرده، خود را فضانورد پیشین به نام ویلیام روتلج معرفی کرد.
به گفته ویلیام روتلج آپولو ۲۰ درسال ۱۹۷۶ یک پروژه با همکاری مشترک آمریکا و شوروی بود که آپولو و کپسول سایوز بهم متصل ‌شدند.
برغم مشکلاتی که اپولو ۲۰ داشت، اما در امر بازیابی فناوری بیگانگان و نجات یک زن همونوئید (نیمی انسان نیمی بیگانه) که نیمه جان و معلق بود، موفق بود.

(احتمالن امریکاییها برای فرود جرٱت نداشتند و ادعا کردند اپولو ۲۰ نقص فنی دارد در نتیجه الکسی لئونوف با کپسول سایوز فرود امد)

ویلیام روتلج گفت:در مورد چگونگی مطلع شدن روسها از حضور سفینه بیگانگان در قسمت پشت ماه، او خبر ندارد اما در ژوئن ۱۹۶۹ درقست جنوبی دماغه این سفینه ی مادر، لونا ۱۵ سقوط کرد. این سقوط، یا فضا پیمای کاوشگر رنجر امریکایی بود و یا مدار گرد روسی بنام ماهواره لونا.روسها نقشه ها، نمودارهای کامل این منطقه را ارائه دادند. مرکز تصمیم گیری در اورال در شهر سوردلوسک روسیه قرار داشت.

رئیس برنامه پروفسور والنتین الکسیف بود که بعدها رئیس اکادمی علمی اورال شد.لئونف [الکسی لئونف، فضانورد شوروی] عمدتن به دلیل محبوبیتش در بین رهبران حزب کمونیست شوروی انتخاب شد و دوم اینکه او در “آپولو-سایوز” بسر میبرد.
پس از استارت موفقیت آمیز اما نه بدون دردسر، سرنشینان اپولو ۲۰ بطرف مقصد یعنی قسمت پشت ماه به منطقه کوچکی در ناحیه دلپورت ایزاک نزدیک دهانه تسیول کوفسکی رهسپار شدند.
انها میخواستند جسمی عظیم را کاوش کنند که توسط ماموریت اپولو ۱۵ کشف شده بود.آنها برای کشف یک سفینه فضایی بزرگ و باستانی بیگانگان، در حدود ۳۳۷۰ متر، شگفت زده بودند.

نه چندان دور از آن، یک سفینه کوچکتر و ظاهرن یک شهر بسیار قدیمی وجود داشت.
ما در داخل سفینه فضایی بسیار بزرگ وارد شدیم، و همچنین داخل یک فضا پیمای مثلثی شکل. نتیجه های عمده اکتشاف عبارت بودند از: یک سفینه مادر ، بسیار قدیمی، که حداقل یک میلیون سال پیش در کائنات عبور و مرور میکرده.

نشانه های زیاد بیولوژیکی در داخل وجود داشت، باقیمانده های قدیمی گیاهی در بخش موتور، سنگهای مثلثی خاصی که مایع زرد رنگ با خواص
ویژه ای تراوش میکردند و همچنین علائم موجودات خارج از سامانه خورشیدی.
ما سراسر طول سفینه بقایای بدنهایی که ۱۰ سانت طول داشتند را درون شبکه لوله های شیشه ای، که ابتدا زنده بودند و سپس مرده بودند، را یافتیم. اما کشف اصلی مربوط به دو موجود همونوئید بود که دست نخورده بودند.بدن سالم کشف شده همونوئیدی، مونالیزا نامیده شد. که روتلج توصیف کرد در حالت شناور و مرگ کاذب بود. او برای کاوش اولیه به ماژول قمری بازگردانده شد.

مونالیزا؟ من به یاد ندارم چه کسی این دختر را مونالیزا نامید، لئونف یا من. یک موجود سالم بیولوژیکی فرازمینی یا همونوئید بود، زن، ۱۶۵ سانتیمتر قد، دستکاری شده ژنتیکی، مودار، شش انگشتی

قسمت دوم بخش پایانی

★★★
سمت و عملکرد او : خلبان، ابزار هدایتگر به چشمها و دستها متصل بودند، بدون لباس، ما دو کابل متصل به بینیش را قطع کردیم. بدون سوراخهای بینی. لئونوف ابزار متصل به چشم را جدا کرد.
یاخته ها یا مایع بیولوژیکی از، دهان، بینی، چشمها و سایر نقاط بدن جاری بوده و منعقد میشدند، سایر اعضاﺀ بدن در شرایط غیر معمولی خوب بودند،
مو و پوستش بوسیله واکس شفاف و نازکی محافظت میشدند.
همانطور که ما به واحد کنترل مأموریت گفتیم، وضعیت چنین به نظر می رسید نه مرده، یا نه زنده میبود. ما هیچ زمینه یا تجربه پزشکی نداشتیم، اما لئونف و من یک آزمایش را طراحی کردیم؛ ما تجهیزات زیستی را به این همونوئید وصل کردیم و نتیجه را تله متری توسط واحد کنترل ماموریت دریافت کردیم، جواب مثبت بود.

اما این یک داستان دیگریست. بعضی از قسمتهای دیگر ممکن است در حال حاضر باور نکردنی باشند، و من ترجیح می دهم کل داستان را در زمانی که ویدئوهای دیگر آنلاین می شوند، بگویم.

بدن فرازمینی دیگری نیز در فضاپیما یافت شده بود و به نظر می رسید مدت زیادی پیش مرده است.

ما بدن متلاشی شده دیگری را یافتیم و سر انرا با خود اوردیم، رنگ پوستش ابی خاکستری بود، ابی نیلی، پوست بالای چشمها و قسمت جلو جزئیات عجیبی داشتند، یک بند بدور سرش حلقه شده بود، بدون ثبت چیزی.

روتلج چیزی درباره بازگشت آنها به زمین یا چه چیزی برای مونا لیزا اتفاق افتاد، اشاره ای نکرد.

او به اسکاتامبورلو خبرنگار ایتالیایی، گفت این بانو زنده و روی زمین است.(احتمالن در روسیه)
هنگامی که از روتلج پرسیده شد که آیا اومی ترسد اظهاراتش ممکن است عواقبی داشته باشد؟
راتلج گفت: من یک افشاگرم، ناسا یا نیروی هوایی امریکا الان چه میتواند بکند؟ مسدود کردن این اطلاعات یا شکایت از من تاییدیه این اطلاعات است. انها میتوانند دروغ و یا داستان سرایی کنند.

ویلیام روتلج ۷۸ ساله است و در حال حاضر در رواندا زندگی می کند. با توجه به سن او، می گوید که او دیگر در قید و بند تعهدات محرمانه نیست و او در زمان مأموریت سوگند یاد کرده بود.

او همچنین اظهار داشت که این امر به ناسا و یا هر کسی دیگری مربرط نیست که وقایعی به این بزرگی را در سراسر نقاط جهان، پنهان نگاه دارند.
★★★
در ویدئوی اولی عملیات فرود سایوز توسط لئونوف را میبینید که در روی شیشه کپسول سایوز برای کمک به جهت یابی اعداد و علائمی را نوشته که با یکدست فیلمبرداری و با دست دیگر کپسول سایوز را برای فرود هدایت میکند و در ویدئوی دیگر مونالیزا را تحت درمان و مراقبت قرار میدهند.
★★★
توضیح: بانوی کره ماه نامش شورال هون
Shural Hun
خلبان فضاپیمای مادر میباشد و از طریق چشم سوم که در وسط پیشانی او چیزی برجسته نمایان است، بدین طریق باثریا سیریانا ایریدانی
Suraya Siriana Iridaniتماس برقرار کرده و در کتابی بنام “شورال هون و پیامهای معنوی مونا لیزا از کره ماه”  موارد زیر را عنوان کرده:

منشا ، ماموریت، تاریخچه سقوط کشتی فضایی خود بر روی ماه، صعود فرهنگ فلسفی معنوی مردم خود بنام اتامای و نفوذ فرهنگی از اعصار کهن انها بر روی فرهنگهای مختلف سیاره زمین. متعلق و عضو برادران کهکشانی نور یا (فدراسیون کهکشانی نور)، در مورد نور و موجودات تاریکی، و در مورد اینکه چگونه هرکسی از طریق انها با کارپردازی نور به رشد و صعود معنویش تاثیر بگذارد.

در این کتاب بانوی ماه یعنی شورال هون از طریق مشاهدات از راه دور، شما را به سیاره اعجاب انگیز آتامای میبرد.

توضیح اینکه کتاب فوق به فارسی ترجمه نشده

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *