مکانی ایده آل برای خودکشی ! پل گولدن گیت

پل گولدن گیت

یکی از مراکز محبوب برای خودکشی در جهان، پل گلدن گیت است . البته گلدن گیت مقام دوم را داراست و مقام اول از آن پل نانجینگ رودخانه یانگ تسه در چین است . کلا کسی که از گلدن گیت بپرد غیر ممکن است که زنده بماند ، از روی پل تا آب رودخانه ۷۵ متر است ، پس از پرش ، بعد از ۴ ثانیه با سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت با آب برخورد می کند . بیشتر پرش کنندگان در نتیجه برخورد ، در دم کشته می شوند.

فقط ۵% پرش کنندگان از برخورد اولیه جان سالم به در می برند ، اما دقیقه ای بعد ، بر اثر هیپوترمیا (سرمای شدید) یا غرق شدن خواهند مرد . کلا ۹۸% افراد خواهند مرد . از زمان ساخت گولدن گیت تا بحال ۱۹۰۰ نفر که به قصد خودکشی پریده اند کشته شده اند ، فقط ۳۴ نفر زنده در رفته اند ، اما زنده ای که مرگ از آن بهتر است ، یا قطع نخاع شده اند یا بطور کامل معلول شده اند.

معروفترین این افراد دو نفر هستند بنام های کوین هینز و کن بالدوین . در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۰۰ کوین هینز ۱۹ ساله که مبتلا به افسردگی بود از گولدن گیت پرید ، او با سر به پایین شیرجه رفت ، در ۴ ثانیه  تا برخورد ، یک دور کامل زد و به حالت نشسته در آب فرود آمد ، بمحض برخورد تمام مهره های تحتانی و لگنش خرد شد و فقط دو میلیمتر مانده بود تا متلاشی شدن ستون فقراتش . او می گوید بمحض پرش در یک میلی ثانیه بخودم گفتم ، چکار کردی پسر ؟ من نمی خوام بمیرم ….. کن بالدوین ۲۸ ساله بدلیل افسردگی پرید و وقتی فرود آمد در جا یخ زد ، از بخت خوش آنها ، نیروی کمکی بلافاصله نجاتشان داد . کن می گوید بمحضی که پریدم ، آه و افسوس از نهادم بر آمد و در یک آن بخودم گفتم تمام مشکلاتی که دارم و بخاطر آنها پریده ام همه قابل حل هستند بجز همین پرش ، اما مثل اینکه خداوند شانس مجددی به من داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *