نامه ی جان اف کندی برای دستیابی به پرونده های یو اف او

جان اف کندی قبل از اینکه کشته شود خواستار پرونده های یوفو (بشقاب پرنده ها) از سازمان امنیت ملی آمریکا (سیا) و سازمان فضایی ناسا بوده است.
این پرونده های محرمانه در مورد انگیزه هایی که باعث ترور جان اف کندی شدند سو ضن هایی را ایجاد کرده است.

740566_KIc2QWuR

 

با ظهور پرونده های جدیدی بعضی از محققان میگویند ممکن است رئیس جمهور سابق جان اف کندی به خاطر نزدیک بودن بیش از حد به بیگانه ها کشته شده باشد.

 

740566_QO0gTtZ7

با ظهور پرونده های جدیدی بعضی از محققان میگویند ممکن است رئیس جمهور سابق جان اف کندی به خاطر نزدیک بودن بیش از حد به بیگانه ها کشته شده باشد.
درست ۱۰ روز قبل از ترور شدن جان اف کندی از سازمان سیا پرونده های محرمانه ی یوفو ها را بر طبق دستور آزادی اطلاعات خواستار شده بود.
۲ نامه در اینجا مطرح است که توسط رئیس جمهور سابق آمریکا نوشته شده.
یکی از نامه ها به رئیس سازمان سیا فرستاده شده و دیگری به سازمان فضایی ناسا.
در این نامه ها جان اف کندی درخواست ایجاد یک سازمان فضایی را با اتحاد جماهیر شوروی عنوان کرده بود. این نامه ها در نتیجه ی تلاش های نویسنده ویلیام لستر به دست آمده که در حال جمع آوری اطلاعات برای کتاب خود در مورد زندگی نامه جان اف کندی است.
آقای لستر به خبرگزاری AOL : “یکی از نگرانی های او این بود که بسیاری از این یوفو ها در منطقه ی شوروی دیده شده اند و شوروی ها ممکن است این یوفو ها را به عنوان تجاوز آمریکا به حریم آنها بدتفسیر کرده باشند و فکر کنند که این تکنولوژی متعلق به ماست.”
“من فکر میکنم این یکی از دلایلی است که او میخواسته به این اطلاعات دسترسی داشته باشد و آن را از حوزه ی قلمرو ناسا دور کند تا بتواند به روسی ها بگوید که ببینید این ما نیستیم ما این کار را انجام نمیدهیم ”
اطلاعاتی که در این نامه ها آمده تمامی پرونده های حساسی را به پیش میکشد که از خطر نابودی توسط سازمان سیا نجات یافته اند و یکی از جالب ترین اطلاعاتی است که یوفولوژیست ها به دنبال آنند.
ترجمه توسط : آیدا سفری

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *