نوکیا ۱۰ دوربینی با ۱۰لنز خواهد داشت

 

1501235135_lumia_unnamed

به گزارش پایگاه خبر تکنولوژی اینفو این در آغاز سال ۲۰۱۷ بود که HMD Global برای اولین بار جهان را به نوکیا ۶ معرفی کرد. از آن زمان، این شرکت لیست محصولات خود را معرفی کرده است، نوکیا ۲، نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا را معرفی کرده است. شایعات در مورد نوکیا ۹، هنوز اعلام نشده است، اما بعضی از آنها فکر می کنند که در کنگره آینده موبایل در بارسلونا معرفی خواهد شد.

اما چیزی که بعد از نوکیا ۹ رخ می دهد مطمئنا باید دستگاهی باشد که چیز بیشتری ارائه می دهد، چیزی که رقابت را متوقف می کند و نوکیا را در کانون توجه قرار می دهد. اگر اطلاعاتی که از Baidu به دست می آید باور کنید، نوکیا ۱۰ با طراحی لنز ده تایی می شود و می تواند شییه آنچه در تصویر دیده می شود باشد. این گوشی دارای پنج لنز در یک الگوی دایره ای، فلاش LED دوگانه و یک حسگر اثر انگشت در عقب است.

با توجه به منابع معتبر، گوشی هوشمند از آخرین Qualcomm با پردازنده Snapdragon 845 استفاده خواهد کرد. در حالی که کنگره جهانی موبایل تنها یک ماه دیگر است، احتمالا نوکیا ۱۰ را نشان نمی‌دهند . این گوشی در ابتدا در IFA برلین در سال گذشته ساخته شده است. با این حال تمامی این موارد شایعاتی است که با به حقیقت رسیدن میتواند همه را شگفت زده کند.

1516560840_screen_shot_2018-01-21_at_10.50.35_am

منبع : reddit

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *