هرم هایی مثلثی شکل ،وسط مثلث برمودا و یوفوهایی که بر فرازآن در حال پروازند

مثلث برمودا

مثلث برمودا

در دسامبر سال ۲۰۱۵ فیلم عجیبی در جزیره  لانگ بیج که در نزدیکی مثلث برمودا قرار دارد ثبت و منتشر می شود.

در ساحل جزیره شخصی، در حال قدم زدن است که ناگهان در دور دست منظره عجیبی می بیند!

سر یک هرم که نوک آن از آب بیرون زده! او بلافاصله دوربین گوشی خود را روشن می کند تا از هرم فیلم تهیه کند اما اتفاق عجیب تری می افتد.در هنگام ثبت فیلم ناگهان سر کله یک یوفو چشمک زن از راه می رسد‌.

یوفو شروع به چرخش در بالای هرم می کند وبه یکباره ناپدید می شود.به تازگی دانشمندان آمریکایی و فرانسوی در مناطقی جدیدی از اقیانوس آتلانتیک در منطقه مثلث برمودا  بررسی‌هایی انجام می‌دهند و ادعا می‌کنند که هرمی در بستر اقیانوس ایستاده‌است که هرگز کشف نشده است. طول پایه این هرم به  ۶ / ۸ متر و ارتفاع و فاصله از پایه تا نوک هرم در حدود ۴۰۰ متر بالاتر از کف دریاست.

در بالای هرم دو سوراخ بسیار بزرگ وجود دارد، آب دریا باسرعت بالا از سوراخ دوم عبور می‌کند و در نتیجه امواج خشمگین با تشکیل یک گردبادعظیم که باعث ایجاد امواج عظیم و مه در سطح دریا می‌شود حرکت می‌کنند. این کشف جدید باعث می‌شود دانشمندان به این فکر بیفتند که آیا این مساله بر روی عبورقایق‌ها و هواپیماها تاثیر می‌گذارد و می‌تواند دلیل تمام رمز و راز اطراف این منطقه باشد

محققان غربی متعددی وجود دارند که مدعی هستند هرم در کف دریا ممکن است در ابتدا در سرزمین اصلی ایجاد شده باشد و پس از آن یک زلزله ویرانگر به طور کامل منظره را تغییر داده باشد.همچنین این گمان وجود دارد که مثلث برمودا و منطقه‌ای که این هرم در آن قرارگرفته‌است ممکن است نوعی”زمین مقدس” باشد که در آن  می‌تواند اشعه‌های کیهانی، به اصطلاح “میدان انرژی” یا “خلا کوانتومی” را جذب و جمع‌آوری کند و این ممکن است به عنوان یک نیروگاه هسته‌ای برای کسب انرژی یوفو ها وبیگانگان مورد استفاده قرار گیرد.

کالوین جونز از بخش دولتی منابع تاریخی فلوریدا گفت که اگر این یافته باستان‌شناسی واقعی باشد، هرم باید بین ۱۰۰۰۰  و ۶۰۰۰ سال قبل از میلاد ساخته شود.

استاد دانشگاه ایالتی فلوریدا گلن دوران گفته است که قدیمی‌ترین اهرام خاور نزدیک به۴۰۰۰ سال قبل از میلاد قدمت دارند.بنابراین هر سازه از سواحل فلوریدا حداقل ۲۰۰۰ سال از دیگر اهرام شناخته‌شده قدیمی تر خواهد داشت.

 دانشمندان دیگر معتقدند که چند صد سال پیش آب‌های منطقه مثلث برمودا سرزمین  آتلانتیس فرا گرفته باشند باشند. ویک نظریه قوی تر در باره این مثلث وجوددارد که اتفاقات روی داده در این منطقه را به یوفو ها و فرازمینیان نسبت می دهند!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *