هشدار مسافر زمان ۲۰۳۸

یک مسافر زمان که از سال ۲۰۳۰ ،آمده  سکوت خود را شکسته تا بشریت را از حمله قریب الوقوع بیگانگان نجات دهد. اما تکان دهنده ترین بخش ادعای عجیب او  این است که برخی از بیگانگان اکنون در بین ما هستند.

رومن ، که ادعا می کند از آینده نه چندان دور سال ۲۰۳۰ آمده است ، هشدار داد که بازدید کنندگان فرازمینی به سمت زمین حرکت می کنند.فرد مرموز در Apex  تی وی در یوتیوب در حالی که پشت پرده یک ماسک گای فاوکس و یک تحریف کننده صدای مخفیانه صحبت می کرد ظاهر شد .

به گفته رومن ، یک گونه بیگانه که با نام خاکستری شناخته می شود در حال حاضر در اینجا در روی زمین به صورت پنهان زندگی می کند ، اما وقایع آینده در سیاره  آنها باعث مهاجرت گسترده آنها به منظومه شمسی ما خواهد شد.وی گفت ، بیگانگان هم قد بلند و قد کوتاه دارند و دارای بازوی بلند و سرهایی بزرگ و چشم های بیضی شکل هستند.

رومن تصدیق کرد که ما این بیگانگان را بارها در فیلم های علمی تخیلی دیده ایم ، اما به زودی آنها از سایه ها بیرون می آیند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازدیدکنندگان بیگانه با صلح یا تهاجمی وارد می شوند ، گفت: “به طریقی هر دو رامیشود گفت.

“همانطور که گفتم ، در زمان شما خاکستری هایی وجود دارند که بر روی زمین ساکن هستند و هر وقت ببینند که این برای آنها مسالمت آمیز است تصمیم می گیرند از مناطق دیگری  به اینجا بیایند.

“در ابتدا ما فکر می کردیم که این یک حمله بیگانه است. ما فکر کردیم که این حمله به سیاره زمین است.“اما آنها به اینجا آمده اند زیرا سیاره آنها غیرقابل سکونت است.”بازدیدکنندگان بیگانه ظاهراً بین سالهای ۲۰۲۷ تا ۲۰۲۸ به زمین می رسند – در همان زمان انسان اسرار فناوری سفر در زمان را می یابد. این داستان عجیب و غریب به دنبال ادعاهای مسافر زمان نوح است که می گوید انسانها در آینده نزدیک با یک نژاد بیگانه خارجی اتحاد می کنند.

نوح ، که ادعا می کند مثل رومن از کارمندان سفر در زمان دولت ایالات متحده است ،می گوید ایالات متحده در سال ۲۰۳۰ با بیگانگان شریک خواهد شد.وی در مصاحبه اخیر با اپکس تی وی گفت: “بیگانگان عملاً با تمام دنیا به جز برخی مذاهب متحد هستند که باید با آنها و همه چیز برخورد شود.

رومن ادعا کرده است که ورود بیگانگان به زمین یکی از عوامل مهم در تصمیم دولت آمریکا برای برنامه سفر زمانی خود خواهد بود.وی همچنین در زمان خود تأکید کرد که خاکستری ها دارای “مردم” هستند و برخی از آنها از گذشته و آینده به زمین سفر کرده اند.اما آیا داستانهای عجیب مسافر زمان درباره آینده اعتبار دارند؟متأسفانه امروزه بیشتر دانشمندان موافق هستند که سفر در مقیاس کوچک به آینده واقعیت است ، اما سفر به عقب در زمان غیرممکن است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *