همراه با مجموعه حرفه‌ای آموزش آنلاین اکسل، سطح مهارت‌هایتان را بالا ببرید

اگر در طی سه دهه اخیر کار دفتری کرده باشید، حتما با برنامه اکسل مایکروسافت آشنا شده‌اید. اما اگر دوست دارید که در حد یک فرد حرفه‌ای، مهارت‌های اکسل را یاد بگیرید، شانس با شما‌ست که در آی‌تی‌رسان این خبر را می‌خوانید!

مجموعه آموزشی The Ultimate Excel Bootcamp Bundle، به شما کمک خواهد کرد تا خود را به سطح یک فرد حرفه‌ای در اکسل برسانید. دسترسی به امکانات این مجموعه که به صورت مادام‌العمر عرضه می‌شود، با بیش از ۱۳۰۰ دلار تخفیف (۹۶ درصد تخفیف) تنها ۵۰ دلار هزینه دارد.

همراه با چهار دوره آموزشی و ۷۰ ساعت آموزش که به شیوه بسیار روان و ساده ارایه شده است. در این مجموعه تمامی نکات لازم و ضروری برای درک بخش‌ها و قسمت‌های مبهم و دشوار اکسل شرح داده شده است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه مسائل پیچیده را با اکسل حل نمایید. صفحات گسترده را با استفاده از فرمول نویسی حرفه‌ای به کنترل خود درآورید. از جدول محوری برای تجزیه و تحلیل و ارایه داده‌ها، به شیوه‌ای بسیار کارآمد و استفاده کنید. نمودارهایی پیشرفته با توابع بسیار و عملکرد بالا رسم کنید و بسیاری دیگر از فعالیت‌ها را در اکسل را فراگیرید. در این مجموعه حتی یک دوره آموزشی برای استفاده از اکسل در کسب‌‌و‌کار و تجارت و تحلیل بازار، برای شما گنجانده شده است.

bootcamp

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *