پرندگان بیگانه بر فراز آسمان مریخ !

bird8-670x622

شکارچی آنلاین یوفو ادعا می کند در تصاویر ثبت شده توسط کاوشگر  ناسا شواهدی از حضور موجودات بیگانه یا پرندگان در حال پرواز بر فراز آسمان مریخ یافته است . گویا ناسا تمایلی به افشای این موضوع برای عموم مردم ندارد.

bird5-670x359
در تصاویری که توسط دوربین های چپ و راست این کاوشگر در سوم نوامبر ۲۰۱۵ ثبت شده است چندین تصویر از اجسام پرنده در آسمان مریخ مشاهده می شود. در نگاه اول ممکن است اینطور بنظر برسد که جسم سیاه چیزی نیست جز آلودگی ناشی از غبار بر روی لنز دوربین, همچنین می تواند پرنده ای بالدار و بیگانه در حال پرواز باشد ! چرا که تصاویر این جسم در تصاویر هر دو دوربین کاوشگر ناسا که جسم را در موقعیت های مختلف نشان می دهد وجود دارد و در تصاویری که ساعاتی قبل در همان محل به ثبت رسیده است این جسم سیاه وجود ندارد .

bird2-670x625

bird3-670x644
در نمای نزدیکی که از تصاویر تهیه شده است این جسم تشابه زیادی به موجودی پرنده گونه دارد که سر آن در قسمت جلو و بالهایش رو به پایین در حال پرواز و بال زدن است , بسیار شبیه به عقاب در زمین .

bird6-670x631

bird9-670x673
این نخستین باری نیست که فردی ادعا می کند نشانه ای از وجود پرندگان در آسمان مریخ می دهد , در فوریه ۲۰۱۴ شخص دیگری خبر از کشف پرنده ای غول پیکر در حال پرواز بر فراز آسمان مریخ را اعلام کرد .
آیا ناسا حقیقت وجود حیات در مریخ را پنهان می کند ؟ اگر براستی در مریخ حیات وجود دارد می توانیم فرض کنیم موجودات گوناگونی وجود دارند که شامل پرندگان شکارچی می شود که در آسمان بدنبال شکار میگردند .
اما همچنان این احتمال وجود دارد که تصاویر ثبت شده تنها غباری بر روی لنز دوربین باشند !

منبع: http://www.disclose.tv/news/alien_birds_flying_across_martian_sky_in_curiosity_rover_images_nasa_no_comment/124300

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *