پوتین : ممکن است هکر های خصوصی روسیه درانتخابات دخالت کنند !

 

ولادیمیر پوتیین

ولادیمیر پوتیین

رییس جمهوری کشور روسیه ولادیمیر پوتیین در گفت و گو با خبرنگاران در روز پنجشنبه گفت احتمال حمله سایبری وجود دارد در ادامه به اینفو همراه باشید .

رییس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین روز پنجشنبه گفت :

این امکان وجود دارد که حملات سایبری توسط هکرهای مستقل علیه کشور های با روابط تیره و تار با مسکو انجام شود ، اما دولت روسیه اجازه وقوع این حملات سایبری را نخواهد داد .

 آقای پوتین در ادامه گفت :

ممانعت خود را از هرگونه نقش دولت در هک را همینجا اعلام میکنم و روسیه هیچ نقشی در هک کردن کمیته ملی حزب دموکرات نداشته است  .

 این پرسش در مورد سوء ظن که روسیه ممکن است سعی کنید به دخالت در انتخابات آینده در آلمان داشته باشدبا این جواب از طرف آقای پوتین مواجه شد :

هکر ها بر اساس احساسات و جو حاکم برروسیه اقدام میکنند و ما باید بسیار موظب این موضوع باشیم .

پوتین هکر های کشورش را به این شکل توصیف کرد :

آنها  “مانند هنرمندان هستند زمانی که آنها از خواب بیدار می شوند تصمیم به هرکاری دوست داشته باشند میزنند”  و هر گونه حمله ای را به کسانی که در مورد روسیه بد گفته اند انجام می دهند .

این هنرمندان وقتی از خواب بیدار می شوند احساس و روحیه خوبی دارند که به مطالعه در مورد روابط بین المللی می خوانند که  این افراد اگر میهن پرست باشند شروع به ساخت و کمک برای کشورشان می کنند و بیشتر این هنرمندان با کسانی مبارزه می کنند که در مورد روسیه بد می گویند

نظر شما در مورد این صحبت ها چیست ؟ شما توصیف پوتین را از هکرهای کشورش درست می دانید ؟ نظرات خود را با اینفو و کاربران در میان بگذارید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *