پیش گویی های پاول آمادیوس برای آینده بشریت

در سال ۱۹۲۱ میلادی, یک معلم سوئیسی- اتریشی با نام پاول آمادیوس (Paul Amadeus Dienach) به دلیل وضعیت بد سلامتش به طول یک سال به کما رفت. ⚡️او زمانی که در کما بوده به آینده یا بطور دقیق تر اگر بگوییم به سال ۳۹۰۶ سفر کرد! در مورد این وضع شگفت انگیز حتی یک کتاب پر فروش هم به چاپ رسید. نویسندگان اظهار داشته‌اند که مردمان آینده، بطور دقیق این وضعیت عجیب و غریب پزشکی پاول آمادیوس را درک کرده‌اند. مردمان آینده با درک وضعیت وی تمامی اتفاقات قرن ۲۱ تا ۳۹ برای او بازگو میکنند اما در مورد قرن ۲۱ هیچوقت به او چیزی نمیگویند چون اعتقاد داشتند که بازگو کردن شرح وقایع قرن معاصر پاول آمادیوس باعث تغییر کردن گذشته تاریخی انسانهای کره زمین شود. زمانی که پاول آمادیو از کما در آمد در سال ۱۹۲۲ بود. چون او در طول یک سال چندین قرن را به وضوح دیده بود و حرفهای بسیاری برای گفتن داشت. از آنجا که پاول آمادیو میدانست وقت برای بازگو کردن حقایق بسیار اندک است تصمیم گرفت تمام چیز هایی را که دیده در قالب یک کتاب برای آیندگان به جا بگذارد. از آنجایی که پاول آمادیو هیچ پیش زمینه ای نویسندگی یا سرودن شعر یا تعریف داستانها نداشت پیش بینی نمیکرد که داستان او تا این حد سرو و صدا ایجاد کند.

▪️سال های ۲۰۰۰ تا ۲۳۰۰ میلادی :

بشریت همچنان با مشکلاتی از قبیل ازدحام بیش از اندازه جمعیت، تخریب محیط زیست، معضلات اقتصادی، سیستمهای پولی، عدم تغذیه مناسب برای تمامی افراد و جنگهای داخلی کشورهای مختلف دست و پنجه نرم میکند. انسان ها درگیر مشکلات ریز و درشت مالی بوده و دیگر فرصتی برای اصلاح درون و باورهای معنوی ندارند.

▪️سال ۲۲۰۴ میلادی :

تعداد ۲۰ میلیون از انسان ها، در سیاره مریخ سکونت دارند و کولونی سازی بر سطح این سیاره به حد قابل قبولی رسیده است. اما یک رویداد طبیعی در سال ۲۲۶۵ منجر به نابودی همه ی انسان های ساکن در مریخ می شود. این رویداد موجب میگردد که انسان برای همیشه سیاره سرخ را ترک کند.

▪️سال ۲۳۰۹ میلادی:

وقوع جنگ جهانی بزرگ موجب نابودی خیل عظیمی از انسان ها می شود. بخش بزرگی از تمدن موجود بر روی زمین نابوده شده و نژادهای زرد و سیاه پوست، بیشترین قربانی ها را در طول این جنگها خواهند داشت. ▪️سال ۲۳۹۶ میلادی – این تغییر بزرگ، منجر به شکل گیری آخرین پارلمان جهانی بر روی زمین با عنوان سازمان ملل یا ایالت ها می شود. این پارلمان جهانی تازه تاسیس، اعضای خود را از طریق سیستم رای گیری توسط ملت ها انتخاب می کند. اما این بار به جای استفاده از سیاست مداران، از نیروهای متخصصی همچون دانشمندان، مردان تکنولوژی و چهره های بشردوستانه استفاده می گردد. پول به آن شکلی که ما می شناسیم دیگر وجود ندارد! منابع موجود در سیاره زمین بین ساکنین زمین تقسیم شده و هر فرد به اندازه ی کافی از این منابع برخوردار است. در پی این تغییرات، مشکلاتی همچون افزایش بی رویه جمعیت، آب و هوا، تغذیه و زیست محیطی برطرف می شوند.

زندگی انسان ها ساده تر شده و افراد در طول زندگی شان کمتر و کمتر کار می کنند. یه اتفاق جالب توجه اینکه از سال ۲۳۹۶ به بعد، مجددا شمارش سال های میلادی از عدد ۱ آغاز خواهند شد. با این حال، پارلمان جهانی حاکم بر جهان، در واقع یک رژیم حکومتی متمرکز در قدرتی مرکزی است. از این رو برخی دولت ها به طور مستقیم یا غیر مستقیم با تصمیمات پارلمان جهانی به مخالفت برمی خیزند. هنوز مردمانی با باورهای ناسیونالیستی، حاضر به تغییر عقاید خود نبوده و به فکر توسعه اهداف بشردوستانه برای آیندۀ زمین نیستند.

مشکلات اقتصادی به آن شکلی که ما می شناسیم وجود ندارد، اما در زمینه کنترل تکنولوژی و سطح دسترسی به آنان در بین مردم، نابرابری هایی وجود دارد. مردم از لحاظ عقاید معنوی بسیار سست و ضعیف هستند، این “عصر تاریکی عجیب و غریب” تا سال ۳۴۰۰ به طول می انجامد.

▪️سال ۳۳۸۲ میلادی :

یک پدیده قابل توجه و بسیار مهم در زندگی بشریت رخ می دهد. انسان ها یکی پس از دیگری و به صورت کاملا اتفاقی به یک توانایی جدید با عنوان “بینایی فوق العاده” دست پیدا می کنند. علاوه بر این، یک جهش ناگهانی در مغز، منجر به دسترسی مستقیم به دانش پیشرفته برای دستاوردهای خلاقانه می گردد.

▪️سال های ۳۴۰۰ تا ۴۰۰۰ میلادی :

عصر طلایی درست در همین دوران شکل می گیرد. بعد از گذشت ۱۰۰۰ سال از عصر تاریکی، سرانجام دورانی بسیار قابل تحسین بر زندگی بشریت سایه افکنده است. در این دوره از زندگی انسان، مردان تکنولوژی و دانشمندان در پارلمان جهانی نقشی ندارند. به جای آن، از افرادی با عنوان “سازندگان جهانی” استفاده می شود. آن ها اشخاصی هستند که به طور همزمان در زمینه های مختلفی همچون فلسفه، هنر، علم، عرفان و … مهارت و تخصص دارند. همه چیز در دنیا رایگان و برای همه قابل دسترس است! امکاناتی همچون لباس، غذا، خانه، حمل و نقل و … برای همه افراد در سطحی یکسان است.

▪️موفقیتهای زندگی افراد، بر مبنای سرمایه ی مالی و یا افتخارات تکنولوژیکی نخواهد بود، به جای آن، انسان ها توجه ویژه ای بر مسائل عاطفی، معنوی و رشد ذهنی خود خواهند داشت. انسان ها در کل دوران زندگی خود تنها به مدت ۲ سال به کار مشغول هستند، البته این در حالی ست که عمر هر فرد به طور متوسط بین ۱۷ تا ۱۹ سال است. جمعیت کره زمین کمتر از ۱ میلیارد نفر است و منابع موجود برای زندگی افراد به اندازه کافی وجود دارد. قوانین موجود برای جوامع زمین به کمترین تعداد ممکن رسیده و جرم و جنایت به مقدار ناچیزی کاهش پیدا کرده اند.

⚖️ فقط سه نوع قانون در دنیا حکم فرماست:

۱️⃣ قوانین مرتبط با اشتغال ۲ ساله ی افراد
۲️⃣ قوانین مرتبط با رفت وآمد و توزیع کالا
۳️⃣ قوانین مرتبط با کنترل جمعیت (زاد و ولد)

مطالب مرتبط

۱۶ دیدگاه‌

  1. انسان گفت:

    ما در دوره چهادم زندگی هستیم و ادامه داره این دوره و هر دوره چند هزار سال طول میکشه در هر منظومه و بعد هر عالم و بعد هر اسمان تا روز موعود که چرخه کامل شه البته زمان در هر عالم متفاوته تا انفجار بزرگ و یکی شدن همه اسمان ها و تمام عالمها و اونجاس که میفهمی کی هستی و چه بر تو گذشت هستن چنین پاول هایی که توان بیان ندارن

  2. NasrSina گفت:

    واقعا اون موقع همچین حرفهایی رو زده …….معلومه این آدم ی چیزایی رو دیده ….مثل همین پیش گوییش در مورد جنگ جهانی دوم راست بود بعدش داداش من این آدم اون موقع دوهزار سال بعد…اصلا کسی به اینکه مثلا رئیس جمهور فلان کشور کی بوده اهمیت نداشته ک تو تاریخ ثبت بشه و بعدش این آدم ی کتاب هشتصد صفحه ایی نوشته بوده ولی پانصد صفحه شو نزاشتن چاپ بشه مثل پدر روحانی و سیاست مدارها……من واقعا به حرفهایی ک زده ایمان دارم دمش گرم واقعا دمش گرم …حالا حرف هاش مشخص میشه به همه ک راست گفته البته فک نکنم عمرمان قد بده آیندگان میبینن راست گفته…به خصوص اون فردی ک دوهزار سال بعد زندگی میکنه و پاول به کالبد اون رفته روحش همین مرسی

  3. علی گفت:

    تقدیر همچی است. پاول آمادیوس آدمی متفاوت از زمان خودش و در زمان های جلوتر است. ما درمورد آینده نمیدونیم، ولی اینو میدونیم که آینده انعطاف پذیر است. ما آیندمون رو میسازیم، آینده در دستان ماست.

  4. علی گفت:

    تقدیر همچی است.

  5. عباس گفت:

    این کتاب رو چجوری میشه پیدا کرد

  6. مبینا گفت:

    جنتی دست پاول هم از پشت بسته

  7. رضا گفت:

    ایت اله جنتی هم دران دوران هست یانه

    • Alireza گفت:

      دمت گرم وایول به این سرعت ، بداهه گفتی رفیق

    • ابوالفضل گفت:

      باسلام?به نظر من اونجا که گفته عصر طلایی یعنی سالهای ۳۴۰۰تا۴۰۰۰ ظهور امام زمان باشه که ادمهای جهش عجیبی پیدامیکنن و ازنظرعلم و معنویات وغیره رشد قابل توجهی میکنند و همه چیز رایگان در اختیار بشرقرارمیگیره.

      • امین گفت:

        برادر من پیشگویی که کرده چرا نزاشتن کتابش پخش بشه می دونی چیه ؟ چون اون زمان همه ادیان ابراهیمی از بین رفتن چون این ادیان و طرافدارهاشون دارن باعث جنگ و خونریزی در جهان میشن . یکم مطالعه ات رو بیشتر کن امام زمانی وجود نداره ، همین الان اینا چرا از علم می ترسن چون کم کم علم داره ثابت می کنه ادیان فقط دروغ گفتن . برا سر کیسه کردن ملت اگر بتونن حیات رو در سیارات دیگه پیدا کنن می دونی همین آدم و حوا میرن زیر سوال البته همین الان هم زیر سوال هستن . به امید پیروزی علم بر جهالت

      • saeid گفت:

        جان عزیزت دست از سر امام زمان بردار، امام زمان ساخته دست این آخوندهاست که من و تو رو تیغ بزنن، خود امام زمان عادل حالا بیاد همین دولت اسلامی تیکه تیکه اش میکنه. چون به ضررشون هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *