چرا باید از وردپرس استفاده کنیم؟

وردپرس

وردپرس

رابط کاربری خوب وردپرس

کاربر پسند بودن آن یا همان رابط کاربری خوب وردپرس یکی از دلایل موفق وردپرس است وردپرس یکی از نخستین سیستم های قوی مدیریت محتوا بود و روز به روز پیشرفت های چشمگیری نصیبش شد و حالا با قابلیت های فراوان آن دنیا را به خود جذب کرده است!

فراوانی افزونه وردپرس

وردپرس تا به الان ۳۸,۵۶۵ افزونه کاربردی و تست شده در دیتابیس سایت اصلی خود یعنی wordpress.org دارد که در طول این سالها هر نوع پلاگین مورد نیاز را برای این سیستم ساختند و هیچ کم و کسیری برای اسن سیتم نذاشتن، اینقدر ابزار های وردپرس زیاد است که هر نوع سیتم را به راحتی میتوانید با وردپرس راه بیندازید! واقعا جا دارد که از همه ی توسعه دهندگان و کد نویسان و طراحان وب  دنیا تشکر کرد چون اگر آنها نبودند وردپرس وردپرس نمی شد !

قالب های فراوان وردپرس

فراوانیقالب های وردپرس فریاد میزند،خود سایت وردپرس تم های رایگان فراوانی دارد اما امکانات آن ها کم است و معمولا ساده هستند ولی ما سایت های بزرگی مثل تم فارست داریم که به قول خودشان جنگل قالب نام دارد، این سایت چند هزار قالب استاندارد و حرفه ای دارد که طراحان قوی بسیار زیادی را به خود مشغول کرده است .

قوی بودن هسته وردپرس

هسته وردپرس هم امنیت بالایی دارد هم اینکه بسیار قوی پایه گذاری شده است و برنامه نویس از تابع های وردپرس برای افزونه های خود از این توابع وردپرس استفاده می کنند.

طرفداران و کاربران زیاد وردپرس

کاربران وردپرس در ایران و جهان بیشترین آمار را نسبت به بقیه cms ها دارد و یکی از دلایلی که وردپرس آن قدر بزرگ شده است، طرفداران بسیار زیاده این فریم ورک قدرتمند یعنی وردپرس است پس چه خوب است که همه در بزرگ کردن و بی نقص کردن این هسته ی دوست داشتنی سهیم باشم !

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. مهدی گفت:

    با سلام
    مقاله بسیار مفیدی بود
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *