چرا در منطقه ۲۲ تهران پروژه آفتاب مهتاب یک پروژه ساختمانی مناسب است؟

یکی از پروژه های با ارزشی که در منطقه ۲۲ تهران در حال ساخته شدن است، پروژه آفتاب مهتاب می باشد. این پروژه به قدری برای سکونت مناسب است که بیشتر سرمایه گذاران را به سمت خود کشانده است. علاقه مندی این پروژه و واحدهای آن، می تواند به دلیل جای گیری مناسب آن، دسترسی راحت به مراکز مختلف و … باشد.

با این اوصاف باید با پروژه آفتاب مهتاب آشنا بود، تا بهترین تصمیم را برای سرمایه گذاری یا سکونت در این پروژه را انجام داد. در همین راستا این مطلب اطلاعات کاملی را در خصوص پروژه آفتاب مهتاب در اختیار شما قرار خواهد داد، پس تا پایان با ما همراه باشید.

 پروژه آفتاب مهتاب

پروژه آفتاب مهتاب

 

معرفی کلی از پروژه آفتاب مهتاب منطقه ۲۲ چیتگر

یکی از بهترین و مناسب ترین پروژه هایی که در منطقه ۲۲ تهران قرار دارد، پروژه آفتاب مهتاب می باشد. این پروژه که هم تجاری و هم مسکونی می باشد، توسط تعاونی مسکن ادارات مرکزی شرکت ملی نفت ایران – تهران ساخته می شود. پروژه آفتاب مهتاب یک ویژگی بسیار بارز نسبت به دیگر پروژه ها دارد که آن هم قیمت مشخص شده آن می باشد.

این پروژه علاوه بر قیمت مشخص شده، دارای سهم تجاری نیز می باشد پس اگر سرمایه کافی را دارید، بی شک آفتاب مهتاب بهترین گزینه برای شما خواهد بود.  همچنین در صورت پرداخت اقساط در ۱۸ ماه، برای خریداران واحدها نیز مشخص خواهد شد.

تمام این ویژگی ها در کنار آب و هوای مناسب و پیشرفت منطقه، سود سرمایه گذاری در این پروژه را روز به روز افزایش می دهد. البته لازمبه ذکر است که این پروژه متعلق به کارکنان شرکت نفت است.

یکی دیگر از مشخصات بارز این پروژه که مورد توحه است، برخورداری از وام می باشد که سودی به آن تعلق نمی گیرد و مدت بازپرداخت آن ۴۸ ماه می باشد. این وام می تواند فرصت مناسبی برای افرادی باشد که سرمایه کافی را ندارند.

توجه: فروشنده پروژه آفتاب مهتاب به علت قیمت تمام شده مناسب و همچنین قدر السهم های تجاری کم است.پس چنانچه به پیش فروش این پروژه برخوردید به این دو علت صبر نکنید.

مشخصات واحدها و طبقات پروژه آفتاب مهتاب

پروژه آفتاب مهتاب که هم مسکونی است و هم خریداران سهم تجاری نیز دارند، به صورت دو برج طراحی شده است. هر کدام از این برج ها دارای ۲۵ طبقه می باشد که ۲۰ طبقه از آن مسکونی است و ۴ طبقه برای پارکینگ و یک طبقه نیز برای لابی مجهز اختصاص داده شده است.

تعداد واحدهایی که در هر طبقه قرار دارد، ۱۴ واحد نیز می باشد که مجموع این واحدها در هر دو برج به ۲۷۳ می رسد. تعداد کم طبقات و واحدها این پروژه را بسیار ایده آل و مناسب کرده است و می توان آن را بهترین فرصت سرمایه گذاری تلقی کرد.

همچنین واحدهای این پروژه ها در متراژهای مختلفی ساخته شده اند که متراژها به صورت ۹۱، ۹۴، ۹۸، ۱۰۰، ۱۰۴، ۱۱۲، ۱۱۷، ۱۲۴، ۱۴۰ و ۱۴۵ متر می باشد. این واحدها طبق قرارداد تعاونی سازنده در سال ۱۴۰۱ به صاحبان آن ها تحویل داده خواهند شد. به یاد داشته باشید، تعاونی سازنده این پروژه بسیار خوشنام و قابل اعتماد است.

 پروژه آفتاب مهتاب

پروژه آفتاب مهتاب

 

موقعیت جغرافیایی پروژه آفتاب مهتاب

برای آن که ملک خریداری شده ارزش بالایی داشته باشد و روز به روز بر ارزش آن افزوده شود، باید موقعیت جغرافیایی آن مناسب باشد و از دسترسی مناسبی به مکان های مختلف برخوردار باشد. پروژه آفتاب مهتاب درمنطقه ۲۲ تهران ساخته شده است و جزو برج های کوهک به شمار می رود.

این پروژه به اتوبان ها و بزرگراه های تهران دسترسی مناسبی دارد که زمان های ماندن در ترافیک را به حداقل رسانده است. همچنین مراکز تجاری و تفریحی چون ایرانمال، مجتمع طوبی و … در درسترس افراد قرار می گیرد تا خریدها و نیازهای روزانه شان را بدون دردسر انجام دهند.

هر روزه افراد زیادی به این مراکز مراجعه می کنند و اگر در پروژه آفتاب مهتاب زندگی کنید، نیازی به طی مسافت ندارید. همچنین مناطق گردشگری و تفریحی چون دریاچه چیتگر و پارک در نزدیکی این پروژه ها قرار دارد و در زمان های آزاد فرصت مناسبی برای خوشگذرانی را برای ساکنان ایجاد می کند.

 

 

 

امکانات قرار گرفته در پروژه آفتاب مهتاب

علاوه بر تمام موارد گفته شده در قسمت های قبلی، وجود امکانات رفاهی متعدد آن را باز هم برای خرید مناسب کرده است. این امکانات برای افزایش رفاه ساکنان واحدهای این پروژه طراحی شده است که به بهترین نحو قرار گرفته اند. برخی از این امکانات در زیر بررسی شده اند:

  • دارای پارکینگ
  • دارای انباری برای هر کدام از واحدها
  • برخورداری از سیستم اطفا حریق که از بروز بسیاری از خسارت ها جلوگیری می کند.
  • دارای لابی بسیار شیک
  • برخورداری از سالن های اجتماعات
  • دارای سالن های ورزشی
  • دارای درب های ضد سرقت
  • مجهز به هلی پد

 

این ویژگی ها در کنار راه های ارتباطی مناسب به ناوگان حمل و نقل عمومی، اب و هوای مناسب، نقشه های زیبا و … پروژه آفتاب مهتاب را بسیار مناسب کرده است.

 پروژه آفتاب مهتاب

پروژه آفتاب مهتاب

 

چگونگی خرید واحدهای پروژه آفتاب مهتاب در منطقه ۲۲ تهران

اگر فرصت سرمایه گذاری در این پروژه را پیدا کرده اید، باید با مراجعه به مشاورین املاک معتبر و تعاونی سازنده نسبت به خرید آن ها اقدام کنید. نحوه انتقال واحدها باید در دفتر تعاونی شرکت نفت صورت بگیرد.

اعضای اولیه هر کدام از واحدها را با متری ۲ میلیون خریداری کرده اند که باید آن ها را در ۴۸ ماه پرداخت نمایند. همچنین مبالغی را به عنوان واریزی اولیه و اقساط برای هر کدام از واحدها وجود دارد. البته طبق قرار دادها دارندگان واحدهای پروژه آفتاب مهتاب موظف هستند که شانزده دوره آن را پرداخت نمایند.

البته اطلاعات دقیق را می توان از تعاونی ها و مشاورین املاک به طور دقیق به دست آورد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *