چند راز و قابلیت های اعجاب انگیز ویمانا

ویمانا

یک ویمانا به گفته آچاریا نارایانا محقق متون کهن هندو ، وسیله ای است که قابلیت حرکت در زمین ، آب و هوا را دارد و در متون هندی ماهاباراتا نوشته شده که کسی که می خواهد این وسیله را به حرکت درآورد می بایست ، از ۳۲ راز در مورد نحوه کارکرد این وسیله که در ۶۰۰۰ سال پیش استفاده می شده ، خبر داشته باشد . این رازها در متونی به نام راهاسیا لاهری ، توسط اساتید نوشته شده است .
توضیحات در متون هندی می گوید که خلبان می بایست از اطلاعات مانتریکا و کانتریکا مطلع باشد . خلبان می بایست قابلیت انقباض و انبساط را داشته باشد تا بتواند تغییر شکل داده و در تاریکی و روشنایی خودش را پنهان کند . باید بتواند زیکزاکی مانند مار حرکت کند ، صداها را از راه دور بشنود ، عکس بگیرد تا بداند چه موقع و از کجا دشمن حمله خواهد کرد . در متون هندوی کهن همچنین توضیحات در زمینه نحوه ساخت ویمانا داده شده و ویمانا وقتی ساخته شد ، غیر قابل تخریب یا خرد شدن یا منفجر شدن می باشد ، هیچ چیزی نمی تواند آن را خراب کند . البته در نقاطی در فضا جریانات قوی مخرب وجود دارند که ممکن است به آن آسیب وارد کنند اما ویمانا دارای قابلیتی است که می تواند از آن مکان ها عبور کند .

علاوه بر این ویمانا در جو زمین می تواند ماده تاریک از خورشید را استفاده کرده و از دید دشمن مصون و پنهان بماند . با تصادم قدرت الکتریکی و قدرت باد نوری پدید می آید که ویمانا آن را می تواند جذب کرده و خودش را استتار نماید . وقتی ویمانا با حداکثر سرعت و بال های کاملا باز در حال حرکت است ، ممکن است خطراتی وجود داشته باشد که با زدن کلید هفتم این خطرات دفع خواهند شد و با رسیدن به بخش سوم آسمان با زدن کلید یازدهم ویمانا کاملا باز خواهد شد و خودش را با آن موقعیت تطبیق خواهد داد . به همین صورت توضیحات فراوانی در مورد ویمانا و قابلیت های متعدد آن نوشته شده است و هر کس که با خلبانی آشنا باشد می فهمد که با یک نوع هواپیما یا وسیله پرنده پیشرفته مواجه است و این در حالی است که این متون در عصر سنگ نوشته شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *