چهار خلبان که موجودات ناشناخته فضایی دیدند

۱. شیء تخم‌‌‌‏مرغی‌‌‌‏شکل  سبز-آبی برفراز شهری در نیومکزیکو

خلبان خط هوایی، جیم کورانت در جلسه مردمی در مقابل ۶ نماینده کنگره در روز جمعه ۳ می ۲۰۱۳ در باشگاه ملی مطبوعات فاش کرد که مدت یک هفته صدای اشیاء ناشناخته را می‌‏شنیده و با موجودی غیر زمینی روبرو شده‌‏ است. (شار آدامز/اپک‌‏تایمز)

کاپتان جیم کورانت در سال ۱۹۹۵ در حال پرواز با یک هواپیمای تجاری در نزدیکی نیومکزیکو بود که یک شیء تخم‌‌‌‏مرغی شکل سبز- آبی را درحال نزدیک‌‌‌‏شدن دید.

کورانت که تا الان بیش از ۳۰ سال است که پرواز می کند، در ۳ می در باشگاه ملی مطبوعات واقع در واشینگتون دی سی بیان کرد: ” در یک لحظه نور سفید سوزانی تابید و سپس آن شیء ناگهان با زاویه ۴۵ درجه، رو به بالا جهت گرفت و رفت.”

چهار خلبان دیگر که در برج مراقبت بودند گزارش دادند که شیئی در آسمان بود.”یک خلبان گفت که این باید یک شهاب سنگ باشد.” کورانت توصیف کرد و افزود،”به‌‌‌‏خودم آمدم و گفتم،”از کی تا حالا شهاب سنگ به سمت بالا برمی‌‌‌‏گردد؟”

وی گفت که خیلی از خلبانان تصمیم می‌‌‌‏گیرند که درباره اشیاء ناشناخته‌‌‌‏ای که دیده‌‌‌‏اند چیزی نگویند، یا به آنها گفته‌‌‌‏ می‌‌‌‏شود که درباره‎شان حرفی نزنند. او یک خلبان را مثال زد که با یک ۷۴۷ در سال ۱۹۸۰ در بالای اقیانوس پرواز می‌‌‌‏کرد. وی از اینکه یک شیء بزرگ پرنده را دیده بود شکه بود، ولی بعد از ورودش به ژاپن که از او درباره آن سوال کردند، به وی گفته‌‌‌‏شد دیگر درباره‌‌‌‏ این موضوع صحبتی به‌‌‌‏میان نیاورد.

با این‌‌‌‏حال بعضی از خلبانان مشتاقند که درباره این موضوع صحبت کنند.

E_35762138829891312861

۲. شی‌‌‌‏ء تابان برفراز انگلستان

کاپتان رِی باوِر توسط شرکتی که در آن کار می‌‌‌‏کرد، شرکت خدمات هوایی اوریگنی، تشویق شد تا درباره چیزی که در سال ۲۰۰۷ در انگلستان دیده صحبت کند.

او به  برنامه “ریچارد و جودی شو” گفت که در آن زمان یک شیء”درخشان زرد” دیده است. و گفت که آن نوک تیز بوده و از ساختی خوب و مناسب برخوردار بوده‌‌‌‏ا‌‌‌‏ست. وی همچنین رنگ آن‌‌‌‏را این‌‌‌‏چنین توصیف کرد،” طوسی‌‌‌‏رنگ، هم‌‌‌‏رنگ مغز مداد.”

در ابتدا فکرکرد که ممکن است بازتاب نور گل‌‌‌‏خانه‌‌‌‏های پایین باشد، اما آن خیلی ثابت بود و از آنجا که ۱۲ دقیقه تمام به آن خیره شده بود، می‌‌‌‏دانست که یک شیء واقعی بوده است. وی همچنین گفت که به‌‌‌‏طور قطع یک ابر نبوده چون که او قبلاً با ابرهایی که اغلب انسان را به اشتباه می‌‌‌‏اندازند و شبیه به اشیاء ناشناخته پرنده هستند(یوفوها) برخورد کرده بود.

مسافران هواپیما و کمک خلبان نیز گزارش دادند که آن را دیده‌‌‌‏اند. وی گفت از آنجا که شیء در هوا در حال کنترل شدن بود، او و کمک‌‌‌‏خلبان خودشان را قانوناً موظف دانستند که درباره‌‌‌‏اش گزارش دهند، و این‌‌‌‏چنین بود که شبکه های اجتماعی از وجود آن مطلع شدند.

او آن شیء را از فاصله ۸۰ کیلومتری دید و وقتی آن را گم کرد که هواپیمای او در توده‌‌‌‏ای از غبار فرو رفت. وی تخمین می‌‌‌‏زند که طول آن شیء باید در حدود ۱.۶ کیلومتر باشد.

۳: کِنِت آرنولد: آغاز عصر “بشقاب پرنده”

در سال ۱۹۴۸، کِنِت آرنولد در حال پرواز با یک هواپیمای شخصی در ارتفاع حدود ۹۰۰۰ پایی در نزدیکی کوه رانیِر واشینگتن دی سی بود. او نُه شیء درخشان را دید که بعداً آنها را “بشقاب پرنده” توصیف کرد و تخمین زد که آنها  درحال پرواز با سرعت حدود ۱۰۰۰ مایل در ساعت و یا بیشتر بودند، سرعتی به مراتب بالاتر از سرعتی که هواپیماهای آن زمان می‌‌‌‏توانستند با آن پرواز کنند.

او توصیف کرد که آنها همچون “آینه براق” بودند.

“آن‌‌‌‏طور که من دیدم آنها در حال چرخش و یا پیچ و تاب خوردن نبودند و به‌‌‌‏نظر می‌‌‌‏رسید که در موقعیتی ثابت قرار دارند.”

Arnold_AAF_drawing_41863138829891012958

تصویر رسم شده توسط کِنِت آرنولد، خلبانی که به‌‏خاطر ادعای دیدن » بشقاب پرنده » در سال ۱۹۴۸ مشهور شد. (ویکی مدیا کامِنز)

درتصویر، متنی را که آرنولد نوشته می‌‌‌‏بینیم.

درخواستهای زیادی از طرف مردم داشتم که به من می گفتند فرض و گمانهای ماجراجویانه و هیجان‌‌‌‏انگیز درباره آنچه دیدم داشته باشم. اما من پایه مقاله‌‌‌‏ام را بر اساس حقایق مثبت و به‌‌‌‏دور از حدس و گمان قرارمی‌‌‌‏دهم ، و این موضوع همان‌‌‌‏قدر برای من اسرارآمیز است که برای مردم دنیا هست.

پروانه خلبانی من ۳۳۳۴۸۷ هست. با یک هواپیمای  کال ِایر پرواز می‌‌‌‏کنم که یک هواپیمای سه نفره است و برای کارهای کوهستانی و پرواز در ارتفاعات ساخته شده است. مجوز هواپیمای من ۳۳۳۵۵ می‌‌‌‏باشد.

کِنِت آرنولد

جعبه ۵۸۷

بوییس به آیداهو

در این مسیر پرواز می‌‌‌‏کردم(علامت فلش)

 (شکل اول)

بالا

طول آنها از پهنایشان بیشتر بود

ضخامتشان در حدود یک بیستم پهنایشان بود

 (شکل دوم)

دید ازپهلو

از این مسیر حرکت می‌‌‌‏کرد(در جهت فلش)

همچون آینه درخشان

آنها را چرخان و یا در حال پیچ و تاب خوردن ندیدم و به‌‌‌‏نظر می‌‌‌‏رسید که در موقعیتی ثابت پرواز می‌‌‌‏کردند، مثل آنچه که رسم کردم.

کِنِت آرنولد

۴. دو بشقاب‌‌‌‏پرنده در کنار فرودگاه گَت‌‌‌‏ویک درانگلیس دیده شدند

در ۳۰ دسامبر ۲۰۱۲ خلبانان ۳ هواپیما همگی ۲ بشقاب‌‌‌‏پرنده نقره‌‌‌‏ای را که به فرودگاه گَت‌‌‌‏ویک در انگلستان نزدیک می‌‌‌‏شدند دیدند.

یک خلبان  بوئینگ ۷۷۷ چنین گزارش داد: “به‌‌‌‏نظر می‌‌‌‏رسید که خیلی آرام حرکت می‌‌‌‏کنند یا اینکه حرکت نمی‌‌‌‏کنند”. تمام  ۳خلبان داخل کابین بر طبق گزارش‌‌‌‏هایشان که در سایت لایو لیک است، آن اشیاء پرنده را دیدند. اپک تایمز درخواست گزارش اصلی را از ایرپروکس کرده است.

خدمه هواپیما گزارش دادند که آن دو “اشیاء ساخت انسان، یا احتمالاَ اسباب بازی….بودند. جزئیات بیشتری که این خدمه و همچنین خدمه بوئینگ ۷۶۷  که بعد ازآن آمد، ارائه کردند این بود که آن اشیاء دو بشقاب‌‌‌‏پرنده سفید و نقره‌‌‌‏ای در ارتفاع حدود ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ پایی بودند.”

هیچ علامتی از آنها در دستگاه کنترل رادیویی در منطقه ثبت نشد. آن اشیاء نمی‌‌‌‏توانستند شناسایی شوند. نمونه‌‌‌‏های بشقابی شکل و یا بالنی شکل با قطر ۱.۲ متری آنها برای عموم به نمایش گذاشته شده است. گزارش‌‌‌‏های محلی بیان نکردند که خدمه هواپیما بزرگی آنها را چقدر تخمین زدند.

خدمه ایرباس ۳۱۹ نیز آن اشیاء را دیدند.

منبع: http://persian.epochtimes.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *