چگونه مدیر شگفت انگیزترباشیم؟!

سخنرانی موفقیت آمیز

اکثر مدیران کارآفرین و موفق نقش بسیار مهمی در تغییر و رشد اقتصادی دارند.

سازمان های امروزی به مدیرانی نیازمند است‎ که تمایل دارند با هنجارهای موجود هماوردی و چالش نمایند.

۱) بر روی موضوعاتی که نتایج کلیدی به همراه دارند تمرکز کنید

نتیجه همیشه برای مدیران از اهمیت بالایی برخوردار است. شما به عنوان مدیر باید برای سازمان خروجی موفق داشته باشید. با تمرکز بر فعالیت هایی که نتایج کلیدی دارند اثربخشی خود را افزایش خواهید داد.

۲) به مشتری اهمیت دهید

مشتری در هر کسب و کاری مهمترین موضوع می باشد که هرچقدر در این باره تلاش کنید بازهم شاید کم باشد. اما شما به عنوان یک مدیر مشتریان مختلفی دارید. اولین مشتری شما رئیس شما می باشد که باید در جهت رضایت او تلاش بسیاری کنید. دومین مشتری شما مشتریان خارجی کسب و کار شما می باشد و در نهایت مشتری سوم شما کارمندان شما می باشد.

۳) به کیفیت توجه کنید

کیفیت کار تا حد زیادی تعیین‌کننده آینده کسب‌وکارتان است. شما به عنوان مدیر معیارهایی برای حوزه مسئولیت خود تعیین می‌کنید. بنابراین معیارهای کیفیتی که برای محصولات و خدمات خود و همچنین برای کارتان در نظر می‌گیرید، بسیار مهم هستند.

آرایشی بهداشتی تراست

به همین دلیل باید بر کیفیت تمرکز کنید، درباره آن صحبت کنید و مدام دیگران را تشویق کنید تا به روش‌های بهبود کیفیت خدمات به مشتریان داخلی و خارجی بیندیشند.

۴) خلاقیت و نوآوری داشته باشید

همیشه در صدد توسعه محصولات و خدمات جدید باشید. در هر زمانی خلاقیت و نوآوری می تواند به کمک شما بیاید. مزیت رقابتی شما با شرکت های رقیب این است که با استفاده از خلاقیت و نوآوری بتوانید محصول و یا خدمات جدید خود را زودتر در بازار گسترش دهید.

۵) افراد را پرورش دهید

شما تا ابد نمی توانید کار کنید. باارزش ترین محصول شما می تواند افرادی باشد که بتوانند مدیران بهتری شوند.

به منابع انسانی خود توجه کنید در جهت آموزش آن ها اقدام کنید وبه آنان بهای زیادی بدهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *