کابال(دولت پنهان) چیست؟

ایلومیناتی

کابال چیست؟

کابال چیست ؟و چگونه می‌توان خود را برای صعود کامل آماده کرد؟

گاهی آن را ایلومیناتی، نظم نوین جهانی یا حتی نخبگان جهانی می نامند. کابال مربوط می شود به فرقه های مخفی که در درون دولتها حضور دارند و همواره برنامه هایی برای تسط بر جهان تنظیم می کنند

ما باید این قدرت را در خودمان ایجاد کنیم تا بتوانیم از برنامه های فریب دهنده آنها آگاه شویم تا از آنها پیروی نکنیم.زمانی که آگاهی بوجود بیاید می توان دید که چه چیزهایی در جهان اطراف ما در حال وقوع هستند و ما در جایگاهی قرار می گیریم که به تاریکی اخطار دهیم و قدرتشان را تضعیف کنیم. حقیقت بهترین منفعت ما خواهد بود. خواست کیهانی پیروز خواهد شد و ما به فرآیند صعودی که ۲۵۰۰۰ سال به تاخیر افتاده است خواهیم رسید.

کابال و جوامع مخفی:

نظام مخفی برای بقا به تاریکی نیاز دارد.

ما شاید اسمش را شنیده باشیم اما کابال چه چیزی است؟ اگر ما از وجود آنها ناآگاه باشیم، در مقابل دستکاری های آنها ناتوان خواهیم بود.جوامع مخفی چیز جدیدی نیستند. از ایلومیناتی تا فراماسون ها، همه ی آنها پشت درهای بسته توسعه یافته اند.آموزش دادن تولیدات بی شمارشان در زمینه عقاید و علوم مختلف هدف همیشگی آنها بوده است.تاریکی و کسب قدرت ارز رایج آنها بحساب می آیند. مانند هیدرا (Hydra مار ۹ سر) آنها سرها و اسامی زیادی دارند که همه بر این باورند که قدرت و سلطه گری انتخاب آنها است.

ترسی برنامه ریزی شده:

در حالی که بیشتر ما در جستجوی توازن، شکوفایی، عشق و پایداری هستیم، کابال در انتظار جامعه ای ساخته شده از ترس،ضعف،دشمنی و کینه است.آنها تضعیف انسان ها را با رسانه ها و مدارس و با پرورش انسان های فرمان پذیر و بدور از آزاد اندیشی تضمین می کنند و دسترسی ما را به ابعاد بالاتر معنوی محدود کرده و با دستکاری غذاها و داروها باعث بیماری انسان ها می شوند.آنها ما را دستکاری کرده و از ظرفیت خلاقانه ما در جهت کنترل افکار، ترس ها و علکس العمل هایمان بهره می‌گیرند.زمانی که ما مسئولیت خودمان را بر عهده می گیریم و به درونمان نگاه می کنیم، می توانیم تسلط بر خویشتن را تقویت کنیم.

افشاگری در خصوص تاثیرات کابال:

حادثه یازده سپتامبر باعث وحشت همگان و باعث بیداری ما شد که آنقدر ها که تصور می‌کردیم در امنیت نیستیم.بررسی ها و مستندات نشان می‌دهند که این یک حمله تروریستی نبود بلکه بهانه ای برای قانونی کردن جنگ توسط دولت بود.

برای اجرای آیین ها و مناسکشان انرژی مقدس زنانه،وجدان، آگاهی و حقیقت را تخریب کردند(و مناسکی بود تا از طریق ایجاد دروازه ستاره ای، نیروهای اهریمنی وارد زمین شوند). اما در راستای هدفشان برای تخریب حقیقت، آنها در واقع باعث تخریب خودشان شده اند و بجای پنهان کردن حقیقت باعث آشکار شدن آن شده اند.ما برای اولین بار در یازده سپتامبر شاهد آن بودیم که آن حادثه مانند یک کاتالیزور برای افشاگری عمل کرد.

به یاد آورید شما از خدا هستید:

آنها می‌خواهند باور کنیم که ضعیف هستیم اما نیروی حقیقت درونی ما از هر نیرو،فشار و دستکاری خارجی قوی تر است. آنها واقعیت های ما را با برنامه ریزی دقیق شکل می دهند تا هر نوع ترس،شک،عمل و عکس العملی را در ما پیش بینی کنند. زمانی که ما ظرفیت های خلاقانه ذاتی مان را بیاد آوریم، ما بیاد خواهیم آورد که متوقف ناشدنی هستیم. ما در میان قوی ترین نیروها در تمام کهکشان ها هستیم.

تلفیقی از کدهای ستاره ای گوناگون و پتانسیل های بی پایان که قبلا در کیهان مصداق آن دیده نشده است. پتانسیل های فوق العاده ما بسیار وسیع هستند و حتی کهکشانی ها متعجب اند که ما چه چیزی خواهیم شد. اگر ما این را بیاد آوریم،قادر خواهیم بود تا فورا برنامه های مجرمانه آنها را متوقف کنیم.تلاش های آنها هم راستا با توانایی های ما است یعنی بطور پیوسته و دائمی در حال پمپاز مصیبت،ترس، خرابی، آلودگی،بدهی و کنترل بیشتر هستند.

عزیزان فراموش نکنید ،

حقیقت چیزی نیست که در زندان عقاید از پیش تعیین شده خودت حبس کرده ایم ،

حقیقت چیزی است که ما را آزاد می کند !

حقیقت را بدان ،

و حقیقیت تو را آزاد خواهد کرد !

ذهنت را باز کن

روشهای کنترل کابال بر جهان

کابال تاثیراتش را از طریق بازوهای مختلفی برنامه ریزی کرده است تا اطمینان یابد انسان ها از سلطه و تسلطش آگاه نخواهند شد.

۱٫رسانه

فریبنده ترین فعالیت تحت پوشش رسانه ای انجام می شود. از کارتون ها تا موزیک ها و حتی اخبار و شبکه های تلویزیونی سراسری،یک ترس برنامه ریزی شده در همگان ایجاد می کنند.این نوع برنامه ریزی باعث می شود تا ما به صورت ناخودآگاه دچار ترس، استرس و بیماری شویم. تاثیرات خلاقانه هالیوود اغلب به شکل فرمول بندی شده و به خوبی عمل می‌کنند یعنی با برنامه دادن به عکس العمل های ما می توانند زمانی که یک رویداد ناگهانی اتفاق بیفتد عکس العمل های ما را پیش بینی کنند

۲٫داروسازی و خوراکی

خوراکی ها،شکر و محصولات شیمیایی که از نظر ژنتیکی اصلاح شده اند،همه بخشی از برنامه طولانی مدت تضعیف و بیمار کردن انسانها هستند.با اضافه کردن فلوراید به آب آشامیدنی ، ما بدون اطلاع با محصولات شیمیایی تغذیه می شویم تا اطمینان پیدا کنند که ما نتوانیم به رشد معنوی دست یابیم.فلوراید باعث مسدود شدن چاکرای غده پینه آل و مانع از فعال شدن عملکرد های بالای معنوی ما می شود

۳٫آموزش و پرورش

سیستم آموزشی سراسری،آزاد اندیشی را گسترش نمی دهد و بجای آن انسان‌هایی تقلید کار پرورش می دهد، آسیب جدی تر این است که سیستم آموزشی مدرن یک ماشین شستشوی مغزی است و طراحی شده تا واقعیتی از جهان که مورد پسند آنها است را به ما آموزش دهد.در این شرایط زمانی که در مورد موجودیت جهان فکر می‌کنیم،ما نمی‌توانیم بیرون از برنامه ریزی که روی ما انجام شده را ببینیم

۴٫علم و تکنولوژی

دولت از نوآوری های علمی که تحت نظر کابال هستند استفاده می کند.زمانی که ما تکنولوژی های پیشرفته در قرن اخیر را بررسی می‌کنیم، متوجه می شویم همه آنها باعث تخریب محیط زیست شده و باعث بر هم خوردن هماهنگی طبیعی جهان می شوند. در این زمان ما شروع به نظاره کردن چگونگی کنترل آنها می کنیم.نیکولا تسلا نوآوری های خارق العاده ای اختراع کرد که می‌توانست حقیقت آزادی ما را ضمانت کند.
تصورات او بسیار بلد پروازانه بود. اختراعات او می توانست دنیا را بهم متصل کند و قدرت مردم را افزایش دهد.سرکوب عظیم متفکرانی که اختراعات جدید ثبت می کنند تا جهانی بهتر داشته باشیم و به صورت آشکارا نادیده گرفته می شوند پس ما از پیشرفت و رشد خود ناتوان می شویم. اگر آنها تکنولوژی و علم را کنترل کنند،برنامه خود را برای سرکوب روح،آزادی و افکار مردم منتشر می کنند.

۵٫سیستم مالی کابال یک جامعه استعمار شده را ایجاد کرده که مردم در آن در بدهی زندگی کنند و مجبور به کار اجباری شوند تا زندگی انسان ها را بخشکاند.

ما برده پول شدیم(یا وابستگی در صورت فقدان آن)
و مجبوریم به موسسات مالی متکی باشیم تا ما را از طریق وام ها، کارت های اعتباری و دستمزدها حفظ کنند.این در حالی است که نخبگان جهانی همواره در حال کسب ثروتهای عظیم هستند و طبقه متوسط در زیر آواری از بدهی ها مدفون شده تا فقط بتواند زنده بماند.

۶٫مذهب و علم

مذهب مسیر را برای رسیدن به خالق را مسدود می کند در حالی که علمی که کابال مد نظر دارد ذهن ها را خاموش می کند.

سیستم های اعتقادی دسترسی ما را به روح و حقیقت محدود می کنند.کابال از طریق علم و مذهب ،لنزی را طراحی کرده که از طریق آن لنز جهان را می‌بینیم و این ضمانت می دهد که ما از محدوده آگاهی موجود فراتر نخواهیم رفت.راه اصلی که آنها ما را کنترل می کنند از طریق کنترل قابلیت های خلاقانه ذاتی مان است. آنها تفکرات خلاقانه،رویاها و احساسات ما را کنترل می کنند و باعث می شوند تا توانایی اعتماد به خود و شناخت خود در ما تضعیف شود.آنها این باور را که در کنترل واقعیت خود نقشی نداریم در ما ایجاد کرده اند.وقتی ما متوجه شویم هر فکری که می کنیم و هر احساسی که داریم طبق برنامه کابال است،نقاب ها را بر می داریم تا کاری در جهت بیداری و بازگرداندن قدرت های ذاتیمان انجام دهیم.ما در دنیایی از دروغ و ناامنی زندگی کرده ایم. برای ایجاد تغییر باید با فریب ها و نیرنگ هایی که از زمان کودکی گریبانگیرشان بوده ایم روبرو شویم.

نور باشیم،
زمانی که به رسانه، دولت،تجارت و مذهب اعتماد نکنیم، دیگر جایی برای بازی آنها باقی نمی ماند.در این شرایط ما عالی ترین منبع نورانی خود را پیدا خواهیم کرد.
بجای منتظر بودن برای تغییرات جهانی:
برای آموزش خود زمان بگذاریم و سوال بپرسیم، شاد باشیم،در مورد حقیقتمان صحبت کنیم و رویاهایمان را دنبال کنیم در طبیعت حضور داشته باشیم و برای اتصال به منبع الهی مدیتیشن انجام دهیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *