کدام کفش را با کت و شلوار زنانه ست کنیم؟ کفش مجلسی یا اسپرت؟

کت و شلوار زنانه یک مجموعه جاودانه است که هرگز از مد نمی افتد. کت و شلوار زنانه، برگرفته از لباس مردانه، یک لباس ایده آل برای محل کار، جلسات کاری مهم، مهمونی ها  و به قول طراحان مد، برای هر روز است. همیشه نماد قدرت و حرفه ای بودن است.

امروزه کت و شلوار زنانه برای اینکه بسیار شیک و مد روز باشد، سبکی کمتر رسمی و سختگیرانه مورد توجه خانم ها قرار گرفته است. اما کفش، یکی از اکسسوری های مهم که مثل همیشه به کمک خانم ها می آید تا لطافت زنانه به استایل رسمی و سنگین آنها ببخشد. با خرید کفش زنانه شیک و مناسب اینجا کلیک کنید  

استایلتان را با این سبک لباس کامل کنید و همیشه بدرخشید.

کفش مناسب با کت و شلوار زنانه

۱-کفش پامپ: ترکیب شیک  و کلاسیک

کفش های پامپ ظرافت و زنانگی را به ظاهر کت و شلوار شما می بخشند . این ترکیب کلاسیک ترین و همچنین جذابترین ترکیب است. رنگ پامپ ها را با توجه به تن و رنگ و طرح کت و شلوار خود انتخاب کنید. اگر آبی سرمه ای یا مشکی با راه راه های سفید باشد، کفش های مشکی یا سفید انتخابی بسیار شیک خواهند بود. پمپ های بژ برای کت و شلوار رنگی مثل: قرمز، سبز… انتخاب مناسبی می باشند.

 

 

۲- موکاسین، مقرنس زنانه: راه حلی برای یک استایل زیبا و راحت

اگر با کفش های پاشنه بلند راحت نیستید کفش‌های موکاسین جایگزین مناسبی برای شیک ماندن هستند و در عین حال از راحتی کفش‌های تخت لذت می‌برید. موکاسین های زنانه از جمله کفش هایی هستند که به بهترین شکل کت و شلوار را برای محل کار یا ملاقات با دوستان همراهی می کنند.

مدل هایی در رنگ های خنثی با مقدار کمی تزئینات، به عنوان مثال، به شکل یک سگک فلزی، می توانند با اطمینان حتی در جلسات رسمی پوشیده شوند.

۳- صندل پاشنه دار

درتابستان و بهار، برای اینکه پاهایتان نفس بکشد، روی صندل های پاشنه دار زنانه حساب کنید. آنها مانند کفش های پامپ به استایلتان ظرافت و پیچیدگی می بخشند. انواع مدل های پاشنه بلند باریک یا مربعی، با بند و توری، چرم کلاسیک یا نبوک … در دسترس هستند و با همه سبک ها سازگار می باشند.

۴-نیم بوت های جورابی پاشنه دار: ایده آل در برابر سرما

با فرا رسیدن روزهای سرد، این سوال برایتان پیش می آید که با کت و شلوار چه کفشی بپوشید؟ چکمه‌ها ی بلند در اینجا بهترین انتخاب نخواهند بود، زیرا رویه آن‌ها حتی زیر شلوارهای گشادتر نیز ناخوشایند به نظر می‌رسند. با این حال، این بدان معنا نیست که در پاییز و زمستان باید از پوشیدن این نوع لباس صرف نظر کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نیم بوت های زنانه را انتخاب کنید که رویه آن به ساق پا می چسبد، که در مورد چکمه های جورابی صدق می کند.

 

 

۵-کفش اسپرت با کت و شلوار؟ بله!

این مجموعه، در نگاه اول ناسازگار است. اما یک جفت کفش کتانی با ظاهر غیر رسمی کاملاً با ظرافت کت و شلوار شما تضاد دارد و این چیزی است که این ترکیب را بسیار جذاب می کند. این ترکیب توسط طراحان مد برای چندین فصل تبلیغ شده است، که مایل به انطباق با نیازهای زنان مدرن هستند. شما لباس های مد روز را دوست دارید، اما در طول روز، با مشغله و فعالیت، به کفش های راحت نیاز دارید. با پوشیدن کفش‌های کتانی با کت و شلوار زنانه، یک مجموعه مد روز با الهام از سبک داغ ورزشی به دست خواهید آورد.

امیدوارم با معرفی این چند مدل کفش های شیک زنانه همراه با کت و شلوار یک استایل جسورانه و جذابی داشته باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *