کرونا و فروپاشی سیستم پولی بین المللی

کرونا و فروپاشی سیستم مالی جهانی

کرونا و فروپاشی نظام پولی بین المللی

 

در مستند اسرار پنهان پول آقای جیمز ریکاردرز(استراتژیست جنگ ارزی و مشاور سازمان سیا )؛ مایک ملونی و پروفسور جی ادوارد گریفین فروپاشی سیستم پولی بین المللی را در بحران مالی آینده پیش بینی می کنند .  این نوشتار  به تحلیل پیش‌گویی‌های قرآن و اهل بیت از این بحران بزرگ که بزرگترین بحران تاریخ بشریت نامگذاری شده میپردازد.

امیرالمؤمنین و ائمه میفرمایند که خدا آینده را به ما نشان داده است و ما می‌دانیم چه حوادثی در آینده رخ خواهد داد؛ اینها از مواهب خدادادی و خارج از افق ماست.

حضرت علی فرمودند : قائم قیام نمی کند جز هنگامی که چشم دنیا نابود شود و سرخی آسمان پدید آید که آنها اشک های خونبار حاملان عرش است که برای مردم زمین از چشم آسمان می بارد و…………..

مولا متقیان در این حدیث گوهربار به پیش بینی نابودی دلار آمریکا (چشم دنیا)میپردازد و اشاره میکند که این وقایع  نزدیک به ظهور آقا امام زمان رخ میدهد.

مردی ز کننده در خیبر پرس

اسرار کرم ز خواجه قنبر پرس

گر طالب فیض حق به صدقی حافظ

سرچشمه آن ز ساقی کوثر پرس

امام محمد باقر می فرمایند: قائم قیام نمى‏‌کند مگر در دوره ترس و وحشتی طاقت فرسا و سخت؛ مصیبت و  آشوبی که گریبانگیر مردم جهان مى‏‌شود و پیش از این وقایع، طاعون (همه گیری کروناویروس ۲۰۱۹ )شیوع می‌یابد و بعد از ان در میان عرب شمشیرى برّان و بین مردم اختلافى سخت و پراکندگى و چنددستگى در دینشان پدیده آمده باشد و در حالشان دگرگونى پیدا شده‏ و هنگامى که خروج مى‏‌کند، خروجش در هنگام یأس و ناامیدى مردم است.

جابر بن عبدالله انصاری از پیامبر اکرم« ص» روایت می کند :  مهدی این امت از ماست هنگامی که دنیا هرج و مرج شود، آشوب آشکار و فراگیر شود، راه ها بسته گردد و مردم یکدیگر را غارت کنند، پس نه بزرگسالی به صغیر رحم می کند و نه صغیر احترام بزرگسال را نگه می دارد. در این هنگام خداوند مهدی ما را که نهمین فرزند از صلب حسین« ع» را بر می انگیزد که درهای گمراهی و قلب هایی را که بر آنها قفل زده شده است فتح می کند. .

روایت نبوی و پیشوای معصوم از و حشت و ترسی سخت  ؛آشوب جهانی و غارت در آخرالزمان سخن می کنند . و امام باقر به شیوع طاعون ( همه گیری کرونا ) قبل از این وقایع خبر داده است..دقت نمایید این احادیث  در زمانی از زبان معصوم نقل شده است که   نظام پولی و بانکی وجود نداشته است ولی بیش از هزار سال قبل امام پنجم شیعیان  فروپاشی سیستم پولی بین المللی را پیش بینی میکند و زمان این واقعه را بعد از طاعون یا همان همه گیری کرونا اعلام میکند و بی شک لقب زیبای باقر العلوم برازنده ایشان است و این گفتار های شگرف در آن دوران یکی از نشانه های  حقانیت ائمه اطهار(ع)می باشد.

جیمز ریکاردرز  یکی از محققین  و کارشناسان امور اقتصادی است که  بر اثر سوابق طولانی در رشته‌های اختصاصی خود، به ضمیمه کسب اطلاعات فروپاشی آینده‌ی سیستم پولی بین‌المللی را پیش بینی کرده است .

نویسنده کتاب مرگ پول معتقد است وقتی دلار سقوط کند، تمامی فعالیت‌های مالی مرتبط با آن در سراسر جهان سقوط خواهد کرد و سایه وحشت و سراسیمگی بر تمام دنیا حکم‌فرما خواهد شد.فروپاشی اقتصادی بعدی همانندی در تاریخ نخواهد داشت. خودتون  را در تقاطع‌­ سرنوشت‌سازی ببینید، آن‌هم در حال تفکر در موردمرگ دلار!

جیمز جی. ریکاردز، مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه جان هاپکینز در سال ۱۹۷۳ اخذ کرده است و رشته‌ی اقتصاد بین‌الملل را نیز در مقطع کارشناسی ارشد در همان دانشگاه و از دانشکده‌ی مطالعات بین‌المللی پیشرفته‌ پائول اِیچ.در سال ۱۹۷۴ به انجام رسانده است.

ریکاردز، تجربه‌ی بیش از سی سال فعالیت حرفه‌ای در وال‌استریت را دارد .به  نسبت با  مسئولیت‌هایش می‌توان او را یکی از اعضای اصلی وال‌استریت به شمار آورد که در جریان فعالیت در هر یک از مسئولیت‌هایی که داشته   به تمام فرآیندهای مربوط به اقتصاد مالی اشراف کامل پیدا کرده است. حضور ریکاردز در عرصه‌ی فعالیت‌های اقتصادی ‌ـ امنیتی منجر به نگارش کتاب‌ شده است که عنوان آن‌ مرگ پول؛ فروپاشیْ پیشِ روی نظام پولی بین‌الملل  می باشد.

وی از سوی فدرال رزرو مأموریت داشت که به نجات مالی این شرکت از بحران مالی سال ۱۹۹۸ میلادی بپردازد. ریکاردز پس از حادثه ۱۱ سپتامبر از سوی سازمان CIA دستور گرفت تا با استفاده از تحقیقات در بخش مالی، حملات تروریستی را قبل از وقوع پیش‌بینی کند. هم‌اکنون او در سازمان CIA یک عملیات حساس به نام «پروژه پیش‌بینی» را رهبری می کند .

با شکل‌گیری بازار سرمایه و گسترش آن در فضای «جهانی‌سازی»سازمان CIA برای برتری یافتن و پیش‌دستی کردن در این فضا، افراد متخصص این حوزه ازجمله جیمز ریکاردز را از وال‌استریت در این سازمان به کار گرفتند که این امر منجر به آغاز «پروژه پیش بینی» شد.

ریکاردز در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه‌ای اعلام کرد که:  «تمام ۱۶ شاخه جامعه اطلاعاتی ایالات‌متحده ازجمله سازمان سی‌آی‌ای، اف بی آی، ارتش و نیروی دریایی گرد هم آمده‌اند تا تأثیر سقوط دلار به‌عنوان ارز ذخیره جهانی بررسی کنند تا تأثیرات آن را بر امپراطوری ایالات‌متحده به‌عنوان ابرقدرت جهانی بررسی کرده باشند.» 

 

ربا سلاحی برای برده کردن است. الآن در قلب ربا، اول سیستم بانکی جهانی هست؛ و دوم نظام پولی است؛ بردگی ملتها، حاصل نظام اقتصادی ربوی جهانی است. زمانی‌که شما از طلا و نقره استفاده می‌کنید خود را از بردگی نجات می‌دهید.

مطالب مرتبط

۳ دیدگاه‌

  1. احمد گفت:

    کتاب مرگ پول در مورد سقوط ارزش دلار است. علاوه بر این، کتاب در مورد فروپاشی احتمالی سیستم بین‌المللی پولی است، به این دلیل که اگر اعتماد نسبت به ارزش دلار از بین برود، هیچ ارز دیگری نیست که جای دلار را به‌عنوان ارز ذخیره جهان بگیرد. دلار یک مهره حیاتی است. اگر ارزش دلار کاهش یابد، کل سیستم هم با آن سقوط می‌کند، چون دلار و سیستم بین‌المللی پول هر دو یکی و مشابه هستند. لذا به‌عنوان یک پیش‌بینی ترسناک، به دلایل مختلفی که در این کتاب به آنها پرداخت است، این فروپاشی دوجانبه بسیار اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد

    جنگ ارزها که موضوع اصلی آن سرنگونی دلار امریکا از عرش است آغاز شده و ممکن است به جنگ جهانی سوم منجر شود

  2. درایوش گفت:

    فروپاشی دلار آمریکا نظام اقتصادی دنیا را نابود می‌کند
    زمانی‌که فروپاشی دلار آمریکا رقم بخورد، تمامی دولت‌ها و مردم انتقال ثروت عظیمی را تجربه خواهند کرد. همگی چه بخواهند و چه نخواهند در این شرط‌بندی شرکت دارند؛

    اشتباه بزرگ آمریکا در سال ۱۹۷۱ قطع ارتباط دلار با طلا و خروج از توافقنامه ‘برتون وودز’ بود که پس از جنگ جهانی دوم به امضا رسیده بود
    به این ترتیب بانک مرکزی آمریکا اجازه یافت میلیاردها دلار اسکناس بدون پشتوانه طلا چاپ کند و نتایج این اشتباه که مهمترین آن فروپاشی سیطره دلار است امروز آشکار شده است

    خبرگزاری بلومبرگ نیز اعلام کرد که روسیه ذخایر دلاری خود را به خاطر افزایش خطرات پول آمریکا در مبادلات مالی بین المللی کاهش می دهد

  3. لیلا احمدی گفت:

    پول ابزار سیاهکاران است و نه از آن نور . بوسیله سیاهکاران ساخته شده تا زندگی شما
    را کنترل کنند . شما باید بپذیرید که آنها در اینکار کاملا موفق بوده اند چه شما تماما به
    آن بستگی پیدا کرده اید. وقتی که چشمان شما به این تقلب بزرگ باز شد ، پول قدرتش
    را از دست خواهد داد

    حقیقت فعلیِ دنیایِ ما این است که ، شیاطین اعضای ایلومیناتی
    کنترل می کنند ، ایلومیناتی ها گردانندگان دولت مخفی جهانی هستند و همانها هستند
    که بسیاری از ثروتمندان به آنها وابسته هستند – سرمایه داران منحرف ، آمریکا ( و مابقی
    جهان ) را می چرخانند – همه کشورهای دیگر مشغول کپی برداری از آمریکا ( و نظام
    سرمایه داری ) هستند پس همگی با درجات اولویت بندی متفاوت ، تحت سیطره شیاطین
    قرار گرفته اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *