“کشف یک نوع آب جدید”

آبدر حدود ده سال پیش در ترکیه، گروه کوچکی از استادان بسیار مسن صوفی بودند که ذکرهای (Zikhr) نیرومندی زمزمه می کردند. آنها آرام و بی صدا هستند و هیچ کس در مورد آنها چیزی نمی داند. آنها چیزی را خلق کرده اند که انسان هرگز ندیده است.
یکی از مردان این گروه، پا پیش گذاشت. او نیز یک استاد صوفی است و ۷۸ سال سن دارد. او حدوداً ۴۰ ساله به نظر میرسد و همینطور هم احساس می کند. شما هرگز نمی توانید بفهمید که او مسن تر است. او  مقداری آب به دنیا اهدا کرد. آبی که بشر هرگز ندیده است. او گفت :”این برای شفای دنیاست”. این آب به نظر زنده و خدا آگاه می رسد و اثرات متفاوتی بر چیزهای مختلف دارد.
تحقیقات شروع شد و دریافتند که هر گاه این آب را به یک دریاچه یا رودخانه ی آلوده اضافه می کنند، به سرعت طی معمولاً ۳ یا ۴ روز، تمامی دریاچه کاملاً از آلودگی پاک می شود، مانند ۱۰۰۰ سال پیشش می شود. حتی رسوبات و هر چیز درون آن. در یکی از آلوده ترین خلیج های دنیا که تاریک و پر از حبابهای کثیف است، این آب را استفاده کردند. طی چند روز، خلیج کاملاً پاک و تمیز شد.

من در واشنگتن دی سی، در یک اتاق کوچک سری با نیروی زمینی، نیروی هوایی، ارتش، سازمان سی.آی.ای و اف.بی.آی… حدود ۱۵ فیزیکدان و شیمیدان بسیار بسیار سطح بالا از سازمانهای فوق حرفه ای، نشستی داشتم. باید در مورد آنچه می گویم مراقب باشم. آنها به من اجازه داده اند اینها را بگویم.
ابتدا آنها دو محفظه ی بزرگ از آب آلوده را آوردند. یک از آنها بویی شبیه فاضلاب داشت. قهوه ای و تهوع آور بود و آنها از آن آب در آن ظرف ریختند. دومین ظرف حاوی آب آلوده ای زرد مایل به قهوه ای بود که بویی شبیه بنزین و نفت داشت و مشخص بود مواد شیمیایی درونش هست. سپس آقای Ihan Doyuk حدود یک قاشق چایخوری از آن آب را برداشت و در ظرف آب آلوده ریخت و گفت که این اندازه، بیشتر از آن چیزی است که نیاز است اما برای سرعت کار میزان بیشتری برمی دارد. بعد به آرامی، طی دو ساعت، هر دو ظرف آب را تماشا کردیم، آلودگی، آرام آرام به سمت کف ظرف رفت. آنچه در بالا ماند، پاک ترین و شفاف ترین آبی بود که بتوانید تصور کنید و دیگر هیچ چیز نبود، حتی رسوب و چیزهای دیگر. این واقعی واقعی است.
سپس او، یک ماهی گلدفیش را درون آن انداخت تا اطراف آب شنا کند، اگر آلودگی یا مواد شیمیایی در آب بود ماهی می مرد. و بعد از سه ساعت، آن ماهی کوچک هنوز در حال شنا کردن بود.
جالب اینجاست… مدیر این پروژه روز بعد به من تلفن زد و گفت :” باور نخواهی کرد. آنها ماهی را از آب بیرون آورده و به آکواریوم برگرداندند و وقتی صبح روز بعد آمدند، تمام آکواریوم تمیز شده بود”.

آنها یک قوطی روغن موتور خالص را خالی کرده و درونش را با یک روغن دیگر مثل آن پر کردند، حدود ۳ یا ۴ قطره از آب درونش ریخته و تکان دادند. بلافاصله، طی ۳ ثانیه، دیگر روغن موتوری وجود نداشت. در عوض، پروتئین و اسیدهای آمینه وجود داشتند.
برخی از دانشمندان محیط زیست در آن جلسه گفتند که اگر معجزه ای مثل این به وجود نمی آمد، زمین طی ۳ سال آتی، در نتیجه ی آلودگی، مرده و بی حاصل می شد.

آب فرا-یونیزه شده (Super-ionized)

این آب کاربردهای بسیاری داشته و آب فرا-یونیزه شده (Super-ionized) نام دارد. آب فرا-یونیزه شده آبی است که ۳ الکترون اضافی در مدارهای بیرونی دارد. تمامی دانشمندان و فیزیکدانان و شیمیدانهای دنیا طی چند سال پیش، به تحقیقات روی آن ادامه دادند و آن را مخفی نگه داشتند. هیچ یک از آنان با تمامی مدارک تحصیلی و غیره شان نمی توانند توضیح دهند که چطور این اتفاق می افتد.
جدای از یک سری چیزهایی که من نمی توانم به شما بگویم، به نظر می رسد این آب، هشیار و زنده است و از کاری که انجام می دهد آگاه است! چون این آب، شروع به یک واکنش شیمیایی می کند و یک کاری انجام می دهد، و بعد در ترکیبی از همان نوع، به واکنش دیگری می پردازد و کار دیگری انجام می دهد که تنها در صورت داشتن هشیاری و آگاهی قابل انجام است. خود صوفی ها، زمانیکه در موردش صبت می کنند نمی گویند ” آب”، بلکه می گویند “او” که نشاندهنده ی ذات هشیار درون آب است.

اگر سیم یک لامپ معمولی را بریده و سر آن دو سیم را در آب که عایق است فرو کنید، هیچ اتفاقی نمی افتد. اما اگر سیمها را درون آب فرا- یونیزه شده فرو کنید، لامپ روشن می شود. هیچ کس پیش از این، چنین چیزی ندیده است. طبق تمام دانسته های ما، این غیرممکن است. یک جریان الکتریکی در این آب وجود دارد که آنها تحت عنوان الکترونهای مایع توصیفش می کنند. این هدیه ای است از طرف آموزگاران و استادان صوفی به این دنیا. اگر شما فقط می توانستید آنچه من می دانم را بدانید، اگر می توانستید آنچه من دیده ام ببینید.

تأثیر در زمین و خاک

این آب تنها در آب کار نمی کند بلکه بر زمین و خاک نیز اثر می گذارد. در آشغالدانی ها و خاکروبه های شهرها، از این آب اسپری کردند و بلافاصله همه چیز دگرگون شد. تمامی هیدروکربنات های آنجا تبدیل به کود و مواد آلی موجود در طبیعت و فاقد هر گونه مواد شیمیایی شدند با اینکه در اصل مواد شیمیایی بودند.
تمامی بوی موجود در آشغالدانی از بین رفت و تبدیل به بویی شبیه بوی گل رز شد. آنها نشان دادند که در این مکانها که این همه مواد سمی و چیزهای دیگر انباشته شده اند، گیاهان و سبزیجات از درون آن سموم شروع به رشد کردند. همه ی اینها واقعی واقعی است. شوخی نیست. تصور اینکه همچین چیزی بتواند در زمین به وجود آید مشکل است اما این چیزی است که حقیقتاً اتفاق می افتد.

بسیاری اثرات جانبی دیگر

اثرات جانبی بسیار بسیار زیادی که فوق العاده مثبت هستند وجود دارد که بسیاری از آنها را اجازه ندارم به شما بگویم. این آب کارهایی می کند که آب معمولی نمی تواند و بارها و بارها در مقابل چشم آنها تکرار شده اند. این آب می تواند تأثیری روی ما بگذارد که در حال حاضر قادر به تصورش نیستیم.
یکی از این اثرات، روی آتش سوزی های جنگلها یا آتش های نفتی و یا هر گونه حریق دیگری به ویژه بنزین و نفت است که تقریباً خاموش کردنشان غیرممکن است. این آب، حریق های ناشی از مواد شیمیایی و پتروشیمی و آتش سوزی های گاز متان را که در محل های زباله دانی به وجود می آیند و پیش از این موفق به مهار آن نمی شدند، خاموش می کند و بعد آن نیز آتش دوباره روشن نمی شود.
در آتش سوزی های جنگلها نیز اثر یکسانی دارد. وقتی این آب با آتش تماس پیدا می کند، فوراً آن را خاموش می کند و دیگر نمی توانید آن را روشن کنید. چون بنزین را تبدیل به چیز دیگری می کند که قابل اشتعال نیست.
اگر روی درختان زنده اسپری شود که برای آنها بسیار مفید است، آن درختان تا ساعتها بعد از آن نمی سوزند. این تنها یکی از اثرات جانبی این آب است.

می توانید آن در یک خلیج کوچک بریزید، طی ۴ روز قادرید تا ۶۰ فوتی درون آب را ببینید و طی دو ماه، به رسوبات کف آن رسیده و آنها را تبدیل به پروتئین و اسید آمینه می کند.

آب با روغن مخلوط نمی شود ولی این آب، بلافاصله با روغن مخلوط  می شود.

در حال حاضر، روسیه و ۸ کشور بزرگ دیگر دنیا در حال انجام تحقیقات گسترده ای بر روی آن هستند. آنها مخفیانه از این آب در دریاچه ها و رودخانه های آلوده می ریزند و درست در مقابل چشمانشان پاک می شود.

چندی از مؤسسات در دنیا نمی خواهند ببینند که این اتفاق در حال روی دادن است. بیشتر از همه شرکتهای مربوط به نفت و نمی توانم به شما بگویم چرا. نام شرکتی که در ترکیه در حال انجام آزمایشات و تولید است، Perfect Science است و نام مؤسس آن Ihan Doyuk می باشد. او در حقیقت یک دانشمند نیست بلکه یک صوفی است. او اکنون در حال همکاری با دولتها و در تلاش است تا این آب را به جهان ارائه کند. این شرکت طی یک پروژه ی ۴۸ میلیون دلاری به تولید ۱۰۰۰۰۰ تن از این آب پرداخته است.

چیزی جدید روی زمین به وجود آمده است و من فکر میکنم بسیار اهمیت دارد. پیشگویی سرخپوستان هوپی می گوید که درست قبل از آنکه به سطح بعدی برویم، به دنیای پنجم از نظر آنها، بعد چهارم از نظر ما، چطور تمامی دنیا پاک و تمیز می شود همانطور که هزاران هزار سال پیش بود. اقیانوس ها، رودخانه ها، آسمانها، همه چیز.

 سؤال : آیا برای ماشین قابل استفاده است؟
–  نمی توانم پاسخ دهم. احتمالاً بیشتر سؤالاتی که از من خواهید پرسید را باید پاسخ یکسانی بدهم. آنها واقعاً من را محدود کرده اند چون این شبیه یک معجزه است… هر چیزی که در تماس با آن قرار می گیرد تبدیل به چیزی مثبت می شود، چیزی مثبت برای دنیا خلق می کند.

سؤال : می شود آن را خرید؟
– هنوز برای فروش نیست اما شاید یک روزی باشد. در حال حاضر، در سطح دولتی است و تصمیم با دولتهاست که بیرون بیاید یا نه. ما داریم به استرالیا می رویم تا بندر سیدنی را تمیز کنیم.

سؤال : با بدن انسان چه می کند؟
– نمی توانم بگویم. اما شاید جالب ترین مورد از بین چیزهای دیگر همین موضوع باشد.

سؤال : آیا برای فضولات هسته ای کاربرد دارد؟
– بله. به نظر می رسد با همه چیز کاری انجام می دهد. روی یک سری از مسائل آزمایش نشده و در موردش مطمئن نیستند.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. علی گفت:

    من که باورش برام سخته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *