کنده کاری عظیم مریخ

به قسمتی که دور آن را خط کشیدم دقت کنید، یک مسافت بسیار بزرگ بالغ بر صدها هزار کیلومتر در مریخ،بنظر می رسد کسی چاقویی برداشته و آن قسمت را کنده است.

این قسمت کنده کاری شده از دره های عمیق تشکیل شده است، و عمق این دره ها سه برابر گراند کانیون در امریکا است، سوال اینست چرا برخلاف بقیه قسمت های مریخ اینجا اینطور ناهموار است.

حال سوال دیگر چه عاملی باعث این کنده کاری عظیم شده است؟آیا کار شهاب سنگ ها است؟شهاب سنگ ها تخریب کننده های قوی هستند اما معمولا ‌شکل تخریب مدور است نه اینطور

دانشمندان می گویند این شکل تخریب یا کنده کاری نه بر اثر شهاب سنگ و نه فعالیت آتشفشانی بلکه بیشتر شبیه یک تخلیه بار الکتریکی عظیم می باشد، تخلیه بار الکتریکی در مریخ؟

دانشمندان نمونه ای از تخلیه بار الکتریکی را بوسیله برقراری جریان الکتریسیته در بین دو الکترود بر روی ماسه آزمایش کردند و در کمال تعجب نتیجه چیزی شبیه ناهمواری های مریخ بود.

نمونه ناهمواری ها و کندگی های مریخ در برابر نمونه آزمایشگاهی و شباهت جالب آنها

دانشمندان می گویند احتمالا این کنده کاری های عظیم بوسیله تاندربال یا گلوله آذرخش ایجاد شده است. اما گلوله آذرخش چیست و از کجا آمده است؟

در متون مقدس هندوها، بنام ویدا، سلاحی بنام گاجرا وجود داشته است که از آن بوسیله خدای هندوها، “ایندرا” بر علیه “وریتای” شیطان صفت و شرور استفاده شده است.

تصویر خدای هندوها بنام ایندرا با سلاح گاجرا، اما معنای کلمه گاجرا در انگلیسی تاندربال یا گلوله آذرخش می باشد.

تصویر وریتای غول پیکر که توسط سلاح تاندربال یا گاجرا توسط خدای ایندرا کشته شد. می گویند تاندربال قدرت عجیبی در ویرانی داشته است که تمام دنیا را می توانسته خراب کند

اکنون نظریه پردازان بیگانگان باستانی معتقدند تاندربال یا گلوله آذرخش یک نوع سلاح هسته‌ای بوده است و احتمالا مریخ در زمانی توسط بیگانگان باستانی بمباران اتمی شده است.

آیا گاجرا یا تاندربال سلاحی فرازمینی بوده است که قابلیت تخریب و انهدام وسیع داشته است. دانشمندان در سال ۲۰۱۴ اعلام کردند که در گذشته دو انفجار عظیم اتمی در مریخ روی داده است.

در ژورنال نجوم دانشگاه ماساچوست سال ۲۰۱۴ دانشمندان اعلام کردند در مارس( مریخ )عنصری بنام زینان ۱۲۹ یافته اند که عنصری است که فقط بوسیله انفجار اتمی ویرانگر بوجود می آید.

در نتیجه عکسبرداری ماورا بنفش از نقاط زیادی در مریخ، آثار زیادی از زباله های شیشه ای دیده شده که در سطح و زیر خاک وجود دارند.این نوع زباله ها در نتیجه حمله هسته ای حادث می شوند.

این موضوع نشان می‌دهد که انفجار هسته ای نه یک پدیده طبیعی در مریخ بلکه درنتیجه یک حمله هسته ای عامدانه توسط موجودات نامعلومی بوده است.آری مریخ همچنان خفته در رمز و رازهاست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *