گذشته، حال و آینده سئو

گذشته، حال و آینده سئو

اطلاعات زیادی در رابطه با سئو وجود دارد که شاید شما بسیاری از آن‌ها را شنیده باشید، مثلا زمانی که من در حال نوشتن این مقاله بودم با یک جستجوی ساده در اخبار سئو با این مطلب برخورد کردم ۷ دروغی که ممکن است متخصصان سئو به شما بگویند.

سئو در تمام کشورهای جهان رایج است و نمی توان آن را مطلقا به یک محل مشخص اختصاص داد، ممکن است یک متخصص در آمریکا سئو را بداند و در جای دیگری از دنیا متخصص دیگری در این رابطه وجود داشته باشد.

سئو ۱۰۱، درگذشته دور

در ابتدا سئو شبیه به یک شغل IT به دنیا آمد، در آن زمان بهترین تکنیک فنی دست‌کاری کد بود. مردم سایت های مختلف تبلیغات و سایت‌های منعکس‌شده می‌ساختند.ازنظر پول، بیشتر کارها برای خارجی‌ها بود و تصمیم جدی برای بازاریابی گرفته نمی‌شد.

سئو ۱۰۱، درگذشته نزدیک

سئو به یک مزیت استراتژیک برای بسیاری از سازمان‌ها تبدیل شد و گوگل تصمیم به مجازات کسانی گرفت که از تکنیک‌های کلاه‌سیاه و سفید استفاده می‌کردند. سئو به یک ابزار برای نام تجاری، بازاریابی و فروش تبدیل شد و در یک مقطع زمانی خاص سئو منبع اصلی کسب‌وکارها شد. اقتصاد محض ازآنچه اتفاق افتاد این بود که بسیاری از کارشناسان از سئو به‌عنوان یک گزینه کم‌هزینه انتظار داشتند.

سئو ۱۰۱، در حال حاضر

زمانی است که در حال حاضر در آن هستیم، در جستجوگرها تغییری از تمرکز روی کلمات کلیدی به تمرکز روی موضوع به وجود آمده است.بنابراین گام بعدی چیست؟ در حال حاضر بازار از برنامه‌های سئو اشباع‌شده است. برای داشتن خدمات سئوی متخصصان چیزی حدود ۹۰ دلار نیاز است که مردم این روزها این هزینه را باکمال میلی برای پیشرفت در سئو می‌پردازند.

سئو ۱۰۱، در آینده

گام بعدی چیست؟

تفکرات و تحقیقات من می‌گوید ابزار یا فناوری ممکن است مختل شوند یا دوباره راه‌اندازی شوند. اتفاقی در یک دهه گذشته در بیشتر صنایع افتاد.من فکر می‌کنم سئو در بیشتر شرکت در آینده قابل پیش‌بینی است اما ممکن است که تغییری هم به وجود بیاید. در بسیاری از بخش‌های بازاریابی فقط یک‌چیز است که در اطراف کمپین‌های مختلف اتفاق می‌افتد و آن چیز یکپارچه‌ای نیست و فقط تا حدی توضیح می‌دهد که چرا هزینه هدایت بسیار پایین است.
سئو به روابط عمومی جدید تبدیل می‌شود؟ رویکردهای افرادی که با سئو کار می‌کنند با همدیگر متفاوت است پس نمی‌توان به این سوال به‌درستی پاسخ داد.به‌طورکلی سئو به سمت تغییر و تکامل پیش می‌رود، به‌خصوص که ما بیشتر و بیشتر به سمت تلفن‌های همراه پیش می‌رویم و آنچه ما نیاز داریم روزبه‌روز بیشتر در حال رشد است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *