گزارش کوتاه : بازدید از ۲۳ امین نمایشگاه الکامپ تهران

الکامپ

الکامپ

من و دوستان اینفو  ،  در اولین روز از نمایشگاه الکامپ بازدید داشتیم و در اینجا گزارشی از این بازدید را برای شما کاربران عزیز اماده کرده ایم . در  ادامه همراه با اینفو باشید .

خب اول از همه که وارد نمایشگاه شدیم ، نسبت به دوره قبل اطلاع رسانی یکم ضعیف تر شده بود و راهنمایی های مسیر  ، بیشتر جنبه اسپانسری و تبلیغاتی داشتند تا راهنمایی ، اما ابتدا به سالن ۳۸ رفتم و  سالن بسیار پرمحتوایی برای من بود و به نظرم برای علاقه مندان به حوزه IT خیلی بتونه جذاب باشه . بعد از اون به سالن ۴۴ یا همون خلیج فارس رفتم و سالن نسبت شلوغ و خوبی بود از این جهت که اکثرا شرکت های دانش بنیان داخلی ، نوآوری های خودشون رو اونجا آورده بودن و مردم هم استقبال خیلی خوبی داشتند

در طبقه دوم سالن خلیج فارس رسانه کریدور مثل دوره قبل به همراه آرش سروری و تیم جهش مشغول ضبط و پوشش لحظه ای برنامه جهش از الکامپ ۲۳  بودند که می توانید آخرین گزارش ها از الکامپ  را هم در کانال  آپارات  corridormedia دنبال کنید .

اما جذاب تر از هر بخشی برای من بخش استارتاپ ها یعنی سالن های ۸ و ۹ بود . من به اکثر شما که دارید این مطلب رو می خونید پیشنهاد می کنیم حتما از این سالن ها بازدید کنید .

اما به نظرم نقطه قوت این نمایشگاه هم همین بخش بود ، چراکه  برخی از استارتاپ ها واقعا هم برای من جالب بود و هم برای مردمی که از این سالن ها دیدن میکردند .

از استارتاپی که تو حوزه خدمات آنلاین منزل اعم از خرید ، تمیز کردن ، برگزاری مهمانی ها و ….. گرفته  تا استارتاپ های حوزه آموزش یا استارتاپی که در زمینه سفارش آنلاین انواع سینی شیرینی با سلیقه شما فعالیت می کرد اماده بودند تا خودی نشان بدهند و کلی استارتاپ دیگه که فقط باید برید و ببینید تا بتونید از نزدیک باهاشون آشنا بشید !

اما اگر بخوام یک نتیجه گیری کلی کنیم ، نمایشگاه امسال اگرچه هنوز هم کاستی های زیادی داره ، اما افرادی که در آن جا غرفه گرفتند تمام سعیشون رو کردند تا علاوه بر تبلیغات برای محصولاتشون ، محتوای جذابی رو هم برای افراد در تمام سنین فراهم کنند .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *