✔نشانه های رایج فرشته ها..!

فرشتگان

فرشتگان


۱- پر ها


پیدا کردن پر ها در مسیرتان، یکی از رایج ترین نشانه های فرشته هاست. پر ها هر رنگی که داشته باشند، یک یادآوری زیبا هستند از اینکه فرشتگانتان نزدیک هستند، شما را دوست دارند و از پشت صحنه از شما دارند حمایت می کنند.

هنگامی که شما یک پر را در جایی می یابید که بطریقی غیرعادی ست، یک نشانه فرشته ای خاص قدرتمند است. هنگامی که پر های سفید را بیابید، تقریبا همیشه یک نشانه از فرشته ات هستند…. حتی اگر در جایی باشید که پرندگان سفید رنگ حضور داشته باشند، باز هم دیدن پر ها در مسیرتان، نشانه ای از فرشتگان شماست.





۲- ابر ها


یکی از قابل مشاهده ترین نشانه های فرشتگان، از طریق ابر ها، ابر ی ست که شبیه یک فرشته باشد. فرشتگان شما ممکن است آگاهی شما را به سمت ابر هایی جلب کنند که شبیه قلب باشد، همانند بسیاری دیگر شکل ها و سمبل هایی که می توانند با ابر ها نمایش داده شوند.



۳- عطر ها (رایحه ها)



آیا هرگز شده که متوجه یک عطر و رایحه شیرین عاشقانه بشوید ولی قادر به شناسایی منشا این رایحه خوش نباشید؟ این بسیار زیاد ممکن است یک نشانه از فرشتگان شما باشد! فرشتگان اغلب دوست می دارند تا حضورشان را از طریق قدرت عطر و رایحه بشناسانند.

شما ممکن است از طریق یک بوی شکلاتی و غنی عاشقانه متوجه حضور فرشتگان نگهبانتان بشوید یا ممکن است از طریق عطر و رایحه ی لطیف و شیرین گل ها متوجه حضور نزدیک شدن فرشته های مقرب بشوید. عطر و رایحه، یک نشانه رایج است که توسط اجدادتان یا عزیزانتان که از دنیا رفته اند نیز استفاده می شود….. آیا عطر و پرفیوم مادربزرگتان (که از دنیا رفته) را می شنوید و نزدیکی او را حس می کنید؟ بسیار عجیب است که روح او دقیقا آنجا با شما است (وقتی که عطر او را حس می کنید). بوهای ناخوشایند (که منشا فیزیکی ندارند) نشانه ای از فرشتگان نیستند (حضور نیروهای منفی را نشان می دهند)! در تجربه خودم، عطر و رایحه هایی که فرشتگان می آورند کاملا الهی هستند.





۴- نوزادان و حیوانات خانگی


نوزادان و حیوانات خانگی هنوز بسیاری فیلتر ها که می تواند توانایی افراد برای بوضوح دیدن فرشته ها را بلاک کند را ندارند. آیا تا بحال متوجه شده اید که یک نوزاد به بالا به سقف نگاه می کند یا با هیجان به درون هوا یا یک کله تیره روی دیوار خیره شده باشد؟ یا شاید حیوانات خانگی تان کاملا توسط چیزی که شما قادر به دیدنش نیستید درگیر شده باشد…. اینها همان فرصتها هستند آنها درستدارند به یک فرشته نگاه می کنند! در حضور فرشتگان، نوزادان، بچه های کوچک، و حیوانات راحت، در آسایش…. و هیجان زده هستند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *