۵ هدایای تبلیغاتی لاکچری

 

هدیه

هدیه

استفاده از هدیه و احساسی که دریافت کننده دارد یکی از مهمترین دلایلی است که کسب و کارها از آن به نفع برند خود بهره می برند. برای این منظور استراتژی هدیه تبلیغاتی به عنوان یکی از روش های بسیار موثر در مسیر برندسازی مورد توجه قرار گرفته است. ” هدایای تبلیغاتی لاکچری ” یکی از مهمترین اشکال هدیه دادن در مسیر تبلیغات برای کسب و کارها است. در این مقاله به شما خواهیم گفت “۵ هدایای تبلیغاتی لاکچری ” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

هدایای تبلیغاتی لاکچری مناسب چه افرادی است ؟

پیش از آنکه برای طراحی و تهیه هدیه تبلیغاتی لاکچری اقدام کنید، لازم است ابتدا مخاطب آن مشخص شود. همانطور که می دانید هدایای تبلیغاتی باید متناسب با هدف برند و نیز مخاطب باشد. از جمله مخاطبانی که باید برای آن ها از هدیه تبلیغاتی لوکس استفاده شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هدیه

هدیه

  • مدیران موفق درون سازمان و شرکت
  • کارمندان نمونه سازمان
  • ملاقات با مدیران بیرونی برای توسعه روابط سودمند تجاری
  • تجلیل از مهمانان در رویدادهای مهم تجاری، کنفرانس ها و نمایشگاه ها
  • بدرقه مدیران رده بالای برون سازمانی

زمانی که هدیه تبلیغاتی لاکچری را برای برندسازی خود انتخاب می کنید، باید توجه زیادی به سطح اجتماعی و روابط با فرد مورد نظر دارد. به طور مثال برای رده های مدیریتی بالا قطعا استفاده از ست یا نیم ست مدیریتی بسیار مناسب تر از گزینه های معمولی مانند کیف پول تبلیغاتی به تنهایی است. البته پس از انتخاب گزینه های مختلف دریافت مشاوره از کارشناسان خبره در این زمینه برای انتخاب بهترین گزینه، بسیار مهم است. از همین رو در انتخاب این هدایا باید به نکات مختلفی توجه کنید که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

ویژگی هدایای تبلیغاتی لاکچری

زمانی که هدیه تبلیغاتی لاکچری را طراحی می کنید، باید به ویژگی ها و شاخصه های مهمی توجه کنید. از جمله ویژگی این هدایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

متناسب بودن با نیاز مخاطب

از آنجا که امروزه نیاز به اینترنت و گوشی های هوشمند زیاد است در نظر گرفتن هدایای تبلیغاتی الکترونیکی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. چرا که علاوه بر رفع نیاز افراد از نظر ارزش مادی و معنوی نیز ارزشمند محسوب می شود. شما می توانید برای این موضوع ست هدیه از لوازم الکترونیکی مانند پاور بانک تبلیغاتی، هدفون ، شارژی فندکی و فلش مموری تبلیغاتی را درنظر بگیرید.

ارزش مادی و معنوی بالای هدایا

اینکه صرفا یک کالای گران قیمت را انتخاب کنید، به معنای لاکچری بودن نیست. تناسب ارزش معنوی و مادی هدیه تبلیغاتی لاکچری باید مدنظر باشد. تابلو نفیس تبلیغاتی یکی از گزینه های مناسب است.

کاربردی بودن

زمانی که کالایی را به عنوان هدیه تبلیغاتی لاکچری برای مخاطبان خاص در نظر می گیرید، کاربردی بودن آن از اهمیت زیادی برخوردار است. هدایای تبلیغاتی چرمی که شامل اقلام کاربردی مثل جاکلیدی، جاکارتی، کیف پول و… است از جمله اقلام کاربردی و لوکس به شمار می آید .

توجه به بسته بندی هدایا

فرقی نمی کند که قیمت هدیه تبلیغاتی شما چقدر است، اگر آن را در بسته بندی مناسبی به مخاطب خود ارائه نکنید، به هیچ عنوان تاثیر مثبتی که از آن انتظار دارید، دریافت نخواهید کرد.

توجه به طراحی و چاپ هدایا

مهمترین هدف از اهدای هدایای تبلیغاتی بیشتر دیده شدن برند است. از همین رو باید کالاهایی را انتخاب کنید که امکان طراحی و چاپ نام برند یا لوگو روی آن امکان پذیر است.

معرفی هدایای تبلیغاتی لاکچری

هدایای تبلیغاتی لاکچری که می خواهید برای مخاطب خود انتخاب کنید باید جذاب، کاربردی، با کیفیت بالا و ارزشمند از نظر مادی و معنوی باشد. در این صورت می توانید بیشترین بازخورد مثبت را دریافت کنید. از جمله هدایای تبلیغاتی لاکچری که می توانید در مسیر برندسازی استفاده کنید عبارت است از:

هدیه

هدیه

۱٫ ست مدیریتی

یکی از بهترین و البته خاص ترین هدایای تبلیغاتی لوکس و تاثیرگذار انتخاب ست های مدیریتی است. اینکه از چه اقلامی در این ست استفاده کنید تابع عوامل مختلفی است. غالبا ست های چرم، اقلام نوشتاری مانند خودکار تبلیغاتی فلزی و سررسیدهای نفیس می تواند گزینه مناسبی برای مخاطب باشد.

۲٫ ساعت تبلیغاتی

شما می توانید از ساعت های لوکس و برند به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. این انتخاب قطعا یکی از گزینه های جذاب و البته تاثیرگذار خواهد بود. ساعتی که به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب می کنید می تواند از نوع رومیزی، مچی یا دیواری باشد. بسته به سلیقه مخاطب و البته بودجه خود یکی از گزینه های مناسب را انتخاب کنید.

۳٫ لیوان و ماگ های تبلیغاتی

در بسیاری از موارد می توان از چاپ ماگ تبلیغاتی یا لیوان های خاص به عنوان هدیه تبلیغاتی لوکس استفاده کرد. طراحی های حرفه ای و خلاقانه و البته خاص می تواند این کالا را تبدیل به هدیه ای ارزشمند و تاثیرگذار در مسیر برندسازی شما تبدیل کند. کاربردی بودن این کالا در کنار ماندگاری بالا و شخصی بودن آن باعث ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب می شود. از همین رو می توانید با این انتخاب علاوه بر کاهش هزینه های تبلیغاتی خود نتایج مثبتی را دریافت کنید.

۴٫ ست فندک

علاوه بر موارد گفته شده شما می توانید ست فندک تبلیغاتی را نیز به عنوان یکی از گزینه های خاص و خلاقانه در نظر بگیرید. ست فندک به ویژه برای کسانی که اهل سیگار یا جمع آوری کلکسیون فندک هستند گزینه بسیار جذاب و تاثیرگذاری است. انتخاب فندک های برند با امکان طراحی نام برند روی آن از نکاتی است که باید برای انتخاب این محصول مورد توجه قرار دهید.

۵٫ هدایای اختصاصی بانوان

ست مانیکور تبلیغاتی یکی از گزینه های بسیار ایده آل و البته خاص برای بانوان است. البته مشروط بر اینکه زمینه فعالیتی شما به گونه ای باشد که این هدیه مورد توجه فرد قرار گیرد. در صورتی که زمینه کاری مرتبطی با این هدیه ندارید یکی از گزینه های عمومی که تمامی کسب و کارها می توانند از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنند هدایای تبلیغاتی چوبی است. انتخاب کالای مورد نظر کاملا بستگی به سلیقه شما، سلیقه مخاطب مورد نظر و نیز بودجه شما دارد.

 

نتیجه گیری

زمانی که می خواهید در مسیر برندسازی از استراتژی هدیه تبلیغاتی استفاده کنید، توجه به تاثیرگذاری، کیفیت بالا و طراحی مناسب کالای انتخابی بسیار مهم است. برای اینکه بتوانید بهترین و تاثیرگذارترین گزینه را انتخاب کنید باید نکات مختلفی مانند کیفیت بالا، کاربردی بودن، سلیقه مخاطب و… را مدنظر قرار دهید. پس از آن با دریافت مشاوره های حرفه ای و تخصصی از طراحان گزینه مناسب را انتخاب کنید. شرکت تبلیغاتی آونگ زمان طراح و تولیدکننده انواع هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری در کشور است که می توانید علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، امکان سفارش آنلاین نیز برای شما فراهم است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت مشاوره کافی است با کارشناسان با تجربه این شرکت تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *