چطور رستورانی مشتری پسند داشته باشیم؟

رستوران ها رونق خود را علاوه بر کیفیت غذا که شرط اصلی است در سطح بعدی مدیون طراحی فضای خارجی و داخلی هستند. آنهایی که بهترین طراحی دکوراسیون رستوران را دارند بدون شک بیشتر مورد توجه مشتری هستند.

لازم نیست حتما از شمعدان طلا و قاشق چنگال نقره ای استفاده کنید. همینکه فضایی شیک و تمیز و با آرامش پدید آورید مشتری رضایت می دهد. فراموش نکنید بیش از حد لوکس بودن نیز برخی از افراد با توان مالی متوسط را از لیست مشتریان تان خارج می کند. در حالی که امکان دارد این مشتری ها ثابت باشند!

به طور کلی در هر فضایی که در اختیار دارید سعی کنید بهترین چیدمان را داشته باشید.

نورپردازی در هر فضایی خیلی مهم است. استفاده از نورهای مختلف و لامپ هایی با امکان تنظیم نور می تواند در ایجاد آرامش فضای رستوران بسیار موٍثر باشد. نور زیاد کمی برای مشتری ها دلهره آور است. با کاهش نور می توانید از این استرس بکاهید.

دیوارها را نیز بدون پوشش نگذارید. معمولا مشتری ها تا آماده شدن غذا ناچارند به در و دیوار خیره شوند. برای دیوارها می توانید از دیوارپوش های لوکس در کنار تابلو های جذاب بهره بگیرید. بدون شک مشتری ها هم دوست دارند به جای زل زدن به چشم همدیگر از دیدن تابلویی زیبا لذت ببرند.
بسته به نوع رستوران و غذاخوری می توانید از رنگ های سنگین، مانند قهوه ای شکلاتی، قهوه ای آجری یا رنگ های شاد و درخشنده استفاده کنید.

ادویه جات و سس ها را می توان در قفسه هایی روی میز گذاشت تا مشتری راحت تر بتواند به آنها دسترسی داشته باشد. به این صورت از ریخت و پاش هم تا حد زیادی کاسته می شود. هرچه از طعم دهنده های بیشتری استفاده کنید مشتری دستش برای انتخاب بازتر و در نتیجه راضی تر خواهد بود.

صندلی هایی انتخاب کنید که هم رنگ با دکوراسیون و از لحاظ راحتی نیز مناسب تر باشند.

کف پوش های مناسب نیز فراموش نشود. کفپوشی که هم جذاب و شیک باشد هم برای نظافت توسط پرسنل راحت تر باشد. به طور کلی اگر مشتری مداری در راس کارتان باشد هرگز مشتری ها رهایتان نمی کنند. احترام متقابل دقیقا همان چیزی است که همه دنبالش هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *