ویژگی های یک کافی شاپ بد چیست؟

زندگی نوشیدن قهوه است

تا به امروز درباره ویژگی های یک کافی شاپ خوب به اندازه کافی سخن گفته ایم. اما امروز قصد داریم به بررسی ویژگی های یک کافی شاپ بد بپردازیم. یک کافی شاپ بد چه ویژگی هایی دارد؟ با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

ویژگی های یک کافی شاپ بد

حتما برای شما هم پیش آمده است که به کافی شاپی رفته باشید و بار دومی برای مراجعه به آن وجود نداشته است. برخی از این ها ممکن است دارای طراحی داخلی لوکس کافی شاپ هم باشند، اما وضعیت سرویس دهی آن قدر ضعیف است که حتی آن نما و طراحی داخلی کافی شاپ نمی تواند کمکی کند. این کافی شاپ ها چه ویژگی هایی دارند؟

محیط نه چندان تمیز

یک سرویس دهی ضعیف را هیچ چیز جبران نمی کند. فرض کنید پشت میز کافی شاپی نشسته اید، منو را بر می دارید تا سفارش خود را انتخاب کنید. دستتان به منویی می خورد که چسبناک است. ظاهرا فرد قبلی دستانی چسبناک داشته است و خدمه تمیز کردن آن را فراموش کرده اند. این کافی شاپ اولین نمره منفی خود را دریافت می کند. یا اینکه بعد از دریافت سفارش متوجه جای لک روی ظروف آورده شده شوید. این ها یعنی صاحب کافه اصول کافی شاپ داری را نمی داند.

میز و صندلی کافی شاپی معذب

هیچ کس دوست ندارد روی صندلی کافی شاپی بنشیند که احساس خوشایندی ندارد و یا میزی که احساس خوشایندی ندارد. گاهی توجه زیاد به زیبایی ظاهری، فاکتورهای آرامش بخش بودن را از بین می برد. لازم است تمامی جوانب در نظر گرفته شود، هم زیبایی و احساس راحتی تا مشتریان از کافی شاپ فراری داده نشوند.

طراحی داخلی بد کافی شاپ

حقیقت این است که طراحی داخلی کافی شاپ تاثیر بسیاری در جذب و یا حتی دفع مشتری دارد. برخی از طراحی های اشتباه، احساس آرامش را می گیرد، فضای نامطبوعی را ایجاد می کند و افراد در آن احساس سنگینی و خفگی دارند. بهتر است به مشاوران طراحی داخلی کافی شاپ مراجعه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای کاف شاپ خود داشته باشید.

منوی ناقص

فرض کنید فردی به کافی شاپی برود و درون منوی آن نتواند نوشیدنی، خوراکی ها، اسنک ها و … دلخواهش را بیابد و یا اینکه با دست گذاشتن روی هر مورد از موارد انتخابی اش، با این جمله مواجه شود، ” تمام شده است “. این یعنی از دست دادن اعتماد مشتری و به این معنا است که مراجعه های بعدی به این کافی شاپ وجود نخواهد داشت.

قیمت های بالا

اگر قیمت هایی که در منوی کافی شاپ وجود داشته باشد، به طرز نامعقولی بالا باشد و یا اگر حق سرویس و ارزش افزوده هایی با درصدهای بالا وجود داشته باشد، مشتریان نسبت به شما بی اعتماد خواهند شد و رقبایتان را به شما ترجیح می دهند.

برخورد نامناسب کارکنان

هیچ مراجعه کننده ای دوست ندارد از او با بی احترامی و اخلاقی ناخوش پذیرایی شود. پس می توان یکی از مشخصه های اصلی کافی شاپ بد را کارکنانی غیر مجرب با برخوردی نا مناسب دانست.

دقت داشته باشید که افراد با مراجعه به کافی شاپ دوست دارند در محیطی آرامش بخش قرار گیرند و چیزی بنوشند و یک میان وعده سبک میل کنند. توجه به این نکات می تواند شما را از خطاها دور کند تا بتوانید در این امر موفق باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *