ویژگی های یک صفحه فرود مناسب کدامند؟

کسب درآمد

داشتن تخصص هایی مانند طراحی وب، گرافیک، تولید محتوا و موارد اینچنین زمینه خوبی برای کار در منزل را فراهم می کند. معمولا شغل هایی که بر بستر وب جریان دارند قابلیت دورکاری را دارند.

یکی از تخصص هایی که می شود به عنوان دورکاری روی آن حساب کرد طراحی صفحات فرود است.

اگر این توانایی را دارید که کلیدواژه های مناسب و مخاطب پسند طراحی کنید و صفحات فرود را از نظر سئو بهینه کنید، چرا از این مهارت خود در خدمات رسانی به شرکت های دیگر و کسب درآمد بهره نبرید؟ با تخصص و مدیریت صفحات فرود می توانید درآمدزایی کنید.

صفحه فرود یا لندینگ پیج، یک صفحه وب است که آن را به عنوان نقطه ی فرود مخاطب به وب سایت، و یا به تعبیری دیگر، دروازه ی ورود مخاطب به وب سایت می شناسیم. همان صفحه ای که مخاطب پس از سرچ کردن و یا خواندن تبلیغات قرار است با آن روبرو شود و اطلاعات مورد نیازش را کسب کند.

برای نمونه سایت های تورگردانی صفحات فرود مجزایی برای هر مقصد دارند که در آن تصویری زیبا از مقصد، اطلاعات زمان برگزاری تور، شرایط و قیمت ها مشخص شده اند و در نهایت کاربر را به صفحه خرید هدایت می کند.

واکنش گرایی

امروزه انواع گجت های هوشمند مثل موبایل و تبلت و لپ تاپ برای اتصال به اینترنت و وبگردی مورد استفاده مردم قرار می گیرند. پس لازم است تا صفحاتی که طراحی میکنید نسبت به سایز صفحه نمایش ها واکنشگرا باشند تا لذت وبگردی برای کاربران دوچندان شود. همینطور هیچ اطلاعاتی از چشم کاربر پنهان نماند.

قابلیت اشتراک گذاری

استفاده از ابزارک های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی برای صفحات فرود میتواند کاری کند که کاربران خودشان زحمت تبلیغات را بکشند!

اگر محتوای تولیدی شما در لندینگ پیج خلاقانه و کاربر پسند باشد، احتمال به اشتراک گذاشته شدن آن توسط کاربران بالا می رود.

قابلیت به روزسانی

صفحه ی لندینگ پیج باید قابلیت به روز رسانی در صورت نیاز به اعمال هرگونه تغییرات را داشته باشد. قابلیت به روز رسانی صفحه، باید از جمله ویژگی های لندینگ پیجی باشد که قرار است برای شما طراحی شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *