آیا این عکس در سال ۱۹۱۷ اثبات سفر زمان است؟

عکس عجیبی از یک مسافر زمان در سال ۱۹۱۷ پیدا شده که بصورت آنلاین در اختیار منکرین سفر در زمان قرار گرفته است.این عکس باعث شده آن ها قوانین فیزیک را زیر سوال ببرند.

عکسی که بیش از ۱۰۰ سال پیش در کانادا گرفته شده است ، گروهی از مردان ، زنان و کودکان را نشان می دهد که در کنار تپه ای نشسته اند. اما برخی متوجه شده اند که یک مورد غیر معمول در این عکس وجود دارد و ادعا می کنندکه یک مرد با لباس هایی از قرن ۲۱ در داخل عکس حضور دارد . این عکس در کتاب ۱۹۷۴ لستر ری پترسون “داستان عالی کیپ اسکات” کشف شد که داستانی از تاریخ کانادا است.

این شخص یک تی شرت و شلوارک بسیار کوتاه پوشیده است ،  با مدل موی مدرن و کاملاً با همه افراد اطرافش اختلاف دارد. در نگاهی نزدیکتر به عکس  به نظر می رسد که این شخص از حضورش در این مکان حیرت زده می باشد، شاید هم درست در زمان عکس گرفتن در وسط صحنه ظاهر شده است .

یکی تز کاربران یوتیوب بنام جیمی دی گرانت بعد از مشاهده این عکس در زمان مطالعه این کتاب در صفحه یوتیوب خود اینچنین نوشت .

اگر به لباس های افراد حاظر در کادر توجه کنید با پوشش این مرد اسرار آمیز متفاوت بوده و همچنین رخلاف این مرد  آن ها کلاه بر روی سر خود دارند و حتی مشاهده می شود که دو مرد سمت چپ و راستش با تعجب به او خیره شده اند .

آیا مسافر اسرارآمیز سفر در طول زمان را ثابت کرده است؟ شما چی فکر میکنید؟”این مرد به صفوف به اصطلاح “زمان مسافرتی هیپستر” پیوسته است که در یک عکس از دهه ۱۹۴۰ با حس مد ظاهر می شود و به نظر می رسد ده ها سال جلوتر از اطرافیانش است.

آیا این مورد می تواند نمونه ای از سفر در زمان باشد ؟ راستی این را هم در نظر بگیرید که بنظر شما ممکن است مسافران زمان فکر می کنند که یک تی شرت و شلوارک بهترین گزینه برای پوشیدن هنگام سفر به گذشته است؟ و همچنین اینکه همه فیزیکدانان بر این باورند که سفر به عقب با درک فعلی ما از جهان و قوانین آن غیرممکن است.

به گفته پروفسور ویلیام هیسکوک ، از دانشگاه ایالتی مونتانا ، ما می توانیم به دلیل اثر اتساع زمان نسبیت خاص به پیش برویم. حرکت به عقب اما بن بست است. این استاد تأکید کرد که هیچ آزمایش یا مشاهده ای در جهان تا کنون نشان نداده است که چنین مسافرت های زمانی امکان پذیر است .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *