افسانه مردم مورچه ای و ارتباط آنها با آنوناکیان

مردم مورچه ای

?افسانه Ant People از قبیله هوپی و ارتباط آن با آنوناکیان.

خدای آسمان بابل آنو نام داشت.  کلمه هوپی برای Ant و آنو بکار برده میشود.  Ant ریشه کلمه هوپی ناکی است که به معنی دوستان است.  بنابراین، Hopi Ánu-Naki یا دوستان Ants ممکن است همان Anunnaki سومری باشند، موجوداتی که زمانی از بهشت به زمین آمده بودند.  آیا تصادفی است؟

آیا می توان گفت که قوم Ant و آنوناکی موجودات مشابهی بودند که از زمین دیدن کردند؟

‍  آیا قبل از اینکه انسان خلق شود و روی زمین زندگی کند ، موجودات بسیار پیشرفته دیگری هم روی زمین میزیسته اند؟!

موجوداتی هوشمند و یا شاید شبیه به ما که دوران شان به سرانجام رسید  و یا شاید مجبور به ترک زمین شده اند؟!!

سیزده فیزیکدان اتریشی، پس از هفت سال تحقیقات فوق العاده گسترده به کمک دانشمندان زمین شناسی و سنگ شناس، بتازگی و قویا ادعا می‌کنند که زمین قطع به یقین مهمانانی بسیار خارق العاده قبل از ما داشته !! و سیارات دیگر جهان هستی، حتی قبل از تولد زمین میزبان حیات طولانی تمدن‌های فرازمینی هوشمندی بوده‌اند.

مردم مورچه ای

گونه های مختلفی از موجودات فوق پیشرفته و دارای مدرن ترین تکنولوژی های خارق العاده ، قبل از خلقت نسل انسان روی سیاره زمین زیست میکردند و به فناوری‌‌های بی نهایت هوشمند دست پیدا کرده‌اند..

در سال ۲۰۱۳ در کشور صربستان گوی هایی بسیار دقیق تراش داده شده با ذرات عقیق داخلش پیدا شد که سنگ شناسان برجسته ی آلمانی قدمت آن را به ۲۰۰ میلیون سال قبل بطور حدودی تخمین زده اند!! این گوی های بی نهایت عجیب و مرموز با این حجم از قدمت چه چیزی را  از پس پرده آشکار می کند؟!!

“آدام فرانک” فیزیکدان ، اخترشناس و استاد دانشگاه روچستر نیویورک در این‌باره می‌گوید:

من معتقدم که به‌احتمال‌زیاد گونه‌های پیشرفته و تکامل یافته‌ٔ دیگری قبل از ما در روی سیاره ی ما در حال تولید فناوری  بوده‌اند.

به این قضیه فکر کنید قبل از آن‌که ما به نتایج دست پیدا کنیم، گونه‌های پیشرفته‌ای به‌جز موجودات روی زمین ، در سیاره دیگری از جهان ، صدها میلیون سال قبل به این نتایج ما دست یافته اند ؛ و این تنها به یقین به ما بازگو میکند که دستاوردهایی که اینجا بر روی کره زمین اتفاق افتاده است حدود ۵ میلیارد بار دیگر در طول تاریخ کیهانی اتفاق افتاده است!!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *