تبلیغات فیسبوکی یا تبلیغات ایمیلی؟ کدام بهتر است؟

فیسبوک در برابر ایمیل

تبلیغات مناسب و معرفی محصولات و خدمات به مشتری از اولین کارهایی است که صاحبان صنایع و خدمات به آن فکر می کنند.

مطابق معمول همیشه در اینفو، این بار هم سعی داریم خیلی خلاصه و کوتاه به بررسی دو شیوه موثر تبلیغاتی بپردازیم. هرچند دسترسی به فیسبوک در ایران محدود شده و به راحتی نمی توان به این سرویس جهانی دسترسی داشت، اما هنوز هم کمابیش تبلیغات فیسبوکی در دنیای مجازی ایرانی ها وجود دارند.

تبلیغات در فیسبوک:

  • فیسبوک بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون کاربر دارد و بازدید روزانه کاربرانش به حدود نهصد میلیون می رسد.
  • در تبلیغات فیسبوک، شما می توانید مخاطب تبلیغ خود را انتخاب کنید تا تبلیغات فقط به آنها نمایش داده شود. مثلا به عنوان یک تولیدکننده معمولی کفش زنانه ایرانی، دلیلی وجود ندارد که تبلیغات شما در کشورهای آفریقایی و یا برای مردان به نمایش دربیاید. حداقل این اولویت شما نیست.
  • در فیسبوک می توانید یک صفحه هواداران (Fan Page) داشته باشید و با مخاطبان و مشتریان خود در ارتباط باشید.
  • فیسبوک در زمینه موبایل خیلی فعال است و تبلیغات شما می تواند توسط میلیون ها نفر دیده شود. امروزه موبایل جز جدانشدنی زندگی ما شده اند و تقریبا همیشه و همه جا همراه ما هستند.

تبلیغات ایمیلی:

  • در تبلیغات ایمیلی هزینه های شما بسیار کم خواهد بود. می توانید خودتان دست به کار شوید و یا این کار را به شرکت های تبلیغاتی بسپارید.
  • تبلیغات ایمیلی در یک لحظه به دست مخاطبان بسیار زیادی می رسد و می تواند در زمان کوتاهی، اطلاعات مربوط به کالا یا خدمات شما را در گستره ی وسیعی پخش کند.
  • یکی از ویژگی های مثبت تبلیغات ایمیلی علاقه شخصی دریافت کننده به محصول یا خدمات شماست. البته در صورتیکه تبلیغات ایمیلی خود را از راه درست و براساس درخواست مشتری ارسال کنید. ارسال گروهی و بی هدف ایمیل برای افراد متعدد معمولا نتیجه معکوس و یا در بهترین حالت عدم جلب توجه مخاطب را به همراه دارد. استفاده از خبرنامه و تشویق مشتریان به عضویت در خبرنامه جهت دریافت ایمیل، یکی از راه های درست و امن محسوب می شود.

جمع بندی:

در پایان باید گفت که انتخاب نوع تبلیغات بستگی زیادی به خدمات یا محصول شما و همینطور گستره ی مخاطبان شما دارد. منبع= اینفو. به اینکه در حال حاضر شیوه های متعددی برای تبلیغات در دسترس است، انتخاب اینکه از چه شیوه و راهکاری استفاده می کنید تصمیم مهمی است. در صورتیکه مایل به نمایش تبلیغات خود در سایت اینفو هستید، با ما تماس بگیرید.

ایمیل تبلیغاتی فیسبوک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *