شهرهایی در آسمان ؟

بیگانگان باستانی

وسایلی پرنده که از آن شهرها بر زمین فرود می آمده اند؟

متون قدیمی هندی از چه چیزی حرف می زنند؟

در متون قدیمی هندو ، ماهاباراتا مربوط به هزاران سال پیش ، چیزهای عجیبی نوشته شده است . این که در زمانی در مدار سیاره ما شهرهای بزرگی قرار داشته اند که از زمین قابل رویت بوده اند و از آن ها ماشین های پرنده ای بیرون آمده و بر زمین فرود می آمده اند که در این متون تحت نام ویمانا از آن ها اسم برده شده است . این وسایل پرنده متفاوت بوده اند ، مثلا برخی به شکل قایق پرنده ، برخی به شکل بیضی و برخی به شکل ارابه بوده اند ، برخی بسیار پر سروصدا و برخی بدون صدا بوده اند و زمانی که سایه های آن ها بر روی اماکن مسکونی می افتاده مردم وحشت زده می شده اند .

اما روزی اتفاق وحشتناکی می افتد بطوری که جنگ در بین این شهرهای آسمانی در می گیرد ، آن ها با سلاح های بسیار عجیب یکدیگر را نابود می کنند ، مردم وحشت زده جنگی تمام عیار را در آسمان شاهد هستند ، می بینند که این شهرها آتش گرفته و محو می شوند ، انگار ستاره هایی کوچک از آسمان بر زمین می ریزند . به گفته اریک وان دانیکن این ها نه افسانه بلکه واقعیاتی است که در کتب قدیمی مذهبی هندوها آمده است . در زیر تصاویری از این شهرهای آسمانی و وسایل پرنده ذکر شده در متون قدیمی هندو را که با در نظر گرفتن جزئیات آنها توسط گرافیست ها ترسیم شده، می بینیم.

بیگانگان باستانی
بیگانگان باستانی

تصاویر بالا و پایین سمت راست وسایل پرنده، و تصویر پایین سمت چپ نمونه ای از آن شهرها، را با در نظر گرفتن جزئیات، از روی متون باستانی، هندو می بینیم 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *