شی ناشناخته نورانی در آسمان مهاباد

photo0021

این عکسها را hemn عزیز از مهاباد برایمان ارسال کردند. چیزی که مسلم است یک هواپیما نیست یا یک پهپاد جاسوسی. یا شاهد پدیدار شدن دو خورشید در آسمان هستیم که در حقیقت همان نیبیرو است یا عکسی از یک بشقاب پرنده مشابه همین که چند هفته قبل در انگلستان مشاهده شد.

20101221136

چیزی که من در آسمان شهرمهاباد دیدم شبیه یه خورشید کوچیک نزدیک به خورشید خودمان بود.البته عکسایی که براتون فرستادم بهتر عرض من رو بیان می کنند.

photo0027

پدیده ظاهر شدن دو یا چند خورشید در آسمان از سویی دیگر در سالهای گذشته پدیده دیده شدن دو خورشید در آسمان در نقاط مختلف جهان ثبت شده که می تواند نشان از صحیح بودن فرضیه نزدیک شدن نیبیرو به زمین باشد. تصاویر و کلیپهای متعددی در سایتهای مختلف و از جمله یوتیوب در خصوص مشاهده شدن دو خورشید در آسمان وجود دارد که غیر قابل انکار است ولی باز ناسا اصرار دارد که این کلیپها تقلبی و با استفاده از دو لنز مختلف تصویر برداری و مونتاژ شده اند و این در حالی است که مشاهدات مختلف در نقاط مختلف جهان به حدی است که نمی توان نسبت دروغ به همه آنها داد. پدیده ظاهر شدن دو خورشید در آسمان ابتدا در قطب جنوب مشاهده شد و سپس در کشورهای نیمکره جنوبی و در سال جاری نیز این پدیده در اسپانیا و آلمان گزارش شده است. در سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ نیز در کشورهای شیلی و مکزیک و سایر کشورهای آمریکای جنوبی و نیز در آیداهو در آمریکا این پدیده گزارش شده است.

20101221126

20101221125

دقیقا همین یوفو در مناطق دیگه ای هم مشاهده شده مانند آرژانتین

argentina2bufo2bpuerto2besther-3

Argentina: From Victoria to Puerto Esther
By Silvia Pérez Simondini

[آیا کشور آرژانتین در آستانه یکی دیگر از بشقاب پرنده ها کوچک سرگردان؟ تعدادی از گزارش های رسیده در هفته های اخیر نشان می دهد آن یک بشقاب پرنده ای آشفته است و مجزا در حال پرواز می باشد. گفته هایی از  پژوهشگری سوییسی بنام سیلویا پرز سیموندینی ].

ما در حال روبرو شدن با یک دیگر از بشقاب پرنده های سرگردان در این منطقه هستیم. چراغ های آن در حال در تمام ساعت دیده می شود ، و به نظر می رسد که در شب به خصوص بزرگ ، با توجه به علائم پایدار تا ۲ ساعت ، کمتر یا بیشتر در اطراف ساعت ۲۲:۱۵ مشاهده گردید. ما در حال برگزاری یک کنفرانس بزرگ هر شب در رصدخانه دلا مانتاز به منظور امنیت بهتر برگزار می کنیم. تمام آن موضوع آن است که در شهر ویکتوریا دیده می شود و پس از آن که در منطقه روساریو برای بار دیگر دیده می شود ، و از آنجایی که ما خبرنگاران فعالی را داریم ، ما می توانیم در بالا آسمان ریوس انتری- سانتافه که آن بشقاب پرنده دیده شدند مشاهده کنیم. عکس های پیوست شده است توسط فردی بنام «سباستین» از پورتو استر ، سانتافه گرفته شده است.
سباستین می گوید: سلام من این عکس ها را گرفته ام، این عکس در تاریخ یکشنبه و در حدود شش بعد از ظهر عکس توسط خودم عکس برداری شدند. ما در خانه  تابستانی یکی از آشناهایانم بودم ، طبق معمول رفتیم بیرون برای گردش در محل. من عینک آفتابی بر چشم داشتم و در ابتدا من متوجه هیچ چیز غیر معمول نشدم، من تصمیم گرفتم آن طرف تر راه بروم . پس از بازگشت محل قبلی ، من ناگهان دیدم یک کره از نور درون دود است. اندازه آن مورد توجه قرار گرفت و آن بسیار روشن بود.  عینک را از چشم برداشته و بسرعت از آن عکس گرفتم.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *