مای-لب, آنوناکی, و ابرسربازها در مصاحبه با مکس اسپیرس- قسمت دوم

مصاحبه کننده- تو به ماه رفته ای؟

مکس اسپیرس- به من گفته شده که رفته ام اما خاطره کامل و دقیقی در اینباره ندارم, به همین دلیل ترجیح میدهم بگویم نه.

– درباره مریخ و کسانی که به مریخ رفتند…

آنوناکی, و ابرسربازها

– پروژه ای وجود داشت که در آن بچه ها به مریخ فرستاده شدند, بچه هایی که دی ان ای خاص داشتند. من با آن پروژه ارتباط داشتم. وقتی ۵ یا ۶ ساله بودیم ما را به مریخ بردند و تعلیماتی به ما دادند. این بار گروه ما اعضای مونث هم داشت, ۱۲ عضو مذکر و ۸ عضو مونث. خاطره منفیی از این برنامه ندارم. بیشتر تعلیماتی بود. از ۵ سالگی تا ۲۵ سالگی آنجا بودم.

والدین من وقتی ۵ ساله بودم بی مقدمه به لس آنجلس نقل مکان کردند, به خیابانی که اتاق جهش به مریخ نیز در همان خیابان قرار داشت, در منطقه دره سن فرناندو در حومه لس آنجلس. ما را در ۵ سالگی به این برنامه وارد میکردند و در ۲۵ سالگی به همان سن و همان محلی که از آنجا آمده بودیم بازمیگرداندند, جوان سازی و بازگرداندن در زمان. تا هیچ خاطره ای باقی نماند, انگار هیچ اتفاقی رخ نداده.

رندی کریمر و کوری گود هم درگیر همین پروژه بوده اند.

آنوناکی, و ابرسربازها

– من بوریسکا را میشناسم. با هم کار کرده ایم.

بوریسکا پسر روسی منظور است؟

– بله.

– جنگ مریخ که هزاران سال رخ داد بر سر چه چیزی بود؟

– درست مثل جنگ امروز بود.

– یعنی جنگ بین خزندگان و پستانداران بود؟

– بله, جنگ بی پایان. به این دلیل که ژنتیک این دو گروه کاملاً در تضاد با هم است. امکان ندارد به لحاظ ژنتیکی بتوان دو گروه دیگر را پیدا کرد که تا این حد با هم در تضاد باشند. و چیزی که اوضاع را حتی بدتر میکند این است که بدن ما به عنوان مناسب ترین بدن برای زندگی بر روی زمین طراحی شده بود اما کاری که کردند این بود که به اکثریت ۹۹ درصدی ما دی ان دی دو رشته ای دادند, ترکیب دی ان ای خزنده و پستاندار, که با هم سازگار نیستند. به همین دلیل است که همه درگیری درونی دارند. هدف این بود که دوگانگی حفظ شود.

– جنبه مونث بودن و مذکر بودن هم؟

– بله. دو دسته شدن جنسیت برای ایجاد میل جنسی بود. وقتی مرد و زنی با هم می آمیزند انرژی سوم ایجاد میشود. اگر این آمیختن به روشی وارونه انجام شود انرژی منفی بسیار شدیدی ایجاد میشود. اگر آمیزش جنسی با خشونت یا خشم انجام شود انرژی منفی بسیار قدرتمندی ایجاد میشود, و اگر با عشق و همدلی انجام شود نیرویی بسیاری بزرگ در هستی ایجاد میکند. آنها این را میدانند. به همین دلیل است که از جادوی جنسی استفاده میکنند. کراولی جادوی جنسی را در قرن بیستم تصفیه و معرفی کرد.

– این رابطه جنسی منفی هم مانند خیانت عمل میکند.

– دقیقاً. هر کاری که میکنند شکلی از حمله به قلب است. بسیار حساب شده سوزن به سوزن به قلب حمله میکنند تا تمام آن را از آن خود کنند. آنها جنگ را باخته اند. داستان به پایان رسیده ولی ما مشغول اجرای آن هستیم.

– جنگ چه زمانی به پایان رسید؟

– من زمان آن را نمیدانم. اول از همه باید بفهمی که چیزی به اسم زمان وجود ندارد.

– اگر باختند چرا هنوز ادامه میدهند؟

– مثل بازی است. از بازی لذت میبرند. به اینجا میگویند بازی آن پایین. میدانی چرا؟ هیچ لذتی مانند لذت جسمی نیست. هیچ تناسخ دیگری در جهانی هستی لذت تناسخ در بدن مادی را فراهم نمیکند. اگر در بدنی مادی و سه بعدی هستی هیچ تجربه دیگری با آن مشابهت نمیکند. آنها میخواهند این بدن مادی را حفظ کنند و به زندگی در آن ادامه دهند. چیزی که دوست دارند انجام دهند این است که هزار سال جنگ باشد, بعد جنگ متوقف شود و هزار سال در صلح باشند و بعد دوباره جنگ آغاز شود. آنها نمی خواهند پیر شوند. اگر پیر شوند در نهایت میمیرند و بعد باید با نتیجه عملشان روبرو شوند.

– پیر شدن مال ما است اما آنها تکنولوژیی برای جوان شدن دارند.

– تکنولوژیی برای بازگشت به جوانی دارند.

– من دوستی دارم که تحقیقات زیادی درباره جنگ جهانی دوم انجام داده و با سربازان سابق آلمانی ملاقات کرده که باید حدود ۹۰ تا ۱۰۰ سال داشته باشند اما وقتی برای ملاقات به لهستان می آیند جوان و قوی هستند, ۵۰ یا ۶۰ ساله هستند.

– بله درست مثل منگله. جوزف منگله باید ۱۲۰ ساله باشد اما در نیویورک زندگی میکند و ۵۰ ساله به نظر میرسد, و هنوز مشغول به کار خودش است.

– ملاقاتش کرده ای؟

آنوناکی, و ابرسربازها

– نه دوست ندارم ببینمش. حتی دوست ندارم به او فکر کنم. او کسی است که آزمایشات مربوط به دوقلوها را روی من انجام داد.

– تکنولوژی بازگشت به جوانی چیست؟

– من دانشمند نیستم ولی میتوانم حدس بزنم که ظاهری که قرار است کسی در ۱۰ یا ۲۰ سالگی داشته باشد در دی ان ای او ذخیره شده است. داخل دی ان ای میشوند و به بخش مربوط به آن سن خاص وصل میشوند و  آن را بازتولید میکنند. درست مثل از دست دادن یک عضو بدن؛ میتوانند عضو از دست رفته را مجددا پرورش دهند تا باز رشد کند. شبیه سازی برای آنها قبلاً چند روز طول میکشید ولی حالا میتوانند در طول چند ساعت یک فرد را شبیه سازی کنند. چندین شبیه سازی از من انجام داده اند. دوست دخترم چند نفر از آنها را در نقاط مختلف دیده است. هدفشان ایجاد آشوب و سردرگم کردن است.

– حتماً مورد حمله هم قرار گرفته ای.

– به طور مداوم. باید به طور مداوم از خودم محافظت کنم. من وظیفه نگهبانی از چند نفر دیگر را نیز به عهده دارم. یکی از اهداف من از اینجا بودن محافظت از چند نفری است که میدانم باید از آنها محافظت کنم. روش محافظت من از خودم شامل تصویر سازی های ذهنی فراوان است. من از خود برترم سوال میکنم و اطلاعات میگیرم.

– تله ای برای ارواح روی ماه وجود دارد؟

– بله.

– دیروز گفتی وقتی میمیریم نباید به طرف نور برویم. درست است؟

– بله. این نور دروغی است. تله است. وقتی میمیرید اگر میتوانید چشمانتان را ببندید و به قلب خودتان بروید, نه به نوری که به شما نشان داده میشود.

– ولی ما وقتی میمیریم بدنی نداریم که قلبی داشته باشیم.

– وقتی میمیرید هنوز به دنیای سه بعدی وابستگی زیادی دارید, بنابراین اگرچه دردی حس نمی کنید اما هنوز مفهوم بدن برایتان معنا دارد. به علاوه, میدان انرژیی که در ناحیه قلب در بدن شما وجود دارد هنوز موجود است, پس میتوانید به قلبتان بروید. قلب منبعی خدایی است و همیشه میتوانید به آن بروید.

– اجازه بده به دوگانگی و محافظت از خود بازگردیم. مفهوم محافظت از خود به معنای این است که هنوز دشمنی بیرونی داری, قبول اینکه دشمنی بیرونی داریم خود به این دوگانگی دامن نمیزند؟

– متوجه منظورت نمیشوم.

– سعی میکنم توضیح بدهم. بعضی افراد مورد حمله هستند و بعضی نه.

– نه. همه مورد حمله هستند.

– اگر کسی به روشنی کامل رسیده باشد…

– چنین کسی وجود ندارد.

– پس همه باید از خودشان محافظت کنند؟

– بله.

– حتی پس از مرگ؟

– مرگ چیست؟

– انتقال به بعدی دیگر.

– فکر میکنی بعد دیگر یکسره عشق و شادی و نیکی است؟ جهان سه بعدی مثل لنگری سنگین بقیه ابعاد را هم پایین کشیده و سنگین کرده است. به همین دلیل است که موجوداتی با ارتعاشات بالاتر روی زمین تناسخ پیدا میکنند تا شرایط را اصلاح کنند. این وضعیت نابهنجار زمانی بسیار طولانی وجود داشته. تا این حد واضح است و هنوز بسیاری افراد نمیبینند, نمیفهمند. کودک آزاری جنسی در تلویزیون تبلیغ میشود, رابطه جنسی وارونه, گرفتن مردانگی مردها از آنها و مونث نماییشان, مذکر نمایی زنها… همه چیز تا این حد واضح است و برای من تهوع آور است که مردم هنوز نمیبینند.

 


پیشنهاد می گردد سایر بخش های این مقاله را نیز مطالعه فرمایید

مای-لب, آنوناکی, و ابرسربازها در مصاحبه با مکس اسپیرس- قسمت اول

مای-لب, آنوناکی, و ابرسربازها در مصاحبه با مکس اسپیرس- قسمت دوم

مای-لب, آنوناکی, و ابرسربازها در مصاحبه با مکس اسپیرس- قسمت سوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *