نیبیرو در همین نزدیکیست!

نیبیرو در همین نزدیکیست!

همه ما حتما تا کنون مطالب بسیاری را مشاهده کرده ایم که نویسنده در آن ادعا کرده است تصاویری را یافته که نشانگر سیاره سرگردان نیبیرو میباشند ولی تمامی این ادعاها به سادگی رد میشوند چرا که دارای هیچ گونه مدارک مستدل و توجیه علمی نیستند، ولی در این نوشتار سعی کرده ایم با چیدمان منطقی مطالب علمی و تاریخی نظریه جدیدی در این باره ارائه دهیم.

با ذکر تعدادی از کشفیات و واقعیتهای روزمره مطلب را شروع میکنیم:

ترکیب عناصر در کره ماه:

در بررسی چگونگی ترکیب عناصر در کره ماه یک موضوع غیر عادی جلب نظر میکند، عناصر تشکیل دهنده خاک سطح ماه دارای ترکیب متفاوتی با صخره های تشکیل دهنده ماه میباشند!

در شکل زیر عناصر تشکیل دهنده زمین به رنگ قرمز، خاک کره ماه به رنگ سبز و صخره های کره ماه به رنگ آبی نشان داده شده اند.

همچنین بررسیها نشان میدهند مقادیر زیادی هیدروژن در قطبین این کره وجود دارد.

soil_comp

میانگین درصد عناصر تشکیل دهنده کره ماه در شکل بالا نشان داده شده است.

    حال اگر به درصد عناصر تشکیل دهنده کره زمین بنگریم:

    ۳۴٫۶%  Iron

۲۹٫۵%  Oxygen

۱۵٫۲%  Silicon

۱۲٫۷%  Magnesium

۲٫۴%  Nickel

۱٫۹%  Sulfur

۰٫۰۵% Titanium

تفاوت چشمگیر عناصر تشکیل دهنده کره زمین و کره ماه در واقع بسیار حیرت انگیز میباشد، برخی دانشمندان سعی میکنند با ارائه نظریاتی همچون برخورد یک سیاره با زمین اولیه و جدا شدن مواد سبکتر که کره ماه را تشکیل داده اند این موضوع را توجیه کنند ولی این تنها موضوع غیر عادی در باره قمر زمین نیست!

همچنین موضوع جالب توجه دیگر این است که کره زمین چگال ترین جرم در منظومه شمسی میباشد!

همچنین با نگاهی به عناصر تشکیل دهنده مریخ متوجه میشویم ترکیب عناصر در ماه و مریخ بسیار شبیه به هم میباشد:

نیمه قابل مشاهده ماه، گردش ماه به دور زمین طوری تنظیم شده است که تنها یک نیمه ماه از زمین قابل مشاهده میباشد! تا قبل از قرار گرفتن ماهواره ها در مدار ماه نیمه تاریک آن برای انسان کاملا ناشناخته بود.

Ken-four-frame-composite-we

برای اجتناب از طولانی شدن مطلب موارد توجیه نشده در مورد ماه را به طور خلاصه معرفی میکنیم:

۱- قدمت کره ماه: بررسی های علمی نشان میدهند قدمت سنگهای کره ماه در حدود ۳/۵ میلیارد سال و قدمت خاک آن حتی یک میلیارد سال بیشتر است! در حالی که قدمت کره زمین ۶/۴ میلیارد سال میباشد، کره ماه حتی از خورشید نیز قدیمیتر است، این مسئله موید این واقعیت است که ماه قطعا متعلق به منظومه شمسی نمیباشد!

۲- ترکیب شیمیائی متفاوت خاک و صخره های ماه که به آن اشاره شد.

۳- در تمامی سیارات مواد سنگین تر در هسته جای گرفته و پوسته سیاره از موادی با چگالی کمتر تشکیل میشود در حالی که در مورد کره ماه این موضوع بر عکس است! در واقع کره ماه به مانند یک هنوانه عظیم میباشد! علت لرزشهای طولانی ماه پس از برخورد شهابسنگها نیز همین موضوع میتواند باشد.

۴- بخارات سرگردان: در هفتم مارس ۱۹۷۱ ابری از قطرات ریز آب بر روی ماه پدید آمد و منطقه ای به وسعت ۱۰۰ مایل مربع را به مدت ۱۴ ساعت پوشاند..

۵- کره ماه هیچ گونه میدان مغناطیسی سرتاسری (مانند زمین) ندارد! این موضوع دلالت بر این دارد که قطعا در مرکز ماه فلز آهن وجود ندارد، با این حال برخی صخرا های جداگانه سطح ماه دارای میدان مغناطیسی میباشند.

۶- هرگز بر سطح ماه هیچ گونه فعالیت آتشفشانی مشاهده نشده و تیز ردی از چنین اتفاقی در گذشته نیز وجود ندارد.

۷-  اجرام عظیم و کروی شکل بر سطح ماه وجود دارند که شکلشان به هیچ وجه طبیعی به نظر نمیرسد. این اجسام در مراکز دشتهای مسطح سطح ماه قرار دارند. تمرکز بالای نیروی جاذبه در این اجرام موجب بروز اختلال در حرکت ماه نوردهای نخستین گشته بود.

۸- لرزشهای بی دلیل به تعداد صدها مورد و چندین مورد انتشار گازهای ناشناخته همراه با تشعشع قرمز رنگ

همه ساله ثبت میشوند.

 ۹- محاسبات نشان میدهد که چگالی متوسط ماه از آنچه که باید باشد کمتر است، نیروی جاذبه ماه میزان جرم آنرا مشخص میکند ولی مقایسه این جرم با حجم ماه و چگالی مواد تشکیل دهنده ماه دانشمندان را به این نتیجه رسانده است که قطعا فضاهای بسیار بزرگ خالی درون این سیاره وجود دارند.

 ۱۰- در بیستم نوامبر سال ۱۹۶۹، برخورد موشک ماهواره بر آپولو ۱۲ در چهل مایلی محل فرود فضا نوردان بر سطح ماه باعث شد که ماه تا یک ساعت دچار ماه لرزه شود!! عمق مرکز این ماه لرزه ها در حدود ۲۵ مایل تخمین زده شد، برخی دانشمندان بر این مبنا عقیده دارند که شاید حتی ماه هسته ای نداشته باشد.

۱۱-  پوسته ماه بسیار سخت و به مانند یک سپر محافظ است، این موضوع زمانی مورد توجه قرار گرفت که فضانوردان سعی به حفاری در دشت ماریا نمودند و موفق نشدند، در هر حال این موضوع منجر به کشف آلیاژ illeminite گشت که از آلیاژهای تیتانیوم، اورانیوم ۲۳۶ و نپتونیم ۲۳۷ و مقداری آهن است، امروزه ار این آلیاژ برای ساخت بدنه های زیر دریائی های ژرفاکاو و هواپیماهای قاره پیما استفاده میشود.

۱۲- انتقال صخره های ماه و آنالیز آنها در زمین ثابت کرده است که ماه به هیچ وجه نمیتواند از زمین جدا شده باشد، تنها تئوری باقی مانده این است که ماه بعدا به زمین نزدیک شده است.

۱۳- علاوه بر مدار گردش غیر عادی ماه به دور زمین که در تمام منظومه شمسی بی همتاست به نظر میرسد مرکز جرم این سیاره همواره ۶۰۰۰۰ فوت نزدیکتر از مرکز هندسی آن به زمین قرار میگیرد. این موضوع باید منجر به ایجاد ارتعاشاتی در حرکت ماه شود ولی اینطور نیست چون ماه در سطح تاریکش دارای یک برآمدگی است!

چگونگی گردش ماه به دور زمین این موضوع را به ذهن متبادر میسازد که کسی گردش ماه را با مسیر و سرعتی کاملا دقیق تنظیم کرده است.

۱۴- پوشانده شدن قرص خورشید توسط ماه در هنگام کسوف نشانی دیگر از ویژگیهای غیر عادی حرکتی و هندسی آن است، ایزاک آسیموف میگوید «چنین حالتی نادر ترین شکل ممکن در یک پیشامد تصادفیست». هیچ یک از قمرهای منظومه شمسی حتی درصد اندکی از قرص خورشید را به روی سیاره خود نمیپوشانند.

۱۵- برخی منابع تاریخی دلالت بر این دارند که ماه از ابتدا در آسمان زمین مشاهده نمیشده است، بطور مثال تاریخ نویسان یونانی Aristotle, Plutarch و نیز مورخین رومی Apollonius Rhodius, Ovid اشاره به قومی به نام Proselenes میکنند که در کوهستانهای مرکزی یونان زندگی میکرده اند، نکته قابل توجه این است که این نام به معنای «قبل از آنکه ماه در آسمان قرار گیرد» است، که نشان دهنده قدمت تاریخی آن قوم میباشد.

همچنین علامات حک شده در منطقه Kalasasaya نزدیک به شهر Tiahuanaco در بولیوی بیان گر واقعه ظاهر شدن ماه در آسمان زمین میباشند، قدمت این آثار در حدود ۱۱۵۰۰ تا ۱۳۰۰۰ سال پیش تخمین زده شده است.

همچنین بسیاری از مورخین باستانی و نیز اختر شناسان مدرن اشاره به پدید آمدن نورهای غیر عادی در سطح ماه میکنند، همچنین ساختارهای obelisk با موقعیتی متناسب با اهرام و برخی نقاط مورد توجه در زمین بر روی ماه مشاهده شده اند.

Moon Statistics

Mass (kg)

۷٫۳۴۹e+22

Mass (Earth = 1)

۱٫۲۲۹۸e-02

Equatorial radius (km)

۱,۷۳۷٫۴

Equatorial radius (Earth = 1)

۲٫۷۲۴۱e-01

Mean density (gm/cm^3)

۳٫۳۴

Mean distance from Earth (km)

۳۸۴,۴۰۰

Rotational period (days)

۲۷٫۳۲۱۶۶

Orbital period (days)

۲۷٫۳۲۱۶۶

Average length of lunar day

۲۹٫۵۳۰۵۹

Average length of lunar day

۲۹٫۵۳۰۵۹

Mean orbital velocity (km/sec)

۱٫۰۳

Orbital eccentricity

۰٫۰۵۴۹

Tilt of axis (degrees)

۱٫۵۴۲۴

Orbital inclination (degrees)

۵٫۱۴۵۴

Equatorial surface gravity (m/sec^2)

۱٫۶۲

Equatorial escape velocity (km/sec)

۲٫۳۸

Visual geometric albedo

۰٫۱۲

Magnitude (Vo)

-۱۲٫۷۴

Mean surface temperature (day)

۱۰۷°C

Mean surface temperature (night)

-۱۵۳°C

Maximum surface temperature

۱۲۳°C

Minimum surface temperature

-۲۳۳°C

۱۶- صدها مورد مشاهده اجرام پرنده ناشناس توسط فضانوردان در اطراف ماه گزارش شده است.

همچنین مشاهده نورهائی که از ماه دور و یا به آن نزدیک میشده اند در ایام قدیم بسیار معمول بوده است.

۱۷- دو دانشمند روسی به نامهای Vasin and Shcherbokov, اصرار میکنند که قطعا ماه از نقطه دیگری در کهکشان به اینجا انتقال یافته است.

۱۸- به نظر میاید سرعت انتشار امواج صوتی از عمق چهل مایلی ماه به طور ناگهانی افزایش میابد. همچنین در عمق ۲ تا ۳ مایلی زیر پوسته ماه لایه دیگری از ترکیبات فلزی شروع میشود که تا عمق بیست مایلی ادامه دارد.

۱۹- بررسیهای سالهای اخیر بر روی ماه که با هدف یافتن آب صورت گرفتند منجر به کشف برخی مولکولهای ارگانیک علاوه بر مقادیر بسیار زیاد آب نیز شد.

تصویری از قطب شمال ماه، مناطق درون دایره های سبز رنگ دارای مقادیر بسیار زیاد آبند.

تصویر پردازش شده سمت راست نشانگر لایه های یخ در مناطق جوانتر ماه میباشد.

البته ممکن است آب موجود بر سطح ماه توسط شهاب سنگها به آن انتقال یافته باشند.

مناطق تیره رنگ بر روی ماه دشتهای مسطح و مناطق روشن تر صخره ها هستند.

هم اکنون محسوس ترین تاثیری که ماه بر روی زمین دارد مساله جزر و مد آب اقیانوسهاست، در واقع ماه آب اقیانوسها را تا ارتفاع شش متر با خود جابه جا میکند! حال تصور کنید قرار گرفتن ناگهانی ماه در مدار زمین و بر فراز منطقه خاورمیانه چه تاثیری میتواند داشته باشد؟ البته یک سیل و طوفان بزرگ به همراه آتشفشانهای احتمالی!

photo_verybig_108712
به داستان ظاهر شدن ناگهانی ماه در آسمان زمین در بسیاری منابع متعلق به یونانیان، قبایل آفریقائی و سرخپوستان و غیره اشاره شده است، در بسیاری موارد این اشارات توام با داستان طوفان بزرگ بوده است. در واقع به نظر میاید بالا آمدن ناگهانی سطح آب در منطقه خاصی از زمین توسط عامل دیگری نمیتواند روی داده باشد.

حال میتوانیم به مسئله سیاره ایکس یا نیبیرو بپردازیم، در این مورد ذکر میشود که جرمی آسمانی که خانه و سفینه گروهی از افراد الوهیم است به زمین نزدیک شده و مسائل زیادی در پی آن پدید می آید، گفته میشود شرایط قبل از وقوع این رویداد همانند شرایط قبل از طوفان نوح خواهد بود ولی جستجوهای افراد مشتاق در فضای اطراف زمین هیچ نتیجه ای در بر نداشته است. همچنین اگر چنین جرم عظیمی در حال نزدیک شدن به زمین بود ما باید هم اکنون آنرا در آسمان بطور مشخصی مشاهده میکردیم. M oon’s Age: The moon is far older than previously expected. Maybe even older than the Earth or the Sun. The oldest age for the Earth is estimated to be 4.6 … Jump to textt »

Khashkhamer_seal_moon_worship

در بسیاری از اساطیر و اعتقادات باستانی تعدادی از خدایان به عنوان خدایان ماه شناخته میشدند، مثلا مطابق اساطیر سومری از نینا ایزدبانوی ماه  Nanna  به عنوان مسئول ایجاد طوفان بزرگ یاد میشود.

برای مطالعه بیشتر در مورد خدای ماه کافیست کلید واژه moon god را جستجو کنید.

به عنوان نتیجه گیری باید گفت که تلاش برای یافتن نیبیرو در فضای دوردست کاری عبث میتواند باشد چرا که جرم مورد نظر بسیار نزدیک به ماست و همگی هر شب آنرا میبینیم.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *