یوفو شناس فرح یورد اوزو: دنیا خیلی وقت است که تحت استیلای فضاییهاست

یوفو شناس فرح یورد اوزو

با خانم فرح یورداوزو یوفولوژیست که ۲۵ سال است درباره حیات فرازمینی تحقیقات انجام می دهد گفتگویی انجام دادیم.ولی در آخر با ترس اینکه احتمالا فضاییها در بین ما  باشد از هم دیگر جدا شدیم.خانم یورد اوزو درباره موجودات فرازمینی پنجره واهمه و ترس آمیز برایمان باز می کند.

فرح یورداوزو ۲۵ سال که محقق و نویسنده درباره یوفوها و حیات فرازمینی هاست و در این باره تالیفات و کتابهایی هم دارد بیشتر به خاطر کنفرانسهایی که در ایالات متحده آمریکا و آمریکای جنوبی درباره یوفو برگزار کرده است شناخته می شود،در مجلهUFO آمریکا،مجلهXtimes ایتالیا و ufo matrix انگلیس مقاله می نویسد،شغل اصلی وی معلم زبان اسپانبولی است،وی در فاصله سالهای ۲۰۰۲-۲۰۱۰ که در آمریکا اقامت داشت از نیویورک تا نوادا و از کالیفرنیا تا نیو مکزیکو بیشتر شهرهای آمریکای شمالی کنفرانسهایی درباره یوفو و حیات فرازمینی برگزار کرده است،در کنفرانس یوفو رازول که بیشتر به خاطر سقوط سفینه فضایی که در سال ۱۹۴۷ به حادثه رازول مشهور است به عنوان اولین نماینده یوفولوژیست دولت ترکیه شرکت داشت.خانم یورداوزو می گوید درباره صحبت درباره حیات فرا زمینی با عالمین اسلام بیشتر عفریت را به فضاییها نسبت می دهند و یوفولوژیستها رپتیلیان را دشمن بشر می دانند.

یوفو شناس فرح یورد اوزو

حالا این رپتیلیانها کی هستند؟

رپتلیانها موجودات فرازمینی که از زمان سومرها از بعد دیگر آمده و طی اعصار گذشته ردپای زیادی در آثار تاریخی بر جای نهادند.

سمبل مار که مظهر بدی و شرارت است ودر بیشتر تمدنها میشود سراغ آن سمبل را گرفت مربوط به همین موجودات است.در طول تاریخ خیلی از تمدنها را تحت تاثیر قرار داده‌اند و حالا هم قرار می‌دهند.

طبق گفته‌ شما رپتلیانها حالا هم در بین ما حضور دارند،آیا ما می توانیم ردپا یا  اثری از آنان را در اطرافمان پیدا کنیم؟

به عنوان مثال الهه سومری ملوسینا یک الهه رپتیلین است،نامگذاری آنها به عنوان الهه به خاطر این است که از انسان قدرمندتر هستند نه به این دلیل که خدا یا خالق ما باشند.نقش آلفا رومئو سمبل مار آدم خوار هم یک نشان رپتلیان است.

یوفو شناس فرح یورد اوزو

در اطرافمان از این مثالها زیاد داریم،افسانه خودمان شاه‌ماران یک الهه رپتلیان است،در شرق دور تصویر اژدها هم همین طور،در آثار تاریخی اروپا تصاویر و نشانهای مارمولک(تمساح)-مار زیاد به چشم می خورد در مصر قدیم همچنین…

«««از انرژیهایی که بعد از مرگ انسانها آزاد می شود تغذیه می کنند»»»

چرا به رپتلیانها موجودات بد نهاد و شرور می گوییم!!

رپتلیانها از وحشت،جنایات و جنگ انسانها تغذیه می کنند،از خون انسان(منظور از خون انرژی)از انرژی آزاد شده انسان بعد از مرگش تغذیه می کنند بویژه مرگی که با جنایت و بدی همراه باشد،افسانه وامپیر(دراکولا)از این نشئات گرفته‌است،دراکثر تمدنهای باستانی قربانی کردن انسانها شیوه مراسم عادی بود یونان باستان،تمدنهای آمریکای جنوبی و بویژه روم باستان تحت حاکمیت رپتیلیانها بود،در روم باستان گلادیاتورهایی که برای کشتن و مردن آموزش می دیدند بزرگترین تفریح برای مردم بودند،در افس واقع در آناتولی آیین قربانی کردن انسانها انجام می‌شد،در آناتولی مدارس آموزش گلادیاتور زیادی وجود داشت،در روم تفکر پاگانیزم طرفداران زیادی داشت،این تفکر ریشه در رپتیلیانها دارد.آمدن حضرت عیسی مانع رشد پاگانیزم شد.

«««از من می پرسند آیا فضاییها زمین را به استیلای خود در می آورند،من می‌گویم زمین را در حال به استیلا در آوردن هستند »»»

یوفو شناس فرح یورد اوزو

نظر ادیان آسمانی به این قضیه چی است؟

واتیکان وجود موجودات فضایی را قبول می کند حتی برج مراقبتی نیز جهت رصد آنها دارد،تورات هم قضیه ملاقات حزقیال نبی با موجودات آسمانی سوار بر سفینه چرخدار را به وضوح توضیح می‌دهد.

با دانشمندان دینی اسلام هم که نظرشان را جویا شدم«رپتلیانها همان عفریت هست»می گویند. در آمریکا دهها فرقه وجود دارد که اعتقادشان این است که فضاییها برای نجات انسانها می آیند ولی من باور نمی‌کنم،در ترکیه هم گروههایی وجود دارند که دارای این چنین عقایدی هست.

وقتی که از من می پرسند فضاییها کی به دیدن زمین می آیند می گویم خیلی وقت است آمده‌اند،باید روح و انرژی خود را از استثمار آنها محافظت کنیم.

چطوری محافظت کنیم؟

ادیان آسمانی بیهوده فرستاده نشده‌اند،رسومات و آیینهای این ادیان بیهوده نیستند،مشروبات الکلی را بیهوده حرام نکرده‌اند، مشروبات الکلی،مواد مخدر،سیگار و امثال اینها آگاهی و قدرت اراده انسان را ضعیف می کنند و راه را برای استثمار  ودر اختیار گرفتن روح  را توسط موجودات رپتلیان هموار می کنند. امروزه انواع و اقسام مراسمات از قبیل جادوگری،بت پرستی،فرقه‌های شیطان‌پرستی،از طرف رپتیلیانها ایجاد و به انسانها آموزش داده می‌شود،آموزه‌های پاگانیزم نیز مثل دوران باستان دارد رواج پیدا می کند.

درد رنج زیادی در کره رمین وجود دارد،جنگها،قتل‌عامها…آیا علت اینها رپتیلیانها هستند؟ آنها به دلیل اینکه از جنایات و قتل‌عامها تغذیه می شوند خواهان جنگ هستند،هم جوامع و هم تک تک افراد را تحت تاثیر قرار می دهند،انسانها از ترس دهشت جنگ به دریاها پناه می برند،غرق شده و می‌میرند،بقیه انسانها بی تفاوت به این مساله نظاره‌گر شده عکس تفریحات خود را در شبکه‌های اجتماعی پخش کرده و به زندگی عادی خود ادامه می دهند،ما تحت تاثیر موجودات فرازمینی هستیم،

اما در غرب یوفولوژی که به صورت یک سازمان درآمدزا و پول کسب کن در آمده‌است تهدید واقعی را پرده‌پوشی و پنهان می کند.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. موریس گفت:

    چه جالب انگیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *