آلیستر کراولی – اتحاد نور

آلیستر کراولی

آلیستر کراولی

 

 

آلیستر کراولی یک مهره مهم در همکاری با دستورکار بیگانگان منفی بود، همکاری ای که از تماس با بیگانه خاکستری در قاهره مصر در سال ۱۹۰۴ شروع شد. ی

ک آنوناکی خزنده در کالبد یک بیگانه خاکستری بنام آیواس، کدهای کتاب قانون را به او منتقل کرد که این کتاب در واقع متن مقدس اصلی Thelema می باشد، و گفته های مستقیم این موجود است که توسط او نوشته شده اند.

همسر آلیستر کراولی، رز ادیس کراولی و همچنین خود این موجودات هم گفته می شود که عباراتی را در نسخه دستنویس کتاب نوشته اند.

این تماس با یک سری ارتباطات و تعاملات با دستورکار بیگانگان منفی که در تمام طول عمر کراولی ادامه داشتند آغاز شد، تعاملاتی که به هدف تجلی مادی نیروهای شیطانی برنامه خورشید سیاه و تحت ظاهرسازی و معرفی کردن خود به عنوان 《فرشتگان مقدس محافظ》 انجام می شد. آنها با کراولی همکاری کردند و او را به محل نقاط کلیدی ورتکس های قدرت زمین فرستادند تا پرتال های بسته را باز کرده و به سلطه مردسالارانه و دزدی شبکه های قدرت زمین کمک کند. این مسئله به دستورکار بیگانگان منفی اجازه می داد تا یک فرم دیگری از ورود و دسترسی به زمین را از طریق شبکه های جادوی سیاه توسط توافق و همکاری با یک کالبد انسانی، بنام آلیستر کراولی انجام دهند.

این شبکه های جادوی سیاه بنام شبکه های توس یا شبکه ققنوس شناخته می شوند.آلیستر کراولی در واقع کسی بود که به خطوط زمان نرم افزار آرماگدون خدمت کرد و توسط بیگانگان برای اعمال کهن الگوهای جادوی سیاه برای نیروهای شیطانی، مورد نفوذ و کنترل قرار گرفت که به هدف گسترش مناسک شیطانی بود.

کهن الگوی کراولی، مترادف با جادوی سیاه است، به سبب اینکه ایگوی منفی زیاد و برنامه بیچارگی جنسی از تناسخ قبلی او به عنوان یک لرد معبدی سولار در آتلانتیس گرفته شده است.

به او راه آموختن تونل های تایفون داده شد، که در واقع مسیرهای معکوس Sephiroth هستند، یا درخت سیاه زندگی بنام Qlippoth. گروههای مربوط به دستورکار بیگانگان منفی، علاقمند به کنترل کامل خاورمیانه هستند و از این ناحیه برای تجاوز اصلی این دستورکارجهت نفوذ به کراولی و تبدیلش به برده، به هدف فعال کردن کد خلقت بازسازی شده، بافومت و خطوط تغذیه آن و اتصالش با خیلی از لایه های ارواح متجاوز انگلی استفاده شد. بر طبق نظر محافظان، کراولی در اواخر عمرش بیشتر منحرف شد، و به شدت افسرده گشت، کسی که در حقیقت یک قاتل کودکان بود و مناسک شیطانی انجام می داد؛ تجاوز و قربانی کودکان و حیوانات در مسیر کسب نامیرایی و قدرت بر دیگران.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *