آیا تسلا موفق به دریافت پیام هایی از سوی بیگانگان شده بود ؟

The extraterrestrial message of Nikola Tesla

آیا تسلا موفق به دریافت پیام هایی از سوی بیگانگان شده بود ؟
تسلا معتقد بود که پیغام هایی را از سوی بیگانگان در اواخر قرن ۱۹ دریافت کرده است.
این دیگر یک راز نیست که تعداد زیادی از اختراعات تسلا به دیگر اختراع کنندگان نسبت داده شده است.

740566_SSDhBw3h

در بین این اختراعات رادیو و اولین دستگاه توانمند برای جستجوی حیات بیگانه قرار دارند.
اف بی آی مدارکی را کشف کرده است که شامل تعداد زیادی از اختراعات در زمان تسلا بوده است.
یکی از این تکنولوژی های مرموز ممکن شامل نوعی از یک فرستنده است که میتواند امواج رادیویی را به مسافت های دور در منظومه ی شمسی بفرستد.
در حالی که نبوغ تسلا بر همگان مسلم است اما بعضی از مردم فکر میکنند که آیا ممکن است ذهن تسلا متوهم بوده باشد یا نه ؟
آنچه حقیقت دارد این مساله است که تسلا در طول زندگی خود به پیشرفت تکنولوژی برای ارتباط با هوش فرازمینی علاقه ی فراوانی داشت و معتقد بود که در یک مورد او سیگنال فرازمینیان را ردیابی کرده است.
از سال ۱۸۹۶ تسلا معتقد بود که دستگاه بی سیم فرستنده ی او میتواند برای ارتباط با موجودات هوشمند در دیگر سیارات به کار گرفته شود. در تابستان سال ۱۸۹۹ در حالی که تسلا در حال کار در آزمایشگاه خود در کلورادو بود ادعا کرد که تعدادی کدهای عددی در سیگنال های رادیویی کیهانی مشاهده کرده است و او این اتفاق را نشانه ای از بیگانگان هوشمند از منظومه ی شمسی خودمان تفسیر کرد.
اما آیا ممکن است که تسلا واقعا یک پیام فرازمینی دریافت کرده باشد ؟ اگر این طور هست این پیام از کجا آمده است ؟
رد تراس از تسلا در مورد بزرگترین موفقیت بشر تا قرن بعدی سوال کرده بود و تسلا در جواب چنین نوشت :
تقدیم به رد تراس آمریکایی – نیویورک سیتی
نگاه به گذشته باشکوه است و چشم انداز به آینده الهام بخش …احتمالا هردو یک چیز باشند اما فقط یک مورد ذهن مرا درگیر خود کرده است
من فعالیت ها و برهم کنش های الکتریکی را مشاهده کردم که به نظر غیر قابل توضیح میرسند با اینکه ضعیف و نامطمئن به نظر میرسند ولی به من حس عمیق اعتقاد راسخ میدهند. این که همه ی انسان ها روزی بر روی این کره ی خاکی به عنوان اضافی واحد چشمشان را رو به آسمان بالای سرشان میچرخانند با نهایت عشق و احترام و هیجان زده از خبر های شاد : برادران ما از دنیای دیگر پیام دریافت کرده ایم ناشناخته و از راه دور
کریسمس ۱۹۰۰- نیکلاس تسلا
تسلا تنها فردی نبود که معتقد بود پیغام هایی از سوی موجودات جهان های دیگر دریافت کرده است
مارکونی به عنوان مخترع رادیو در تاریخ معرفی شده است اگرچه تسلا رادیو را سال ها قبل تر از او اختراع کرد و حتی پیام هایی از سیارات دیگر دریافت کرد ( بر طبق ادعای خود ) ولی پیام های دریافت شده ی مارکونی از دستگاه اختراعی خود به عنوان یک مداخله ی ساده ی رادیویی رد شدند…ولی موضوع دریافت پیام تسلا پیچیده تر به نظر میرسد.
در سال ۱۹۳۷ نیکلاس تسلا اعلام کرد : “من بیشتر وقتم را در سال گذشته صرف کامل کردن قطعات دستگاهی کوچک و فشرده کردم که انرژی توسط آن در مقدار قابل توجهی میتواند از طریق فضاهای بین ستاره ای به هر فاصله ی دوری بدون کوچکترین پراکندگی منتقل شود. ”
روزنامه ی نیویورک تایمز یکشنبه ۱۱ جولای ۱۹۳۷

در دهه ی ۱۹۸۰ مهندس گرگ هادوونک توانست برخی از ادعاهای تسلا را که مبتنی بر تئوری کیهان شناسی ریزمونیک در حین کار با دستگاه موج گرانش سنج (GWD ) با طراحی خود بود تایید کند.
تا سال ۱۹۸۸ هادوونک عنوان کرد که این نوع سیگنال ها امروزه توسط آشکارسازهای سیگنالی مدرن ساده دریافت میشوند. مدولاسیون های منسجم امروزه در طیف امواج پیش زمینه ی مایکروویو شنیده میشوند.

AncientCode.com
Translated By : Aida Helix

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *