اعتقاد به فرشتگان

فرشته

فرشته

فرشتگان و مذهب

اعتقاد به فرشته ها هیچ ربطی به مذهب نداره  و اونها هیچ کاری به دین و اعمال و عقاید ما ندارن .فرشته  ها دو گروهند: فرشته های نگهبان و فرشته های مقرب یا همون ابر فرشته ها.

فرشته های نگهبان همیشه در کنار ما هستند و هیچوفت ما رو ترک نمی کنند و جالبه که بودنشون ربطی به اینکه ما چه آدمی باشیم خوب یا بد نداره و در هر صورت در کنارمون هستند در واقع فرشته های نگهبان محافظ و راهنمایی هستند که اطمینان پیدا کنند که ما در سلامت، امنیت و شادی باشیم .همه ما مثل همون قصه های قدیمی حداقل دو تا فرشته داریم.یکی قدرتمند و بی باک برای اطمینان از  اینکه رسالت خودمون رو در زندگی به سرانجام برسونیم و اون یکی خیلی خیلی لطیف که کارش تسکین دهنده و آرام کننده ماست.

فرشته های مقرب یا ابر فرشته ها در واقع ناظران فرشته های نگهبان هستند که از ۹ گروه فرشتگان هستند: موکلان، مقربان، امیران، نیکان، سلحشوران، حاکمان، خسروان، کروبیان و دلباختگان. که از بین همه اینها موکلان و مقربانبیشتر از همه درگیر کمک به زمین و ساکنان آن هستند.این فرشته های مقرب از فرشته های نگهبان خیلی خیلی قویترند و همینطور بی نهایت دوست داشتنی و عاری از هر گونه خود خواهی.اونها هم مثل همه موجودات الهی فاقد جنسیت هستند و فقط توانایی ها و انرژیهاشون از اونها تصور مرد یا زن بودن میسازه

پیام_فرشتگان

 با پیروی از چند مرحله می توانیم یاری ایشان را جلب نماییم: 

اول: مدد طلب کنید: قانون اختیار می گوید که فرشتگان بدون اجازه شفاهی ما نمیتوانند در زندگی ما مداخله نمایند. تنها یک استثناء وجود دارد، آن هم زمانی است که زندگی ما کدر خطر است.  

در این صورت بی فوت وقت وارد عمل می شوند، در غیر این صورت ما باید از فرشتگان تقاضای کمک کنیم. 

نباید فرشتگان را برای یاری نحوه خواستن شگفت است؛ بدین معنی که الزاماً رسما دعوت ً در فکرتان فرشتگان را 

نمایید، بلکه صرفا بخوانید و آنها فی الفور شما را اجابت می نمایند. شما نیز

همچون هر کس دیگری، همواره دو یا چند فرشته یاری رسان دارید که از زمان تولد تا مرگ شما را همراهی می کنند. هرگز گفته ها، پندارها و عملکردهای شما از میزان عشق و حمایت آنها نمی کاهد، چرا که آنها شما را قدرتمندانه بی هیچ قید و شرطی دوست دارند. 

نیز می توانید تقاضا کنید که فرشتگان بیشتری به شما ملحق شوند. هم میتوانید از خدا بخواهید از خود ایشان بخواهید؛ از هر که آنها را به سوی شما راهی کند، هم این که مستقیما دو راه نتیجه ً می گیرید، چرا که مالک همواره به دعوت الهی پاسخ می دهند، خداوند نییز همواره از آنها می  خواهد که هر کجا شما بدان ها نیاز داشتید شما را در چتر حمایت و حفاظت خود نگه دارند. 

 

دریافت_پیام_فرشتگان

?اما چگونه الهامات الهی را دریافت کنیم ؟

نباید اینگونه انتظار داشته باشیم که هر روز چندین فرشته در بیداری رو به روی ما حاضر بشن و حکمت هر اتفاق کوچک و بزرگی رو برای ما شرح بدن ، به این دلیل که هر انسانی به اندازه ی ظرفیت خودش میتونه از کائنات پیام هایی رو دریافت کنه … در نتیجه ابتدا ما به این نیاز داریم که ظرفیت پذیرش و دریافت الهامات الهی رو در خودمون افزایش بدیم . برای دریافت الهامات الهی ، ما نیازی به این نداریم که فرشتگان رو ببینیم و البته حالا حالاها امکان پذیر هم نیست که ببینیم این مطلب در پست بعدی اثبات میشه) .

 پس ما از قوه ی شنوایی و ادراک درونی خود برای دریافت الهامات الهی میتونیم استفاده کنیم .

 تقویت دنیای درونی

برای تقویت دنیای درونی ، میتونید از مراقبه ، مدیتیشن ، تمرین سکوت ، نماز خواندن و ذکر های شبانه استفاده کنید . که نحوه ی انجام مراقبه و مدیتیشن و سکوت ، هر سه در وب سایت موجود هست . اما نکته ای که نباید از یاد ببرید . این هست که در هنگام انجام تمرینات و یا انجام عبادت ها ، در طلب هیچ چیز نباشید . نخواین صدای فرشتگان رو بشنوید ، نخواین به مکانی اسرار آمیز برید . با در خواست زبانی یا ذهنی چیزی اتفاق نمیفته ، بلکه شما تنها باید به مراقبه یا مدیتیشن یا سکوت یا عبادت بنشینید ، زمانی که در طلب چیزی نباشید همه چیز در شما جاری خواهد شد و در آن هنگام هست که درون شروع به شکوفا شدن میکنه ..

هدف از تمرینات درونی رسیدن به مرتبه ی خاصی نیست ، بلکه هدف جاری شدن نور الهی و افزایش قدرت درونی ما برای دریافت الهامات الهی هست ، در یک کلام هدف رسیدن به وحدت با خداوند است …. گاهی صداها از درون انسان شنیده میشن و نه از طریق قوای شنوایی ، ناگهان کلامی رو دریافت میکنید . اما نمیدونید چطور این کلام رو دریافت کردید . چون شما چیزی نشنیدید . این یک خیال یا یک توهم نیست ، یک واقعیت هست ، که باز به همون توجه به دنیای درونی بر میگرده .

 

امروز رو به روز فرشته تبدیل کن. خیلی ساده و سرگرم کننده است.دیگران را هم وارد این قضیه کن.کلمه ی”انجل”فرشته=angel از ریشه ی یونانی angelos به معنای “پیام آوران خدا”است.

این کلمه قدرت عجیبی داره چون همه میدونیم فرشته ها مظهر پاکی و ارتباط با خدا هستن پس وقتی به این کلمه فکر می کنی انرژی پاکی و الهی و رو به سمت خودت می کشونی

تنها کاری که لازمه انجام بدی اینه که در مقابل هر کلمه ای که انتخاب می کنی،کلمه ی فرشته بگذاری:

“صبحانه ی فرشته ای”،”خانه ی فرشته ای”، “روز فرشته ای”،”همکاران فرشته ای”،و…..با این کار متوجه میشی فرشتگان زیادی را به زندگیت دعوت کردی که آنها در هر زمینه ای به تو کمک می کنند تا روز شاد و لذت بخشی داشته باشی

معرفی فرشته راحیل ودعا جفت روحی

جادوی بهشتی در طبیعت فرشته راحیل و جادوی آسمان است. وقتی به زمین میرسد بوسه میزند به زمین بوسه اش رنگین کمان و رایحه الهی است

فرشته راحیل از زمان آغازین زمین و از زمان آغازین کهکشان ها به وجود امده است. آنها اطلاعات و نگهبان های طبیعت را انتقال می دهند. پیام آسمان را به جنگل ها؛ گل ها، رودخانه ها، کوه ها، پرندگان، هوا، می رسانند و از پادشاه زمین محافظت کنید

تمام طبیعت مشتاق مهمان نوازی پادشاه زمین است. این را بدانید که اشرف مخلوقات وقتی به زیارت طبیعت می رود آنها جشن پایکوبی می کنند

فرشته عشق به پرندگان و کل طبیعت سفارش می کنند که آهنگ خودتون به پادشاه برساند. وقتی باران نازل شد این دعا را حتما زمزمه کنید?

دعای جذب  جفت روحی

سلام فرشته مقرب عشق من در خواست کمک شما در پیدا کردن عشق واقعی را دارم لطفا کمکم کن به یاد بیارم که من دوست داشتنی هستم و من لایق عشق واقعی را دارم من را به شریک ایده آل برسان، سپاسگزارم

چرا باید برای فرشتگان نامه بنویسیم…؟

پاسخ
۱_منظور از نوشتن نامه این است که به ضمیر ناخود آگاهمون درخواست میدهیم. که پیام ما را به کائنات برساند. و در نوشتن این امر بیشتر در ذهن ما حک میشود.

۲_نوشتن نامه یک باوری مثبت هست که در بیشتر در مباحث عرفانی و کیهانی بکار برده میشود.

۳_منظور از نوشتن یعنی دعا کردن است ولی بصورت کتبی، معنای کلمه دعا یعنی درخواست و ما با این شیوه از خدا و فرشتگانش و کائنات درخ است میکنیم.

نقطه بسیار مهم این است که خیلی ها حساس هستن به نوع و شیوه نامه و یا لغاتی که در آن بکار برده میشود. ولی اصلا مهم نیست که چه کلماتی باید بکار برود مهم ایت است که حرف دلت را به صورت کتبی بنویسی. چون قرار نیست کسی آن را بخواند. پس لطفا زیاد حساس و کنجکاو برای شیوه نامه خاص نباشید. مهم باور شما هست به این مسئله. و یک نکته خیلی مهمتر این است که فکر میکنید به فرشته فلانی یا فلانکس باید نامه بنویسیم. دوستا اینجور نیست. گروه فرشتگان نگهبان برای همه ما هستن. یعنی فرشته ازدواج، فرشته من و شما ندارد. همان یک فرشته هست برای بهبودی این کار…

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *