افشای پرونده های فرازمینی ها توسط دولت آمریکا !

در حالی که دولت های مختلف در سراسر جهان به طور عمومی به وجود اشیا پرنده ناشناس (UFO) ها اعتراف کرده اند ، دولت ایالات متحده فشار زیادی از جانب شهرواندان به منظور افشای حقیقت در مورد این پدیده ی عجیب و شکفت انگیز ، دریافت کرده است.
در نتیجه آن ، در اواخر سال ۲۰۱۴ سیاستمدار دست راست اوباما که قبلا در حکومت کلینتون هم خدمت میکرده ، جان پودستا ، در توئیتر خود نوشت که یکی از بزرگترین پشیمانی های او در سال ۲۰۱۴ عدم توانایی او در ” محافظت از افشاسازی  پرونده های یوفو ها بوده است ” و اینکه ” زمان پرده برداری از این موضوع خیلی وقت است که سر رسیده . ما اظهاراتی از معتبرترین منابع داریم از اشخاصی در صدر که در مورد این پدیده ی شگفت انگیز و ماهیت آن اطلاعاتی میدانند که هنوز به بررسی نیاز دارد.”
 برخلاف فشارهای اخیر عمومی کاخ سفید همچنان اظهار میدارد که همچین اطلاعاتی در اختیار ندارد اما مساله این است که شاید واقعیت را میگوید چون پنهان کاری در این موضوع شاید فراتر از دولت و سیاست های آن است و به گردانندگان محرمانه ی جهان مربوط است.
740566_z3HSS17r
گروهی از نخبگان بین المللی که به گفته ی آیزنهاور :  “مجتمع صنعتی ارتشی ” دنیا را اداره میکنند. او هشدار داد که این سازمان پتانسیل ‘قدرت نابه جا’ و ‘ وجود داشتن و ادامه دادن ‘ را دارد و این یک ‘ فاجعه ‘ است.
آنچه ما میدانیم این است که دولت های بسیاری هزاران صفحه از پرونده های یوفو ها را غیر محرمانه کرده اند که ثابت میکند علاقه ی  زیادی به این موضوع برای دهه ها دارند. بعضی از این پرونده ها کاملا شگفت انگیز هستند.
نه تنها دولت های بین المللی ، اف بی آی ، سی آی ای ، و NSA همگی بعضی از پرونده های محرمانه را افشا کرده اند که نشانگر علاقه ی آن ها به این موضوع است.
رئیس سابق سازمان سیا روسکو هلنکوئیتر(۱۹۶۰) :” در پشت صحنه ، کارمندان عالی رتبه ی نیروی هوایی در مورد یو اف او ها به طور جدی نگران هستند اما به خاطر سرپوش رسمی و تمسخر ، بسیاری از شهروندان مجبور هستند باور کنند که اشیا پرنده ی ناشناس اساسا بی معنی هستند “
The Document and why is important :
پرونده ای که در تیتر به آن اشاره شد از پرونده های غیر محرمانه ی FBI است (صفه های ۲۱ و ۲۲ ) که میتوانید آن را در لینک زیر مشاهده کنید :
https://vault.fbi.gov/UFO/UFO%20Part%201%20of%2016/view
هرچند در حال حاضر پرونده های شگفت انگیربسیاری برای بررسی وجود دارد  اما اف بی آی همیشه در تلاش برای زدودن اهمیت ان ها بوده است  برخلاف نگه داشتن اسناد پر جزئیات  و نشان دادن علاقه ی زیاد به این موضوع.
این پرونده ی خاص در ابتدا به گروه خاصی از داشمندان و سپس مسئولین نیروی هوایی و ارتش  و تعدادی از کارمندان ارتش رستاده شد.
این پرونده نامه ای است  که به رئیس FBI در واشنگتون از دفتر سان فرانسیسک فرستاده شد با موضوع یوفوها و فرازمینی ها :
-بخشی از سفینه ها شامل خدمه هستند ولی بقیه قسمت ها  از راه دور کنترل میشوند.
ماموریت ان ها صلح امیز است و ملاقات کنندگان در نظر دارند تا در این سیاره سکونت کنند.
این ملاقات کنندگان شبیه انسان هستند اما سرهای بزرگتری دارند.
ان ها مردمان ناشناخته ی زمین نیستند بلکه از دنیای خودشان آمده اند.
این سفینه های دیسک مانند بعضا نوعی انرژی تابشی دارند.
آن ها از جایی که ما آن را به طور معمول ‘سیاره’ مینامیم نیامده اند بلکه از یک سیاره ی اتر مانند آمده اند که در سیاره ی ما نفوذ کرده و موازی با آن است که درکش برای ما ممکن نیست.
بدن ملاقات کنندگان و وسیله های آن ها به طور اوتوماتیک با ارتعاش ماده ی چگال دنیای ما کالبد فیزیکی میگیرد.
آن ها دوباره وارد دنیای اتر مانند خود میشوند و خیلی ساد از دید ما ناپدید میگردند بدون هیچ اثری.
منطقه‌ای که آن ها از آن می آیند اختری نیست بلکه به مواد لاکایی و تالاسی مربوط است که دانشجویان رشته ی مواد درونی با آن ها آشنا هستند.
به یاد داشته باشید که این پرونده فقط یکی از صدها مورد شگفت انگیز هنوز بررسی نشده است .
چرا آژانس های امنیتی برای دهه ها تا این حد علاقه به این پدیده ها  دارند ؟ آن ها از چه چیزهای دیگری آگاه هستند ؟ آیا این پرونده به مورد خاصی اشاره دارد ؟ آیا گونه های دیگری از نژادها بیگانه وجود دارد ؟ آیا بعضی از آن ها فیزیکی هستند ؟ آیا بعضی از آن ها فرابعدی هستند ؟ آیا فکر میکنید که این آژانس ها همین سوال ها را پرسیده اند ؟ یا اینکه سعی در فهمیدن این مسائل دارند؟
من شما را با بعضی از نقل قول های افراد مهم در این موضوع آشنا میکنم ، نقل قول هایی که تمامی پرونده های تاکنون افشا شده را تعریف میکند. این یک فیلم تخیلی نیست یک واقعیت است و کاملا مهم است. شاید در نظر گرفتن اینکه ما در جهان تنها نیستیم کمکی در یادآوری این موضوع به ما بکند که ما که هستیم ؟

فضانورد آپولو ۱۴ ، کاپیتان نیروی هوایی و بنیان گزار کانون علوم ادراکی دکتر ادگار میشل : ” بله سفینه ها و اجسادی وجود دارند که کشف شدند. ما در این جهان تنها نیستیم . آن ها مدت زیادی است که به اینجا می آیند.”
دکتر برایان اولیری فضانورد سابق ناسا : ” دهه ها پیش بیگانگان سیارات دیگر به ما در مسیری که پیش میرویم هشدار داده و پیشنهاد کمک دادند. در عوض بعضی از ما ملاقات آن ها را به عنوان تهدید تفسیر کردند و تصمیم گرفتند که اول حمله کنند و سپس سوال کنند تریلیون ها دلار صرف پروژه های سیاه شد در مورد اینکه کدام یک از دو فرمانده و کنگره در صدر عمدا در تاریکی نگه داشته شده اند. “
” شواهد بسیاری وجود دارد که ما در حال ارتباط با بیگانگان هستیم و تمدن هایی برای مدت ها ما را تحت نظر داشته اند و اینکه ظاهر آن ها از هرگونه دید سنتی مادی عجیب و غیر عادی است. این موجودات از تکنولوژی های ادراکی استفاده میکنند ، آن ها از دیسک های مغناطیسی برای سیستم های محرکه خود استفاده میکنند که به نظر مشتق کننده ی معمول تمام پدیده های بشقاب پرنده ها هست .”
تمامی ادعاها مربوط به سایت و نویسندگان آن است.
مترجم : آیدا صفری
منبع : collective.evolution.com
آرش بوالحسنی -هوش فرازمینی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *