بانی مد وارد حوزه فروش کالای دیجیتال شد

بانی مد وارد حوزه فروش کالای دیجیتال شد

کالای دیجیتال

کالای دیجیتال

متاسفانه با افزایش قیمت دلار و نرخ ارز، بازار کالای دیجیتال بهم ریخته شده و بسیاری از مدل‌ها و برندها که نسخه غیر اصلی هستند به کشور وارد شده‌اند. نکته مهم اینکه همه این لوازم دیجیتال کپی و غیر اصلی از مبادی غیرقانونی و به‌صورت قاچاق به بازار تزریق می‌شوند و گارانتی ندارند! از سویی دیگر، بازار موبایل‌های ریپک که گوشی‌های کارکرده را به اسم آکبند به فروش می‌رسانند نیز داغ است! به همین خاطر یکی از معتبرترین سایت‌های فروش که در حوزه مد و پوشاک فعالیت داشت به بازار فروش کالای دیجیتال وارد شد تا جای خالی فروش موبایل و فروش لپ‌ تاپ و تبلت با گارانتی معتبر را برای ایرانیان پر کند. از فروش موبایل سامسونگ تا موبایل شیائومی و… در این مجموعه موجود است.

خرید برند معتبر از مجموعه معتبرتر!

یک دهه است که «بانی مد» به‌صورت تخصصی وارد حوزه پوشاک و مد شده است و طی این ده سال توانسته بهترین محصولات برندهای خارجی و داخلی را در مجموعه خود گردهم آورد. در طول این یک دهه فعالیت با حفظ قیمت رقابتی و تضمین اصالت کالا، مجموعه بانی مد با یک فروش بالا روبرو شد و رضایت خریداران و وفادار ماندن مشتریان باعث شد به یکی از مجموعه‌های فروش حوزه مد بدل شود. این اعتبار سبب شد به حوزه لوازم آرایشی و فرهنگ و هنر نیز ورود کند و محصولات متنوعی از برندهای داخلی و خارجی را به فروش برساند. استقبال مشتریان، این اطمینان را به مدیران مجموعه «بانی مد» داد که اعتبار آنها در حوزه مد و پوشاک می‌تواند فروش آنها را در دیگر حوزه‌ها هم فراهم کند. به اعتبار این اطمینان، «بانی مد» وارد حوزه فروش کالای دیجیتال شد!

اولویت اول مدیران این مجموعه، فروش کالای دیجیتال با تضمین اصالت کالا بود تا خریداران بدون دغدغه، موبایل، تبلت و لپ تاپ مورد نظر خود را سفارش دهند و خریداری کنند. با این کار، امکان خرید موبایل سامسونگ با گارانتی اصلی و خرید موبایل شیائومی با ضمانت، برای خریداران فراهم شد و خریداران می‌توانند متناسب با هزینه پرداختی خود، از میان تنوع مدل‌های موجود در سایت، موبایل مدنظر خود را سفارش دهند.

فروش موبایل سامسونگ در بانی مد

مزیت خرید از مجموعه «بانی مد» تنوع مدل‌های پرفروش برند سامسونگ است. از سری S سامسونگ تا سری A که هر کدام از نظر قیمت و کارایی متفاوت هستند. گوشی‌های سری S گران‌ترین مدل‌های این برند کره‌ای هستند و سری A، مجموعه‌ای از موبایل‌های میان رده و اقتصادی را تشکیل می‌دهد. یکی دیگر از مزایای خرید موبایل سامسونگ از مجموعه بانی مد، حضور کانفینگ‌های متعدد از یک مدل است به عنوان مثال، گوشی پرطرفدار Samsung galaxy s23 FE با دو حافظه ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت در سایت موجود است و رنگ‌بندی متنوعی نیز از این مدل قابل سفارش است؛ از خاکستری و کرم گرفته تا رنگ سبز و بنفش! به همین خاطر، هر مدل و هر رنگی از میان مدل‌های موبایل سامسونگ مد نظر داشته باشید، می‌توانید از بانی مد سفارش دهید! این تنوع رنگ‌بندی و تنوع در حافظه و رم، شامل مدل‌های سری A نیز می‌شود و از سری ۱ تا ۷ همگی در وب سایت مجموعه قابل سفارش هستند. از مدل A10 که یک مدل اقتصادی و ارزان قیمت است تا A54 که در رنج موبایل‌های میان رده قرار دارد.

فروش موبایل شیائومی

یکی دیگر از پرفروش‌ترین برندهای موبایل در ایران، شیائومی است که تولیدات آن در یک بازه قیمتی ۳ تا ۱۱۰ میلیون تومان قرار دارد! از موبایل با رم ۲ گیگابایت که صرفاً برای تماس و وب گردی مناسب است تا مدل‌های پرچمدار و گران قیمت که از نظر کیفیت صفحه نمایش، دوربین، پردازنده و گرافیک، رقیب پرچمداران اپل و سامسونگ محسوب می‌شوند! غالب مدل‌های محبوب موبایل شیائومی در بانی مد موجود و قابل سفارش است و تفاوتی نمی‌کند موبایل با رم ۴ گیگابایت می‌خواهید یا شیائومی با رم ۱۲ گیگ! زیرا همه مدل‌ها موجود است.

تنوعی از مدل‌های پرفروش در سایت گردهم آمدند تا خریداران بتوانند با هر قدرت خرید، مدل مورد نظر خود را سفارش دهند. در قسمت فیلتر می‌توانید بازه قیمتی را انتخاب کنید و در میان دسته‌بندی برندها و دیگر فیلترها، مدل‌های پیشنهادی بر اساس سلیقه و نیاز خود را مشاهده کنید.

بهترین لوازم جانبی دیجیتال

فروش کالای دیجیتال به موبایل سامسونگ و موبایل شیائومی ختم نمی‌شود و تنوع بی‌نظیری از اکسسوری‌های دیجیتالی در بانی مد موجود است از فلش مموری و هارد گرفته تا هدفون پاور بانک هندزفری بلوتوث اسپیکر و…

حافظه و فلش: از آنجایی‌که محصولات این دسته از ملزومات دنیای دیجیتال و الکترونیک به شمار می‌روند، محصولات برندهای معتبر از این حوزه در مجموعه فروش بانی مد موجود است. از سیلیکون پاور تا برند محبوب ای دیتا که در شمار پرفروش‌ترین‌های دنیا هستند، در سایت بانی مد قابل سفارش است. فلش مموری‌های موجود در مجموعه از ۱۶ گیگابایت تا ۱۲۸ گیگ در دسترس هستند و طرح‌ها و مدل‌های آنها تنوع گسترده‌ای دارند. از فلش‌های انگشتی و بسیار کوچک که برای پخش خودرو مناسب هستند و به دلیل ابعاد جمع و جور، حمل و نقل راحتی دارند تا فلش مموری‌های بزرگ که مناسب افرادی است که ترس گم شدن فلش دارند! هارد اکسترنال‌های سایت هم از یک ترا تا ۶ ترابایت قابل سفارش هستند که هر مدل مزایای خاص خود را دارد؛ از ضد ضربه گرفته تا ضد آب بودن!

اسپیکر و هدفون: از آنجایی که پخش موسیقی و لذت شنیدن آن را نمی‌توان نادیده گرفت، طیف گسترده‌ای از محصولات این دسته نیز در سایت موجود شده تا خریداران با هر سلیقه موسیقیایی که دارند بتوانند از میان برندها و مدل‌های موجود، مدل مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. از هندزفری‌های بلوتوثی برند QCY که قیمت مناسبی دارند تا مدل‌های محبوب سامسونگ و انکر که امتحان خود را پس داده‌اند و محبوبیت زیادی در دنیا دارند، همه و همه در بانی مد موجود است.

پاور بانک‌: برندها و مدل‌های متنوعی از پاور بانک‌ها در ظرفیت‌های مختلف در سایت موجود است و می‌توانید بسته به نیاز خود، از میان مدل‌های موجود انتخاب کنید و سفارش دهید. همه محصولات این دسته تضمین اصالت کالا دارند و «بانی مد» علاوه بر خدمات پس از خرید، ضمانت بازگشت کالا را پس از تایید کارشناس مبنی بر نقض ظاهری یا نقص در کارکرد، به همراه محصولات جانبی موبایل ارائه می‌دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *