برنامه ۳۰ روزه برای پولدار شدن ۲۰

پول

برنامه_روز_بیستم

?هرگز از یادگیری در زمینه ایجاد آزادی مالی دست برندارید.

?خوشبختانه، درس قبلی در زمینه ی فرصت ها، این حقیقت را در ذهن ذهنتان روشن کرده است که شما به ایده های خلاق نامحدودی برای توسعه مالی دسترسی دارید. به طورایده آل، شما دریافته اید که دارای ایده هایی هستند که به آسانی میتوانید آنها را کاملاً به مرحله ی اجرا در آورید و بلا فاصله برای خود پول درآورید. احتمالاً شما این شانس را تجربه کرده اید.

?امکان این احتمال بیشتری است که شما یک سری ایده های ذهنی واهی بدون آنکه اساس واقعی داشته باشند یا ابزارهایی را برای تحققشان داشته باشند، در ذهن خود پروراندهاید. این همان چیزی است که افکار خام نامیده میشود. با فرض آنکه شما حداقل تمرین ممکن را بر روی اقدام عملی روز قبل انجام داده باشید، با این حال باید اکنون حداقل سهایده ی خام را در ذهن خود داشته باشید.

?این یک شروع عالی است! اما متوقف نشوید. همچنان در همه لحظات زندگیتان، نسبت به موقعیت های مالی هوشیار باشید. و باید همگام با این روش فکری وسیع، از طریق علم و دانش تان، به دنبال کلیدی برای جهت دادن ایده های خام خود به سمت واقعیتی عملی باشید.

?ضروری است که تصمیم بگیرید که هر روز برای یادگیری چیزی تازه تلاش کنید. دانش نه تنها کلید آزادی مالی است، بلکه همچنین میتوانید راهی برای نشاط و انرژی در دوران جوانی باشد. روزی که شما یادگیری را متوقف میکنید، روز ناتوانی و در نهایت مرگ شما خواهد بود. در صورتی که من کارم را خوب انجام داده باشم، طی این بیست روز مسلماً شما اطلاعات کاربردی و مفیدی را یاد گرفته اید، و خوشبختانه این دانش، پیشرفتهایی را در بخش های مختلف ذهنتان داشته است. اهمیت یادگیری هر روز برای شما آشکار میشود، و درک میکنید که با یادگیری روزانه، توانایی اصلاح هر یک ازایده های پول ساز را که اکنون به دنبالشان هستید، کسب میکنید.

?بنابراین با این ذهن همیشه خلاق و طرز فکر انتظار و امید، شما به سمت زندگی بهتر وایده های خلاق کاربردی تری کشیده خواهید شد، و با انباشتن روزانه ی دانش خود، بدون شک راه های قوی، متمرکز و عملی را برای جذب رفاه به زندگیتان خواهید یافت.

?امروز از شما میخواهم که آگاهانه و هدفمند تصمیم بگیرید که مطلب جدیدی را یاد بگیرید. مادامی که شما ذهنتان را به طریقی تحریک میکنید، به طور کلی مهم نیست که چه چیزی را میآموزید. و آنچه من از شما میخواهم این است که این دانش را برای یکی ازایده های خود استفاده کنید تا آن را به گونهای اصلاح کنید، و یا از این دانش به منظور خلق یک ایده ی پول ساز استفاده کنید.

?هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:

?هر روز و هر لحظه من در حال یادگیری دانش جدیدی هستم، و تمایزات تازهای را قائل میشوم که من را به رفاه اقتصادی سوق میدهند. من همیشه پذیرای دانش وایده های جدید هستم.

?اقدام کنید :

?بیست و چهار یا چهل و هشت ساعت قبل را دوباره مرور کنید. چه چیزهایی آموخته اید که حتی ممکن است متوجه آنها نشده باشید؟! حداقل دانشی را که اخیراً فرا گرفته اید در ذهن خود مرور کنید، و سپس ببینید که آیا ذرهای ریسک پول سازی در آن وجود داشته یا نه. از این به بعد، سعی کنید چیزهایی را که هر روزه میآموزید، به یاد داشته باشید.

?«بشر میتواند تصمیم بگیرید که به سمت عقب (گذشته) باز گردد تا به امنیت برسد یا به سمت جلو (آینده) حرکت کند تا به رشد برسد. رشد و نمو باید بارها بگزیده شود؛ و ترس باید بارها شکست بخورد ».

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *