برنامه ۳۰ روزه برا پولدار شدن ۷

پول

پول

برنامه روز هفتم

?بزرگترین راز علم مدرن … و اینکه علم مدرن چگونه دنیای شما را دگرگون خواهد کرد.

?اگر شما آرزوی پیشرفت در مسیر خوشبختی را دارید، باید این حقیقت بسیار مهم را بپذیرید که بایستی اینایده علوم غربی را که کائنات «مادی، بی معنی، بی توجه، و یک ماشین بدون هدف» است و نیز «هوشیاری انسان یک پیشامد شیمیایی در درون این دستگاه است» رها کنید.  

در حقیقت، دقیقاً عکس این قضیه درست است. کائنات «یک انرژی زنده، هوشمند و هوشیار» است که تمام واقعیت های عینی را آشکار میسازد. تفکر، احساس، هوشیاری و زندگی، جوهر و مبنای واقعی کائنات ما هستند. در حالی که ما را به این باور سوق داده اند که هوشیاری، یک توهم مربوط به نورولوژی ماست، اما توهم واقعی این است که کائناتی با چنین عظمت توانسته تصادفی شکل بگیرد.  

?یافته های علمی بی شماری در قرون گذشته حاکی از این حقیقت بوده اند، اما یک دریافت بسیار مهم این است که همه ما در این برنامه کوتاه تعلیمی جایگاهی داریم.  

?حیرت انگیزترین یافته ی علم مدرن این است که در کائنات، جوهر مادی وجود ندارد. پروتون ها، الکترون ها، کوانتم و تمام ذرات بنیادینی که از طریق علم کشف شده اند، به بروز انرژی و اطلاعات مختلف منجر شده اند.

 

?همه چیز در دنیا محصول این انرژی است که مدام در حال حرکت و دگرگونی است. تمام آنچه ما به لحاظ فیزیکی تجربه می کنیم، تعبیر ساده این انرژی با استفاده از تعابیر فیزیکی ماست. بنابراین، بر اساس علمی ترین تعبیر فیزیکی، هر آنچه که شما تجربه میکنید، نتیجه تعبیر انرژی کائنات توسط ذهن شماست.  

?این بینش، اولین گام در جهت آزادی واقعی و قدرت شخصی است. اگر شما معتقد باشید که جهان، مکانی تصادفی، بی معنی و بی رحم است، آنگاه تجربه شما نیز همان گونه خواهد بود. از طرفی دیگر، اگر اعتقاد داشته باشید که ذهن شما مبنای تجربه تان را کنترل میکند، و نیز این که کائنات آماده است که نیازهای شما را برآورده نماید، آنگاه با تجربه هایی مواجه خواهید شد که این حقیقت را تأیید و تصدیق میکنند.  

?تمرین امروز شما این است که انرژی کائنات را احساس کنید، و آن را در حال فعالیت در درون بدنتان حس کنید، که تنفس و ضربان قلب شما را کنترل میکند، با بیماریهایتان میجنگید، و سلولهایتان را مرمت میکند. سپس از درون بدنتان به بیرون جریان مییابد تا جهان را نیز دقیقاً همانند بدنتان شکل بدهد و بسازد.  

?هم اکنون ۵ دقیقه فرصت دارید تا حقیقت جملات زیر را درک کنید:  

?از این به بعد، دیگر فریب ظواهر فیزیکی را نمیخورم. من انرژی خلاق کائنات را که در درونم جاری است، احساس میکنم، و باور دارم که قدرت این را دارم که تجربهی خود از جهان را شکل بدهم.  

?اقدام کنید :

?پنج دقیقه آرام بنشینید و انرژی را که در بدنتان جاری است، احساس کنید. همچنین زمزمه های کائنات را که به ذهنتان وارد میشوند، و جریان نوری را که از طریق چشمانتان وارد ذهنتان میشود، احساس کنید. حالا تصور کنید که افکارتان به همین ترتیب به جهان جریان مییابند تا بر وقایع زندگیتان تاثیر بگذارند و آنها را شکل بدهند. تصور کنید که واقعاً دارد اتفاق می افتد، و آگاهانه تصمیم بگیرید که افکار مثبت و دارای ماهیت سازنده خودتان را به بیرون بفرستید تا بدین ترتیب تجربه های زندگی تان را دگرگون سازید.

?«شما باید با تردید خود کنار بیائید و یا راحت باشید. هرگز منفی نگر نباشید، حتی اگر اوضاع بر طبق مرادتان نباشد. دنیا در حال تحول است، همیشه فردایی هست، و پایان همه چیز خوش است. هوشیاری قوی در مورد زندگی و پول، تنها عادت است، با تغییر عادتهایتان موافق باشید، اگر این تنها لازمه آن باشد ».  

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *