بیگانه های خاکستری احتمالا با DNA انسان‌ ساخته شده‌اند

خاکستری

بیگانگان

پروفسور دیوید جاکوبز از نظریه‌پردازان موجودات فضایی، اعتقاد دارد که علت شباهت‌ آدم فضایی های «بیگانه خاکستری» به انسان‌ها، احتمالا به دلیل ربایش و سپس گرفتن DNA ما است.

پروفسور دیوید جاکوبز، اخیرا ادعا کرده که ظاهر خاص بیگانگان فضایی به دلیل ترکیب با DNA انسان‌هایی که مورد ربایش قرار داده‌اند، شکل گرفته است. این نظریه عجیب، در حالی از سوی این پروفسور تاریخ دانشگاه تمپل و متخصص یوفولوژی ارائه شده است که وی، داشتن شکاف دهانی در این نوع از آدم های فضایی را دلیل اصلی ادعای خود عنوان می‌کند.

پس از برجسته‌سازی شباهت‌های ظاهری بین آدم فضایی های بیگانه خاکستری و انسان، این پروفسور مدعی است که آنها از DNA انسان‌هایی که مورد ربایش قرار داده‌اند، خلق شده‌اند.

اگرچه موجودات فضایی خاکستری از طریق برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و رسانه مطرح شده‌اند، اما هیچ مدرک عملی دال بر موجودیت آنها در دست نیست. با وجود این، جاکوبز به‌طور پیوسته بر این باور بوده که بیگانگان در میان ما، روی زمین راه می‌روند و در حال برنامه‌ریزی برای یک “تهاجم کامل” هستند.

او که در برنامه ریچارد دولان صحبت می‌کرد، نظر خود در مورد چگونگی پیدایش رنگ‌های آدم فضایی های خاکستری بیگانه را به اشتراک گذاشت و گفت که همه اینها از شکاف دهان آنها حاصل شده است.

او ادعا می‌کند که این موجودات از طریق DNA انسان‌هایی که ربوده‌اند، خلق شده‌اند؛ زیرا افرادی که مدعی هستند توسط یک موجود فضایی مورد ربایش قرار گرفتند، تقریبا همگی موجودی شبیه به بیگانگان خاکستری را توصیف می‌کنند.

 

پروفسور دیوید جاکوبز در ادامه گفت:

وقتی مردم می‌گوید که ربوده شده‌اند، تقریبا در اکثر موارد در مورد بیگانگان خاکستری صحبت می‌کنند. به همین دلیل، این موجودات بر اساس بخشی از ما ساخته شده‌اند. دلیل اعتقاد من مبنی بر اینکه آدم فضایی‌های خاکستری احتمالا ژن انسانی دارند این است که این بیگانگان دارای دو چشم سیاه بزرگ هستند.

او هم‌چنین توضیح داد که خاکستری های بیگانه از دو سوراخ در کناره‌های سرشان برخوردار هستند که احتمالا بدین وسیله قادر به شنیدن هستند. جاکوبز در ادامه نظریه خود، اذعان کرد که آنها به داشتن دو سوراخ بینی که با نمونه انسانی شباهت دارد، شناخته شده‌اند.

با این حال، یکی از موارد عجیب، این باور بوده که بیگانگان خاکستری دارای شکاف بر روی دهانشان هستند که از نظر پروفسور جاکوبز علت آن از عامل دیگری ناشی می‌شود.

وی ادامه داد:

سوال این است که چرا دهان آنها دارای شکاف است؟ این موجودات نفس نمی‌کشند و هیچ مدرکی مبنی بر تنفس آنها وجود ندارد. آنها به مردم نزدیک می‌شوند و حتی گاهی پیشانی افراد را نیز لمس می‌کنند. وقتی از افرادی که مدعی برخورد با این موجودات هستند، می‌پرسم که آیا نفس آنها را روی صورت خود احساس می‌کنید؟ پاسخ همیشه منفی است. آنها ریه ندارند و در بدن‌های کوچک و بسیار لاغرشان، هیچ‌گونه رفت‌و‌آمدی مانند کارکرد ریه‌ها وجود ندارد که عمل انبساط و انقباض را انجام دهند.

این پروفسور در ادامه توضیح داد که آدم فضایی های خاکستری بیگانه، صحبت نمی‌کنند؛ زیرا همه چیز تله‌پاتیک بوده و به روش معمول انسانها نیز غذا نمی‌خورند.

او سپس گفت:

پس چرا آن شکاف معروف برای دهان آنها وجود دارد؟ نکته این است که احتمالا DNA انسانی در آن موجودات وجود دارد که اجازه رشد بیگانگان خاکستری را داده است. نمی‌دانم، اما این بهترین حدس من است و همه چیز به شکاف دهان آنها خلاصه می‌شود، چیزی که آنها نباید داشته باشند.

نظریه پروفسور جاکوبز در مورد چگونگی به وجود آمدن خاکستری ‌های بیگانه، پس از آن مطرح شد که یک دانشمند سابق ناسا ادعا کرد که انسان‌ها در چند سال آینده، با این موجودات در تماس خواهند بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *